Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben een stille mee lezer en vind de W een mooie motor.
rijd op moment geen motor meer, alleen nog mobylette brommer als hobby,
als mijn dochter haar motor rijbewijs heeft doe ik weer mee
Bij Nol Bikker staat een mooie :9~ :9~ :9~ W800 special editie als café racer. Het is natuurlijk geen W 650 maar je rijd :] :] :] er niet mee voor schut. En zo zie je maar hoe klein de wereld is je bent toch herkent door onze sherloc Holmes B| B|
Groet Jan :W
 
Sjaak
dat klopt, maar ben al van af mijn 16 de jaar motorrijder begonnen op een Sparta Jlo 250
2t 2 cilinder 1954 na 9 jaar even mijn rijbewijs gehaald op verzoek van de politie,die kenden mij en
de motor, eens motor liefhebber altijd motor liefhebber,en een W is gewoon heel mooi
model, en ik geniet altijd van de foto's hier ,goede motor zonder de Engelse ziektes
en nee ik heb geen merk voorkeur, maar wel wat voor een model
ook de oude model in een nieuw jasje vind ik prima, ik hoef niet meer zo nodig met een volle
tas met gereedschap te rijden , ben al van af 1978 lid van de anwb toen wilden ze nog wel
wat doen voor de motorrijder nu moet je maar afwachten wat en wie je krijgt
op een uitzondering na kennen ze niets of willen ze niet, mijn ervaring van 3 jaar terug
het beste ben je af met zelf Kennes en hun gereedschap :)
 
Na enig zoeken weer wijzer ,heb altijd gedacht dat ik tubeless rijd ,want ik heb nog nooit een rekening van een binnen band gehad bij montage van een nieuwe buitenband! :? :?
:W
 
_O- _O- _O- _O- Zo oude jongs :] zo doe je dat, je velg luchtdicht maken :Z :Y

Tubeless band kun je ook als een gewoon band gebruiken Jan ;) :t dus met een binnenband :Y

En dit zijn speciale spaakwielen voor de tubeless band

Kineo spaakwielen

Groeten Iwan
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- _O- Zo oude jongs :] zo doe je dat, je velg luchtdicht maken :Z :Y

Tubeless band kun je ook als een gewoon band gebruiken Jan ;) :t dus met een binnenband :Y

En dit zijn speciale spaakwielen voor de tubeless band

Kineo spaakwielen

Groeten Iwan
Harstikke mooi die tube less spaakwielen maar ik stop er wel een nieuw binnenbandje in, dat lijkt mij toch iets goedkoper. Ik blijf natuurlijk een rechtgeaarde Nederlander Iwan. }) })
Groet Jan :W
 
Harstikke mooi die tube less spaakwielen maar ik stop er wel een nieuw binnenbandje in, dat lijkt mij toch iets goedkoper. Ik blijf natuurlijk een rechtgeaarde Nederlander Iwan. }) })
Groet Jan :W
_O- _O- _O- Zo is het Jan :t en een oude boom buig je niet meer :Y in ieder geval niet makkelijk
:N ;) en nog een goede nacht :z :z :z gewenst
Groeten Iwan
 
Zo ik heb twee nieuwenheides 8-) :z
Nieuwe laarzen http://www.bikeroutfit.nl/nl/stylmartin-continental-39711344.html
En vintage lederen motor tassen :Y _O- :N :]
Groeten Iwan

full
 
De laarzen zijn schitterend :t :t Iwan, de koffers is niet mijn smaak :N :N :N . Daarmee verknal :r :r je die mooie W 650 van je.
Groet Jan :W
 
De laarzen zijn schitterend :t :t Iwan, de koffers is niet mijn smaak :N :N :N . Daarmee verknal :r :r je die mooie W 650 van je.
Groet Jan :W

:o :o :o Hoe moet ik al mijn "hebben heb en houden " dan meenemen op weg nar zuiden :] 8-) :] he Jan :o toch niet in een van die glimmende plastic koffers _O- _O- _O- en ik zal ze niet laten hangen aan mij W-tje ;) _O-
Groeten Iwan
 
Mooi Iwan, die koffers!

Mijn W houd soms wat in als ik rond de 100 km/p rijd, alsof er 1 seconde geen brandstof is.
Gooi regelmatig benzine booster erbij , helpt niet echt, iemand iets soortgelijks bij de hand gehad?
Groet ,Peter
 
Mooi Iwan, die koffers!

Mijn W houd soms wat in als ik rond de 100 km/p rijd, alsof er 1 seconde geen brandstof is.
Gooi regelmatig benzine booster erbij , helpt niet echt, iemand iets soortgelijks bij de hand gehad?
Groet ,Peter
Wat bedoel je met benzine booster? Ik zou Shell V power tanken en de volgende stap een carburateur reiniger er bij. Hou ons op de hoogte.
Groet Jan :W
 
Geen ervaring mee alleen van horen zeggen als je dit gebruikt hebt kan je niks meer met de band bv een binnen band monteren zonder het spul uit de band te halen , en te ontvetten .
Ach wat lig ik nu te dromen :( :( ,ja natuurlijk heb ik daar ervaring mee :} :} ik heb op een produktie machine gedraaid en die had het in de voor banden :Y ,omdat stilstaan voor een lekke band :N :N teveel geld kost B| en dan werden de banden bij aflevering afgevuld met oko en het werkt goed :t :t een m12 bout door de band was een kwestie van eruit halen en het gat naar beneden draaien zodat de oko zich in het gat kon begeven ,als het erdoor kwam het wiel naar boven en wachten tot het gepruttel ophield en eventueel lucht bijblazen en weer gaan met de banaan . :] :]
Het nadeel was als je de band van de velg moest halen want het is een redelijk dikke substantie en dat moet dan door het ventiel eruit komen en dat gaf nog weleens een probleem . :X :X :X
Ik denk dat voor ons een binnenband en een volle telefoon met beltegoed :} :} , goedkoper is ,dit is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen . *O*
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan