verwijderen standaard

TheMauster

MF veteraan
25 jul 2005
21.175
8
Rotterdam ergens
Facebook
kan ik de sensor welke detecteerd of me standaard in of uitgeklapt is verwijderen. of denkt de motor dan dat het altijd verwijderd is en moet ik daarom draden door verbinden?

Thanks alvast.

(standaard is er al af gaat om een circuit motor )
 
kan ik de sensor welke detecteerd of me standaard in of uitgeklapt is verwijderen. of denkt de motor dan dat het altijd verwijderd is en moet ik daarom draden door verbinden?

Thanks alvast.

(standaard is er al af gaat om een circuit motor )
Me :?
Ik denk dat je de 2 draadjes van de schakelaar aan elkaar moet verbinden.
Even testen.
Als je weg rijd en de motor slaat dan af dan zit het verkeerd.
 
Ik verwacht naar rechts omdat je links gewicht hebt weggehaald.

er is nog niet gemeld om wat voor motorfiets het gaat, zit de standaard standaard links of is de standaard om de standaard standaard links te zetten misschien van na de standaard om de standaard altijd standaard aan 1 kant te zetten ?

als je 3 draden hebt moet je ze allemaal aan mekaar maken

4 ook nog wel hoor, als je toch bezig bent :Y
 
Laatst bewerkt:
er is nog niet gemeld om wat voor motorfiets het gaat, zit de standaard standaard links of is de standaard om de standaard standaard links te zetten misschien van na de standaard om de standaard altijd standaard aan 1 kant te zetten ?4 ook nog wel hoor, als je toch bezig bent :Y
Standaard zit de standaard links maar nu deze gedestandaardiceerd is is niks meer zeker -O-
 
Gaat om een gsxr 2001

even in het werkplaatshandboek spieken in het gedeelte van de bedrading.

bij een R1 van 98 zit er een 'druk' schakelaar, zit deze niet aangesloten (mechanisch) dan drukt de zijstandaard hem niet in het rijd hij gewoon.
als de standaard dus iets moet indrukken kan je hem loskoppelen.

blijf je kans op sluiting houden met regen of verplaatsen door trillingen.
 
even in het werkplaatshandboek spieken in het gedeelte van de bedrading.

bij een R1 van 98 zit er een 'druk' schakelaar, zit deze niet aangesloten (mechanisch) dan drukt de zijstandaard hem niet in het rijd hij gewoon.
als de standaard dus iets moet indrukken kan je hem loskoppelen.

blijf je kans op sluiting houden met regen of verplaatsen door trillingen.

zo zit het idd met een druk schakelaar, maar... sluiting bij regen? Kan het toch gewoon mooi dicht maken? En trilling? de sensor zit nu in me buddie, en wordt door middel van ductape ingedrukt gehouden. ik vind het niet echt een jofiale oplossing zoals het nu zit. :')
 
Meten wat je sensor doet nu. Verbinden of open. (meten is weten)
Kabeltje volgen en zo ver mogelijk verwijderen..
Schakelt je sensor door zoals nu, maak je de verbinding en soldeer je ze aan elkaar, afwerken met krimpkous en klaar..
Schakelt hij nu niet door haal je alles weg en klaar....

Zoals het nu zit kom je toch n keer stil te staan. ducplakband is machtig mooi (voor tijdelijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan