Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Karel ,onderweg naar huis zat ik net te denken om maar even een voorzet te geven over de hoe en de wat dus je bent mij voor :} :} , ik wil voorstellen laten we met z'n allen proberen een datum te prikken en een 'locatie waar we welkom zijn in onze colours! _O- _O-
En uiteraard waar de uitsmijter goed is of de bal :9 :9 , nou weet ik een leuk knijpie maar dat kan voor sommigen een bezwaarlijke afstand worden ( of een andere adversie ) O-) O-) nl. de ballentent in Rotterdam dit was mijn voorzet ,ik zou zeggen brand los ! *O* *O* *O*
:W
 
Karel ,onderweg naar huis zat ik net te denken om maar even een voorzet te geven over de hoe en de wat dus je bent mij voor , ik wil voorstellen laten we met z'n allen proberen een datum te prikken en een 'locatie waar we welkom zijn in onze colours!
 
Ha Eddy,

de ballentent klinkt goed. Een lekker balletje op zijn tijd gaat er wel in. Rotterdam is voor mij geen probleem komende uit Zoetermeer.

Groet, :W

Karel
 
ja maar Jan moet van Dongen komen en hij is natuurlijk niet de jongste meer O-) O-) en Iwan en Peter moeten uit de regio Amsterdam :] :] komen dus voor hen kan het te ver worden maar we hebben nog alle tijd ,misschien komt er nog een andere locatie boven :9 :9 drijven !
:W
 
ja maar Jan moet van Dongen komen en hij is natuurlijk niet de jongste meer O-) O-) en Iwan en Peter moeten uit de regio Amsterdam :] :] komen dus voor hen kan het te ver worden maar we hebben nog alle tijd ,misschien komt er nog een andere locatie boven :9 :9 drijven !
:W
Geen goed idee Ed. :N :N Rotterdam, alleen maar snelweg :] :] :] , stinkstad. Dan toch liever weer de Vlist :t :t dat is voor iedereen enigzins centraal gelegen.
groet Jan :W
 
Mijn nieuwe speeltje :9~ :9~ :9~ :9~ . Geruild tegen mijn W650 :} :} :} .
full

Groet Jan :W
 
Slechte ruil Jan, :X
Meeting liever niet in de stad want daar zit ik elke dag al.
Heb badge op dezelfde plek Karel. :Y
 
Slechte ruil Jan, :X
Meeting liever niet in de stad want daar zit ik elke dag al.
Heb badge op dezelfde plek Karel. :Y
Ik hou ook niet van de stad Peter ;( }) . Naar mijn mening maakt het niet uit op welk terras we zitten als ons humeur maar goed is *D *D . Ik vind café de Vlist best gezellig, :t :t teminste vorig jaar en dat ligt nog enigzins centraal. We moeten nog wel een datum prikken zodat de meeste kunnen komen. Wanneer voor of na de vakantie? Laat maar horen. Vorig jaar zijn we 28 mei bij Nol Bikker geweest en 3 september bij café de Vlist.
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Kijk maar uit met die malle beesten. Je weet nooit wat ze er in zien. Ik zag laatst nog een filmpje van een Stier die een motorfiets van achteren nam. En die motor vloog natuurlijk van de standaard met die Stier achterop door het weiland.
 
Kijk maar uit met die malle beesten. Je weet nooit wat ze er in zien. Ik zag laatst nog een filmpje van een Stier die een motorfiets van achteren nam. En die motor vloog natuurlijk van de standaard met die Stier achterop door het weiland.
Het zijn koeien, geen stieren :( :( en er zat nog een draadje tussen. |( |(
Groet Jan :W
 
Goedemorgen heren, ik lees hier meestal alleen mee, heb geen W maar vind ze mooi om te zien!
Heb nog een tip voor als jullie gaan toeren vandaag, het is weer Z-dag bij Nol Bikker *O*

Mooie Zed's kijken dus. En leuke omgeving om te rijden, :]

Fijne warme dag vandaag in ieder geval!

Groeten, Coert. :)
 
Goedemorgen heren, ik lees hier meestal alleen mee, heb geen W maar vind ze mooi om te zien!
Heb nog een tip voor als jullie gaan toeren vandaag, het is weer Z-dag bij Nol Bikker *O*

Mooie Zed's kijken dus. En leuke omgeving om te rijden, :]

Fijne warme dag vandaag in ieder geval!

Groeten, Coert. :)

Bedankt Coert :t ik zal kijken naar welke kant ik me neus zal richten *D :] en wie weet

In ieder geval iedereen een fijne :] :] :] dag *O*
Groeten Iwan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan