Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klasse Ed, ik denk dat Belstaff deze in de collectie gaat opnemen!
Ik ga rijden met de Paas, weet ik meteen of de badges waterproof zijn :]
 
Nee Iwan wat jij zegt geen inspraak :? maar vind dit wel de mooiste plek en als je je jas ieder jaar even in de was zet blijft ie waterdicht ! :Y :Y :Y
Met de paas eerst maar even afwachten wat het weer doet ,tot op heden vindt ik het nog te koud en de verwachting is nog steeds te koud B| B|
:W
 
En heeft ze dan het embleem helemaal rondom vast gezet en hoe groot zijn dan de steken :? :? ? Ik weet dat ik lastig ben maar mijn vrouw wil dat weten -O- -O- .
Groet Jan :W

Hallo Jan
Rondom gedaan met kleine steken, aan de rand van het embleem en onder het embleem vast aan het stof van de jas onderdoor steken. Beginnen met vastzetten met spelden.
Ze vond het K.. werk :)

mvg Sjaak :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jan
Rondom gedaan met kleine steken, aan de rand van het embleem en onder het embleem vast aan het stof van de jas onderdoor steken. Beginnen met vastzetten met spelden.
Ze vond het K.. werk :)

mvg Sjaak :W

Bedankt voor de info Sjaak. :t :t Ik ga mijn vrouw even istrueren maar zal haar niet vertellen dat het K.. werk is. Daar zal ze zelf wel mee komen! -O- :(
Groet Jan :W
 
Nee Iwan wat jij zegt geen inspraak :? maar vind dit wel de mooiste plek en als je je jas ieder jaar even in de was zet blijft ie waterdicht ! :Y :Y :Y
Met de paas eerst maar even afwachten wat het weer doet ,tot op heden vindt ik het nog te koud en de verwachting is nog steeds te koud B| B|
:W

_O- _O- _O- Het is goed Eddy ;)

En na zo een K...... werk :o :( :o verdient jullie vrouw toch een bosje bloemen Jongens ( Jan en Sjaak ) _O- *O* ;)
 
Amersfoort,
full
 
Gouden handel voor Peter die emblemen, :t :t hij is zelfs al minder gaan werken zoals we zien. :} :} Internationale samenwerking met de Duitse tak van onze club.
Groet Jan :W
 
Koud was het zeker Ed!
Muziek klinkt goed. *O*
Vooralsnog moet er geld bij de badges maar ik sponsor jullie graag :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan