Street Triple start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spuitelaar

MF'er
15 jun 2010
79
1
Maassluis
Hallo,

Ik heb een street triple uit 2012 die na het kleppen stellen niet meer wil starten. -O-
Wanneer ik de startknop indruk gebeurt er helemaal niks. Wanneer ik het contact aanzet en direct de koppeling + startknop indruk start hij soms wel en slaat ook aan maar valt direct weer uit.

Omdat het kleppendeksel eraf moest is natuurlijk de halve motor uit elkaar gehaald. Ik heb alle stekkers nagekeken en weet zeker dat ik alles weer goed aangesloten heb.

Verder heb ik een mijn laptop met datakabel en Tuneecu eraan gehangen. Hiermee kan ik zien dat de ecu de koppeling, standaard en startknop ziet schakelen. Ook geeft de motor geen foutcodes. Verder alle zekeringen gecontroleerd.

Iemand een idee wat er mis is of zelf dit probleem eens heeft gehad?

Voor de slimmeriken: nee het is niet de dodemansknop :+
 
Laten we hopen dat het aan mij ligt, dan is het in ieder geval op te lossen :W

Waar ik zelf nog aan zet te denken is de tilt sensor / fuel cut off (zet je motor uit als je een schuiver maakt). Kan in het werkplaatshandboek echter niet vinden of de street triple deze heeft en zo ja, waar...
 
staat ie in neutraal?

Ja en dit is ook te zien op het cockpitje en via de laptop. Overigens kan de motor wel starten in de versnelling als de koppeling maar ingeknepen wordt.

Het vreemde is dat ik hem dus wel kan starten als ik direct na het contact aan zetten de motor start (echt binnen een seconde ofzo). Hij slaat dan ook aan en loopt normaal (geen gestotter ofzo) maar slaat daarna direct weer af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan