Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff vraagje,,...ben het even vergeten....olie

welke moest er ook alweer juist niet in??? ivm plakken van koppeling?....

mineraal....half syntheet....of volsynteet?....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist 5 stuurdemper montage sets bemachtigd voor de SP2.
Iemand nog interesse? Gaat om een set van WP suspension en is exclusief stuurdemper ( ebay, getto bassie ;) ). Deze set is beugel met moer voor de kroonplaat en beugel voor bij de tank. Als je interesse heb laat het ff weten!

Vraag 9 tientjes per montageset, (nieuw 175.-)
 
ff vraagje,,...ben het even vergeten....olie

welke moest er ook alweer juist niet in??? ivm plakken van koppeling?....

mineraal....half syntheet....of volsynteet?....
De meningen en ervaringen blijven verdeeld, ik heb vol en half erin gehad, geen problemen maar ik ben ook geen circuitrijder. M'n dealer zei gisteren dat de volsyntheet eerder gemaakt is voor extreme omstandigheden (circuit/heet klimaat). In jouw geval, vuurbloed, zou ik voor volsyntheet gaan omdat je nogal 's op het circuit zit. Als ik tenminste de dealer moet geloven.
 
Laatst bewerkt:
Op mijn vorige motor zx 10r van vol naar half synth.gegaan ,slippende koppeling gehad.
Volsynth.beter als je op cirquit zit.
In de vtr zit half synth. En dat laat ik zo.
 
zoals beloofd: foto's van de undertail
IMG_20141122_114521.jpg


IMG_20141122_114533.jpg


IMG_20141122_114545.jpg


het gaat om een undertail die ik bij de kappen geleverd kreeg.(chinees)
ik kan geen garantie geven voor passing.
achterlicht gaten zitten er nog niet in, wel een slot-gaatje.
ongespoten. (zit dacht ik wel primer op.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel of de originele achterbrug dicht is gemaakt. Heb de verkoper even een mailtje gestuurd, ben wel nieuwsgierig eigenlijk...~[/quote]


Had je al reactie? Ben ook nieuwsgierig 😜
 
Lijkt wel of de originele achterbrug dicht is gemaakt. Heb de verkoper even een mailtje gestuurd, ben wel nieuwsgierig eigenlijk...

Ik ben er geweest om de fiets te bezichtigen, eigenaar weet niet waarom de achterbrug dicht is gemaakt. Overigens is ie links gewoon open.

Heb de fiets niet gekocht en gekozen voor een SP2, iets jonger en minder gelopen.
Ik heb voorheen een F4 750 MV Agusta gereden, maar wilde toch echt ook de ervaring hebben van een dikke twin, fantastisch!
 
Ik ben er geweest om de fiets te bezichtigen, eigenaar weet niet waarom de achterbrug dicht is gemaakt. Overigens is ie links gewoon open.

Heb de fiets niet gekocht en gekozen voor een SP2, iets jonger en minder gelopen.
Ik heb voorheen een F4 750 MV Agusta gereden, maar wilde toch echt ook de ervaring hebben van een dikke twin, fantastisch!
Ok, apart dan. En welkom trouwens :W

Gefeliciteerd nog met je nieuwe aanwinst *O*
 
Ok, apart dan. En welkom trouwens :W

Gefeliciteerd nog met je nieuwe aanwinst *O*

Dank Je, ff voorstellen natuurlijk, bijna vergeten:

John uit Nieuwe Pekela, VTR rijders zijn welkom op de koffie, andere Honda rijders ook natuurlijk. Nou voorruit, andere merken ook, van auto's worden twee wielen afgezaagd!

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan