Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja ik weet het :( :( , inmiddels heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd dus daar zal het niet aan liggen maar onderweg een nieuwe binnenband monteren zie ik niet zitten. En vergeet niet dat mijn conditie niet al te best meer is. Op de motor zitten en :] :] :] gaat nog net maar als ik moet gaan duwen wordt het al een stuk moeilijker. Meer dan 10 meter valt bij mij in de categorie van overbelasting dus ik moet ten alle tijden in het zadel blijven zitten. Een lekke band past daar :N :N niet in dus kan deze prut in mijn binnenband wellicht mijn probleem oplossen :? :? .
Groet Jan :W
 
Nee Jan ,volgens mij he , kan dit niet in een binnenband want dan heb je geen "dikte"om het spul ertussen te laten lopen ,begrijp je wat ik bedoel? :? :?
:W
 
Nee Jan ,volgens mij he , kan dit niet in een binnenband want dan heb je geen "dikte"om het spul ertussen te laten lopen ,begrijp je wat ik bedoel? :? :?
:W
Volgens de omschrijving van OKO is dit product ook met binnenband toepasbaar. Wat ik mezelf af vraag hoe die binnenband er op reageerd is die niet na een of twee jaar vergaan.
Groet Jan :W
 
*O* Hé grappig Jan, ik was dit spul helemaal vergeten terwijl ik er vroeger jaren mee gereden heb. En eerlijk is eerlijk , nooit lek gereden in die tijd. Werkt echt! :]
 
Het blijft een lapmiddel, die soms uitkomst bidt ;) anders werd ie standaard toegepast :/
Groeten Iwan
Het is inderdaad letterlijk en figuurlijk een lapmiddel Iwan, maar dan zonder lapjes _O- _O- Maar wat doe ik nu :? :? Peter heeft blijkbaar goede ervaringen :t :t Hoeveel jaar heb jij het al in je band zitten Peter?
Groet Jan :W
 
Toen ik nog Suzuki reed maar die had tubeless banden.
Ride-on is een soortgelijk middel (zie you tube) ook geschikt voor binnenbanden, Motoport zaken gebruiken dit ook dus zal wel deugen.
 
Hier een duidelijk antwoord.

Rid-on Tire Protection system

Voorkomt Lekke banden, sealt lekke banden en balanceert banden uit.
Professioneel aangetoond en bewezen in tienduizenden (cross-)motoren
Balanceert banden met of zonder wielgewichten
Sealt lekken in zowel tube- als tubeless banden
Verlengt de levensduur van de banden
Eén behandeling is voldoende voor de gehele levensduur van de band
Biologisch afbreekbaar – niet gevaarlijk – niet brandbaar – niet explosief
Eenvoudig te installeren
Niet van invloed op Tire Pressure Monitoring Systems (TPMS veilig)
Gemakkelijk verwijderbaar met water
Ride-On Tire Protection System (TPS) Motorcycle Formula is speciaal samengesteld voor zowel high speed motoren als off-road motoren / crossmotoren.

Ride-On Motorcycle Formula is ontwikkeld om ‘langzame lekken’ en gaatjes in het loopvlak te dichten. Ride-On voorkomt lekken in banden, balanceert band-velg combinaties, verlengt de levensduur van de band en vermindert aanzienlijk het tijdverlies bij lekrijden (de ‘downtime’).

Tijd om banden te vervangen? Onze milieuvriendelijke formule is met een waterstofzuiger eenvoudig te verwijderen en/ of met water uitspoelbaar. Navegen met een vochtige doek. Monteer vervolgens je nieuwe band. Geen gedoe meer en geen “gemopper” meer van onderhoudstechnici!

Ride-On TPS bevat corrosie-inhibitoren die aluminium, staal en lichtmetalen velgen beschermen tegen roest.

Ride-On is effectief bij temperaturen van – 40° C tot meer dan 100° C.
 
Kwam ik vanmorgen tegen langs de lekdijk |( |( je reinste discriminatie :( :( :( ,dus ik ben lekker doorgereden .[doclib _O- _O- _O- :W
=1296132,57408de74b562b841b143dc1c4c30059,51889,0,0]
 
full
 
Geachte organisator _O- van lunchtreffens :9 van bepaalde motorrijders :] ,heeft U al een datum? :?
:W
Geachte leden
Na intensief overleg met mijn *O* *O* is besloten de bijeenkomst bij voorkeur te plannen in aansluiting ons beider vacantie. Dit houdt in dat wij :] :] :] een vrije datum zullen moeten reserveren na 20 augustus. Mijn voorkeur met betrekking tot de locatie voor ons treffen is café de Vlist te Vlisteren. Gaarne hoor ik van U welke datums U allen schikt.
Groet de Organisatie. :W
 
Geachte leden
Na intensief overleg met mijn *O* *O* is besloten de bijeenkomst bij voorkeur te plannen in aansluiting ons beider vacantie. Dit houdt in dat wij :] :] :] een vrije datum zullen moeten reserveren na 20 augustus. Mijn voorkeur met betrekking tot de locatie voor ons treffen is café de Vlist te Vlisteren. Gaarne hoor ik van U welke datums U allen schikt.
Groet de Organisatie. :W

Hoi Jongens :] :]

Effen voordat ik naar zuiden vertrek en zal steeds een en weer gaan pendelen tot 26-08,
nog melden dat ik afgelopen weekend heb gereden, ±300 km :] :] :]
Eind augustus 27 ben ik pas weer op de :] :] :]

Groeten Iwan
 
Eind augustus ofzo is best, maar als ik zo naar het weer kijk krijgen we vast een 'Indian Summer' dus kan oktober vast ook nog :Y :]
 
Eind augustus ofzo is best, maar als ik zo naar het weer kijk krijgen we vast een 'Indian Summer' dus kan oktober vast ook nog :Y :]
Laten we gelijk een datum prikken. 26 augustus, 2 september, 9 september of 16 september.
Later moeten we niet doen want dan is Ed druk met de kerst voorbereiding :} :} Laat maar horen, ik kan alle datums :Y :Y .
Groet Jan :W
 
Laten we gelijk een datum prikken. 26 augustus, 2 september, 9 september of 16 september.
Later moeten we niet doen want dan is Ed druk met de kerst voorbereiding :} :} Laat maar horen, ik kan alle datums :Y :Y .
Groet Jan :W

Misschien voor het begin is zo een motortoer leuk, bij Eddy op de koffie en dan gaan met die banaan _O- _O- _O-
Veenendaal 2017
Ik zou zondag vermeiden, en zou goed zijn om twee data's te plannen voor geval dat het gaan ........ uit de hemelen :o
September klinkt goed.

Groeten Iwan
 
Misschien voor het begin is zo een motortoer leuk, bij Eddy op de koffie en dan gaan met die banaan _O- _O- _O-
Veenendaal 2017
Ik zou zondag vermeiden, en zou goed zijn om twee data's te plannen voor geval dat het gaan ........ uit de hemelen :o
September klinkt goed.

Groeten Iwan
Klinkt leuk maar dat zijn te veel kilometers :] :] :] op een dag voor mij. Ik ben ook niet meer zo piep en mijn conditie ;( ;( ;( laat dat ook niet toe. Op en neer :] :] :] naar Vlisteren is voor mij meer dan genoeg.
Groet van een pensioenada. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan