Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was vandaag in Den Haag voor een wandeling, en ineens bekende ge plof :] :] in de buurt van de Grote kerk *D wie o wie was daar geweest met een W-tje :?

Groeten Iwan :]
 
Jan morgen 15 graden c . 8-)
:W
Ik rijd :] :] :] :] mischien op mijn gemak naar Spanje als het daar al zo'n lekker weer is. Maar dan moet ik donderdag weer hier terug zijn want dan 8-) 8-) :] :] . De accu is gemonteerd, de bandjes staan op de juiste spanning en er zit nieuwe olie in dus :t :t
Groet Jan :W
 
Nee ,gister niet :N :N , maar ik moet zo naar het ziekenhuis dus misschien dat ik de W even uitlaat naar het ziekenhuis ,bijkomstigheid : geen parkeer geld !!!!!!! :t :t
:W
 
Inderdaad het blijft genieten net even verse olie en een nieuw filter gestoken eigenlijk ben ik er klaar voor ! 8-)
:W
 
Zaterdag weer eens even de W uitgelaten. Wat zijn het toch heerlijke fietsen. Genieten!!!!
Ha leuk een nieuw lid op ons forum. :t :t We zijn het natuurlijk helemaal met u eens :Y :Y . Graag willen wij wat meer over u horen :? :? , eventueel aangevuld met foto's.
Groet Jan :W
 
Ja hallo leden van dit leuke forum. Mijn naam is Erik, ben 62 jr. en rij motor sinds 1972.
Ik heb heel wat één cilinders twee cilinders en viercilinders gehad. Sinds begin 2014 rij ik op een blauw/grijze w650 oud model kenteken 2001. Hier naast had ik twee XS 650's waarvan ik er één verkocht heb en nu nog één in onderdelen heb. Ik woon in de kop van NH vlak bij Schagen en rij over het algemeen korte rondjes van hooguit een paar uurtjes. Ik onderhoud mijn motor zelf en ben tot nog toe zeer tevreden over deze motor. Ik heb het hoge stuur vervangen voor een lage versie, staal omvlochten remleiding gemonteerd er een Dart screen opgezet, uitlaten aangepast, naalden omhoog en de buddy anders gevormd. De achter schokdempers vervangen door Koni's en denk er nog over de voorveren door progressieve te vervangen. Zijn hiervoor nog ervaringsdeskundigen op dit forum aanwezig? Zijn er nog andere w650 rijders in de Noordkop? Zo af en toe zie er wel eens eentje rijden maar ken zo geen anderen. Gr. Erik
 
Ja hallo leden van dit leuke forum. Mijn naam is Erik, ben 62 jr. en rij motor sinds 1972.
Ik heb heel wat één cilinders twee cilinders en viercilinders gehad. Sinds begin 2014 rij ik op een blauw/grijze w650 oud model kenteken 2001. Hier naast had ik twee XS 650's waarvan ik er één verkocht heb en nu nog één in onderdelen heb. Ik woon in de kop van NH vlak bij Schagen en rij over het algemeen korte rondjes van hooguit een paar uurtjes. Ik onderhoud mijn motor zelf en ben tot nog toe zeer tevreden over deze motor. Ik heb het hoge stuur vervangen voor een lage versie, staal omvlochten remleiding gemonteerd er een Dart screen opgezet, uitlaten aangepast, naalden omhoog en de buddy anders gevormd. De achter schokdempers vervangen door Koni's en denk er nog over de voorveren door progressieve te vervangen. Zijn hiervoor nog ervaringsdeskundigen op dit forum aanwezig? Zijn er nog andere w650 rijders in de Noordkop? Zo af en toe zie er wel eens eentje rijden maar ken zo geen anderen. Gr. Erik
Hallo Erik.
Leuk verhaal. Welkom bij de club. Ik weet niet precies waar de jongens allemaal wonen maar Iwan, Karel en Peter wonen ook in Noord Holland geloof ik. Naar ik aanneem zullen zij wel van zich laten horen. We horen nog van je.
groet Jan. :W
 
Iwan is jarig. *O* *O* *O* *O* *O* *O* van harte gefeliciteerd jongen.
Maak er een fijne dag van. *D *D *D
Groet Jan :W

Oke oke jongens :} en ondanks die druk uit de politiek _O- heb ik een geweldige dag gehad :t 8-)

Jan en Eddy bedankt voor jullie mooie wensen *O* *O* *O* en nog effen dan is weer de tijd voor de :] :] :] :]

Hallo Erik welkom bij de W650 belegen ..... :] :] :] en ik woon in Diemen, en bij een mooi weer scharrel ik weleens door de NH :] langs de IJsselmeer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan