Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Jan, zal dat schroefdraad eens opzuiveren met een tap.
Vreemde is dat ik met losdraaien niks heb gemerkt.
Zag inderdaad ook chromen oliefilters maar die zijn erg duur
Groet Peter
Als je bij het losdraaien niets hebt gemerkt dan zal je schroefdraad nog wel in orde zijn. Waarschijnlijk heb je het kapje niet correct voor de boutgaten zitten. Een tik met een rubber hamer zal wellicht je probleem oplossen. We horen het wel.
Groet Jan :W
 
full

Prettige feestdagen
:W
 
Het schroefdraad is flink beschadigd, dus dat wordt tappen of insert gebruiken.
Denk dat de vorige eigenaar nog nooit van een momentsleutel had gehoord. :?
Plek is wel lastig om te tappen ,ik had al een nieuw oliefilter geplaatst en verse olie dus ga dat filter niet weer loshalen :N
 
Het schroefdraad is flink beschadigd, dus dat wordt tappen of insert gebruiken.
Denk dat de vorige eigenaar nog nooit van een momentsleutel had gehoord. :?
Plek is wel lastig om te tappen ,ik had al een nieuw oliefilter geplaatst en verse olie dus ga dat filter niet weer loshalen :N
Neem een nieuwe plastic afwas bak en dan de olie lekker aftappen. Die kun je zo weer hergebruiken. Dat werkt toch wel een stukje gemakkelijker. Ik vermoed dat alleen de eerste gangen beschadigd zullen zijn en kun je wellicht tap eindjes monteren en het kapje middels een paar moertjes en sluitringen vastzetten. Wel eerst optappen natuurlijk. Je moet wel de tapeindjes met z.g. studlock monteren.
Succes ermee. Groet Jan :W :W
 
Peter , probeer eens of je ergens rvs zelftapboutjes op de kop kan tikken ik denk aan een fabory of een techprof , ik denk dat dat de beste oplossing is en als het gat te groot is geworden zou je kunnen overwegen om het gat iets op te stuiken !
Succes en doe geen dingen waar je later spijt van krijgt!
:W
 
Peter , probeer eens of je ergens rvs zelftapboutjes op de kop kan tikken ik denk aan een fabory of een techprof , ik denk dat dat de beste oplossing is en als het gat te groot is geworden zou je kunnen overwegen om het gat iets op te stuiken !
Succes en doe geen dingen waar je later spijt van krijgt!
:W
Ik zou als eerste oplossing proberen de gaten op te tappen en als dat niet lukt kun je de oplossing van Ed proberen. Anders om kan niet. Optappen naar m7 is ook nog steeds een optie lijkt me.
Groet Jan :W
 
Nah , ik ben van plan om maar eens zelf de kleppen te stellen ,ik denk dan dat ik een micrometer nodig heb om de dikte van de plaatjes te kunnen meten dus heb ik er liever een van mezelf ,maar evenzo goed heel bedankt voor het vriendelijke aanbod !
Groet Eddy . :W
 
Iwan , daar had ik al een paar keer geboden maar ik denk dat mijn bod te laag is maar je krijgt gewoon geen respons hier begint de hufterigheid van de tegenwoordige tijd ,als ik iets wil verkopen en ik krijg een bod wat mij niet aanstaat meld ik dat bij de bieder , zo ben ik groot gebracht en daar wijk ik niet vanaf omdat ik denk dat je zo met elkaar omgaat ook al ken je elkaar niet persoonlijk maar ik merk dat het een beetje achterhaald gedrag is want het is heel normaal om gewoon de moeite niet te nemen voor een reactie maar goed het zij zo en ik moet daar mee leren omgaan en anders niet op marktplaats te komen !
Groet Eddy :W
 
Even een reactie geven is wel zo netjes :Y :Y ja. Je moet voor de grap eens een bod doen boven de vraagprijs en kijken of ze dan wel de moeite nemen om te reageren :9 :9 :9 . Je kunt een bod altijd nog terug trekken natuurlijk. Dat is lachen, boontje komt om loontje. :t :t Groet Jan :W
 
Iwan , daar had ik al een paar keer geboden maar ik denk dat mijn bod te laag is maar je krijgt gewoon geen respons hier begint de hufterigheid van de tegenwoordige tijd ,als ik iets wil verkopen en ik krijg een bod wat mij niet aanstaat meld ik dat bij de bieder , zo ben ik groot gebracht en daar wijk ik niet vanaf omdat ik denk dat je zo met elkaar omgaat ook al ken je elkaar niet persoonlijk maar ik merk dat het een beetje achterhaald gedrag is want het is heel normaal om gewoon de moeite niet te nemen voor een reactie maar goed het zij zo en ik moet daar mee leren omgaan en anders niet op marktplaats te komen !
Groet Eddy :W

Hoi Eddy, Het is triest maar waar ;( anoniem zijn bij MP bijdraagt het ook, bij het aso gedrag :o
Ik kijk altijd of een telefoonnummer vermeld is, en hoelang iemand is ingeschreven bij de MP.
Ik zal het volgende week bij onze werkplaats navragen, of ze iets nog hebben wat niet gebruikt word voor een zachtprijsje ;) en je heb toch geen haast :Z :z :Z :z
Dit kwam ik ook op de ebay tegen Engineers 0-25mm Metric External/Outside Micrometer & Case Caliper Measuring New | eBay
http://www.ebay.nl/itm/TOOLZONE-MIC...045106?hash=item5b301a2a72:g:xCIAAOSwDuJWuJvU
Groeten Iwan :]
 
Laatst bewerkt:
Iwan bedankt voor de tip ,ik heb er een gekocht ! :Y :t
Een prettige jaarwisseling voor iedereen en een gezond en veilig 2017. *O* *O* *O* *O* *O*
:W
 
voor Jan, Eddy, Iwan, Peter en alle andere W650 liefhebbers,

een gelukkig en gezond 2017 gewenst en dat het jaar ons maar veel veilig motorplezier mag brengen.

Groet, Karel :W
 
voor Jan, Eddy, Iwan, Peter en alle andere W650 liefhebbers,

een gelukkig en gezond 2017 gewenst en dat het jaar ons maar veel veilig motorplezier mag brengen.

Groet, Karel :W

Sluit me bij de wensen van Karel, en wens jullie alle een gezond *O* *O* *O* en goed 2017 :] :] :] jaar !!!!!

Groeten van Iwan
full
 
En julie ook allemaal een gezond en gelukkig 2017 toegewenst *O* *O* *O* met veel veilige kilometers :] :] :] op ons W tje
Groet Jan :W
 
Beste W-rijders in het kader van een eventuele mooie rit , zat ik te denken dat ik eigenlijk weleens naar het classic bike's evenement zou willen :P :P , eind juni op het circuit van Spa-Francorchamps in de Ardennen . :] :]
Heeft er iemand interesse om van de zomer eventueel mee te gaan ikzelf denk ,ijs en weder dienende natuurlijk , om op Vrijdag weg te rijden en dan op Zondag weerom te komen . :) :)
Voor diegene die niet weten wat het inhoud , het is een evenement met heel veel klassieke wegrace motoren en dito coureurs. *O* *O* *O*
Groet Eddy :W
 
Beste W-rijders in het kader van een eventuele mooie rit , zat ik te denken dat ik eigenlijk weleens naar het classic bike's evenement zou willen :P :P , eind juni op het circuit van Spa-Francorchamps in de Ardennen . :] :]
Heeft er iemand interesse om van de zomer eventueel mee te gaan ikzelf denk ,ijs en weder dienende natuurlijk , om op Vrijdag weg te rijden en dan op Zondag weerom te komen . :) :)
Voor diegene die niet weten wat het inhoud , het is een evenement met heel veel klassieke wegrace motoren en dito coureurs. *O* *O* *O*
Groet Eddy :W

Hoi Eddy, Spa :] :] :] :] staat al jaren op mijn verlanglijst :Y :Y maar tja moet het combineren met Frankrijk :o maar zal het kijken om dit jaar :Y toch :] :] :] te gaan *O* *O* *O* MV Agusta en Agostini O-) O-) en zo :t
We houden een vuurtje onder de ketel hoor :Y

Groeten Iwan
 
Ik zou dolgraag mee willen :9~ :9~ maar dat laat mijn gezondheid :N :N :N meer toe Ed. Na zo'n weekend :] :] :] ben ik compleet gesloopt ;( ;( ;(
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan