Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo kan het ook :/ :N :Y :? _O-
Kawasaki W650 Cafe Racer High Noon – Speedwerks

full
 
Laatst bewerkt:
Is dat je verjaardag cadeautje Ivan? }) }) Dat is verschrikkelijk mooi. :9~ :9~ :9~ Ik ben helemaal maf van cafe racers. Dit zal niet echt goedkoop zijn vermoed ik. Die rempartij aan de voorkant wil ik wel hebben. Heb jij je nieuw remsysteem al klaar Ivan? Ik heb de eerste 100 km :] :] :] weer op de teller. Heerlijk weer. 8-) 8-)
Groet Jan. :W

Hoi Jan *O* wat goed van je zeg :t het was echt top dag voor een :] :] :] *O*

Het is niet mijn cadeautje :? en remmen heb ik nog niet echt veel aandacht aan besteedt :/ :z :Z ;)

Groeten Iwan :]
 
ik heb eindelijk een logo gemaakt, geen idee of jullie het iets vinden.
dus reacties altijd goed,
full

hoop dat het te zien is,groetjes iedereen :]
full
 
ik heb eindelijk een logo gemaakt, geen idee of jullie het iets vinden.
dus reacties altijd goed,
full

hoop dat het te zien is,groetjes iedereen :]
full
 
ik heb eindelijk een logo gemaakt, geen idee of jullie het iets vinden.
dus reacties altijd goed, [afbeelding]
hoop dat het te zien is,groetjes iedereen :] [afbeelding]
Geweldig Peter. :] :} :} Dat ziet er perfect uit. :Y :Y :Y :Y Ik wist niet dat je zo creatief was. Ik ben benieuwd naar de reacties van de anderen. :? :? We kunnen shirts laten maken met dit logo aan de voor zijde. Voor mij en Ed een XXL en voor Iwan een maatje M _O- _O- _O-
Groet Jan :W
 
hoho een l -etje is voor mij groot genoeg :Y en ik vind het logo een W-cluppie waardig *O* *O* ,hulde Peter ik vind het heel mooi ! :9
Het heeft geduurd maar is het wachten zeer zeker waard !! :} :}
Rijst wel de vraag : hoe groot :? :? als ik het mocht zeggen zo'n grote op de voorkant :Y :Y maar ik begrijp als er mensen zijn die iets meer bescheiden willen en opteren voor een kleiner logo . -O-
:W
 
Peter,

ik vind het een mooi logo :) Ik wil wel een t-shirt maat M of als ze heel klein vallen een L.

Wat mij betreft mag het logo een bescheiden formaat hebben zeg maar zo'n 10-12 cm en dan op de plaats van het hart

Karel
 
Mannen,

ik ben er weer. Was een tijdje druk met werk en kwam er niet aan toe een bericht te posten. Zag dat de belangstelling voor het forum is toegenomen.

Ben van de winter wel bezig geweest met onderhoud aan de fiets. Nieuwe remblokken voor (type dat Eddy had opgegeven), nieuwe oliedruksensor, nieuw koplamprandje, olie ververst (en volgens de tip van Eddy een beetje dikker), nieuw oliefilter, koppelingskabel gesmeerd, lakwerk van voorste framebuizen, voorvork, achterbrug opnieuw gespoten, nieuwe veer op achterremschakelaar en veel poetswerk (o.a. spaken). Zie bijgaande foto voor het resultaat van mijn noeste arbeid.
Vandaag maar een voorzichtig geprobeerd of ie het nog deed en jawel, start in een keer (ik had hem weggezet met BP Ultimate 98 en een scheutje Putoline conserveerspul). Effe een klein uurtje gereden :] en ondanks de storm was het weer genieten als vanouds.

Nu alleen nog een mooi t-shirt met logo erop en ik ben er helemaal klaar voor. Laat het mooie weer maar komen.

Ik verheug me nu al op ons volgende treffen *O*

Groeten, :W

Karel
full
 
Zo Karel dat heb je even serieus aangepakt :t :t zo te zien . Hij blinkt *D *D *D *D *D *D zelfs harder dan die van mij. En met betrekking tot de club kleding hoe nu verder. Ik ben er ook voor om het logo niet al te groot te maken. Kunnen we dit ontwerp laten borduren en dan op een shirtje stikken want anders zie ik die bui al hangen :( :( :( shirtje te groot, shirtje te klein en met een geborduurd logo kunnen we er bijvoorbeeld 20 laten borduren en onze lieftallige echtgenotes -O- -O- vragen om het op het shirt te bevestigen :Y :N :Y :N . Wat denken jullie vaan zoiets dergelijks :? :? Emblemen en Badges |
Groet Jan
 
Laatst bewerkt:
leuk dat jullie tevreden zijn over het logo, :}
het risico dat we met'onze colours'nergens meer een uitsmijter kunnen bestellen nemen we
dan maar :Y .ik dacht zelf aan een badge, kan overal op
zal kijken wat dat kosten gaat,
 
Ik heb een offerte binnen van emblemen-badges.nl waar Jan het ook over had.
Zij adviseren een badge van 9cm doorsnee.
100% geborduurd (hoogste kwaliteit)
Lasergesneden in vorm
Voorzien van strijklaag (eventueel ook opnaaibaar)

minimumafname:
25 stuks 113,98 per stuk= 4,56
of
50 stuks 139,98 per stuk= 2,80 dit scheelt meteen heel fors!

dit zijn all-in prijzen>

Wat vinden jullie?
 
Perfect, ik doe mee. Of het er 25 of 50 moeten worden is moeilijk te zeggen. Ik zou het bij 25 houden.

Ik heb het W800 zadel besteld in Belgie. Ik ben benieuwd! Prijs was goed, dus als het niet past kan ik de buddy wel weer verder verkopen. Ik heb nog het oude model buddy. Vind ik wel mooier, maar is voor langere ritten minder comfortabel.
 
Verbouwde W650. Volgens het verhaal is de Aircleaner box verwijderd en zijn er K&N luchtfilters gemonteerd.Ik neem aan dat de sproeiers ook aangepast zijn, maar dat staat er niet bij. En ook niet of de standaard uitlaten er nog opzitten. Ik ben met name benieuwd hoeveel werk het is geweest om de aircleaner te verwijderen en hoe de motor loopt in vergelijking met de standaard uitvoering. Oftewel, of het de moeite waard is om te overwegen.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan