Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam deze schijfrem tegen op Webike -japanse webwinkel
592,- euri dus onbetaalbaar. Wel Brembo, Ivan jij was toch ooit met rem verbetering bezig?
full


Misschien kunnen we Clubkorting krijgen bij Brembo. ;)
 
Ik kwam deze schijfrem tegen op Webike -japanse webwinkel
592,- euri dus onbetaalbaar. Wel Brembo, Ivan jij was toch ooit met rem verbetering bezig?
[afbeelding]

Misschien kunnen we Clubkorting krijgen bij Brembo. ;)
Ja dit is het neusje van de zalm :t :t :t op het gebied van :] :] :] remmen. Dit is voor jou geen probleem :P :P natuurlijk met die emblemen verkoop maar ik kan dat niet betalen '( '(
Groet Jan :W
 
Ik kwam deze schijfrem tegen op Webike -japanse webwinkel
592,- euri dus onbetaalbaar. Wel Brembo, Ivan jij was toch ooit met rem verbetering bezig?
[afbeelding]

Misschien kunnen we Clubkorting krijgen bij Brembo. ;)

Hoi Peter,

Leuk gedaan door die Jap, maar dit is geen zwevend remklauw zoals bij ons :? :? :?
Na Frankrijk zal ik me weer eens in verdiepen :z :Z ;)

Groeten Iwan
 
Wat Iwan wil zeggen is dat onze voorstopper beter is dan dat Brembo stoppertje maar ik vermoed dat de Brembo een grotere vertaging te weeg brengt. Maar dat doet een stok tussen de spaken ook.
Groet Jan
 
Da's een 749/999 rechter remklauw van ducati.
Remt als een betonnen muur.


Op voorwaarde dat de voorband het aankan. En de combinatie met de pomp correct is.
 
Laatst bewerkt:
Hoe bevalt je nieuwe helm Ed? Veel of weinig wind geruis? Goede ventilatie :( :( ? En is deze van een zonneglas 8-) 8-) voorzien?
Groet Jan :W
 
Jan om kort te gaan :P , uitstekend ,weinig geruis ,voor mijn hoofd een griezelig goede pasvorm :Y ,ik heb geen last meer dat mijn bril zeer gaat doen :N :N de ventilatie heb ik nog niet gecheckt 8-) en inderdaad er zit een zonnescherm in ik ben er heel erg blij mee . *O* *O* *O* *O*
:W
 
Hallo allen,

Mijn W met spam is inmiddels af. Heeft iemand nog een originele rechterspiegel die voor weinig weg mag? De mijne is dolgedraaid. Verder heb ik nog verlaagde schokbrekers in de aanbieding.

full
 
Mooie combinatie. :9~ :9~ Heel apart. :t :t Hoe rijd dat :? :? Heb je voldoende vermogen ? :] :] Heb jij je tandwiel verhouding nog aangepast? :? :?
Groet Jan :W
 
Dank voor de complimenten. 't Is mijn eerste zijspan, dus het rijdt sowieso heel anders. Veel km maken dus.
Vooralsnog kom ik geen power of remkracht tekort, maar als mijn ketting en tandwielen aan vervanging toe zijn zal ik eens nadenken over een andere verhouding.

Kids zijn er blij mee en ik trek veel bekijks.
 
Dank voor de complimenten. 't Is mijn eerste zijspan, dus het rijdt sowieso heel anders. Veel km maken dus.
Vooralsnog kom ik geen power of remkracht tekort, maar als mijn ketting en tandwielen aan vervanging toe zijn zal ik eens nadenken over een andere verhouding.

Kids zijn er blij mee en ik trek veel bekijks.
Dat je veel bekijks hebt wil ik graag geloven. Ik heb ooit eenmaal met een zijspan combinatie gereden :] :] en vond dat knap moeilijk. Welkom bij de club :t :t . Bestel een embleem bij Peter en we zien elkaar bij ons jaarlijks :] :] treffen.
Groet Jan :W
 
Heren,

ik was vrij vandaag en het was zulk lekker weer ;) dat ik maar een stukje ben gaan toeren :] :] . Ik ontdekte vlak bij huis leuke weggetjes rondom de Reeuwijkse plassen (waar je op zaterdag en zondag niet mag rijden). Het was lekker stil op de weg, dus heerlijk rondgereden.

Bijgaand een foto van mij en de W650. Let op: de badge zit op mijn jack Peter! Vastgelijmd met Bisonkit, want de warmtelijm werkt niet op een leren ondergrond.

Wanneer gaan we weer eens een uitsmijterje eten met zijn allen ? *O*

Groet, :W

Karel
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan