Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is meer een conditionering dan een stabilisering O-) en dan eigenlijk voor brandstof met een bio - toevoeging zoals een euro loodvrij dus op de keper beschouwd :nee :N :N
niet noodzakelijk maar meer een persoonlijke voldoening ! *O* *O* *O*
:W
 
het is meer een conditionering dan een stabilisering O-) en dan eigenlijk voor brandstof met een bio - toevoeging zoals een euro loodvrij dus op de keper beschouwd :nee :N :N
niet noodzakelijk maar meer een persoonlijke voldoening ! *O* *O* *O*
:W
Ik heb urenlang gepoetst, alles in de wax gezet *D *D *D , vervolgens de ketting gereinigd en gesmeerd en nu staat mijn W tje lekker onder zijn hoes :z :z :z . Voor mij meer dan genoeg persoonlijke voldoening. :t :t :t
Groet Jan :W
 
Goedenavond allemaal.

Ik las hier al een tijdje mee, maar vandaag de knoop doorgehakt en een in nieuwstaat verkerende W800 gekocht.
Van 180 PK naar 48 PK.... }) Maar ben er heel blij mee en kan niet wachten tot we weer droge dagen krijgen. Kou boeit me niet zo, maar heb een hekel aan regen en andere nattigheid.
 
Voel jezelf welkom en praat gezellig mee . :t
van 180 naar 48 dat is me nogal niks ;) ,maar je zal echt niet teleurgesteld worden als je gaat rijden met een W-tje , :] :] het gemak en de betrouwbaarheid en de kosten zullen alleen maar een grote smile veroorzaken . :Y :Y
:W
 
Ik heb urenlang gepoetst, alles in de wax gezet *D *D *D , vervolgens de ketting gereinigd en gesmeerd en nu staat mijn W tje lekker onder zijn hoes :z :z :z . Voor mij meer dan genoeg persoonlijke voldoening. :t :t :t
Groet Jan :W

:N :N :N Tjonge jongen :N :N Jan toch :N je hoef motor niet te starten en naar buiten :] :] :] gaan als je die spul in heb gedaan :+ en die kleine flesje kan zo bij je brandstof :Y dan van de bok, voorrem knijpen en dan op en neer, op en neer shake ( schudden ) met die hap _O- *O* *O* en dan toedekken :Z :Z :z maar als je motor 2 of 3 manden laat staan is misschien niet echt nodig bij super 98

Groeten Iwan :Z :z
 
Goedenavond allemaal.

Ik las hier al een tijdje mee, maar vandaag de knoop doorgehakt en een in nieuwstaat verkerende W800 gekocht.
Van 180 PK naar 48 PK.... }) Maar ben er heel blij mee en kan niet wachten tot we weer droge dagen krijgen. Kou boeit me niet zo, maar heb een hekel aan regen en andere nattigheid.

Welkom bij deze groep :] :] :] *O*
 
Dit is hem...
full
 
Waar halen jullie trouwens je filters en ander onderhoudsmateriaal ? Online? Of bij een dealer?
Wil voor de winter nog even de 6000 km oude olie eraf gooien en tevens een nieuw filter plaatsen uiteraard. Tan k nog even afvullen met 102 benzine en dan wachten op het mooie weer.
 
Goedenavond allemaal.

Ik las hier al een tijdje mee, maar vandaag de knoop doorgehakt en een in nieuwstaat verkerende W800 gekocht.
Van 180 PK naar 48 PK.... }) Maar ben er heel blij mee en kan niet wachten tot we weer droge dagen krijgen. Kou boeit me niet zo, maar heb een hekel aan regen en andere nattigheid.
Welkom bij de club. Je hebt een heerlijke motor aangeschaft :t :t :t . Daar zul je geen spijt van krijgen :N :N :N Je race :] :] :] inspiraties zul je echter wel moeten temperen maar dat wist je natuurlijk al. Vertel wat meer over jezelf.
Groet Jan :W
 
Waar halen jullie trouwens je filters en ander onderhoudsmateriaal ? Online? Of bij een dealer?
Wil voor de winter nog even de 6000 km oude olie eraf gooien en tevens een nieuw filter plaatsen uiteraard. Tan k nog even afvullen met 102 benzine en dan wachten op het mooie weer.
Verhoeven Druten is wellicht niet ver bij jou vandaan.
Groet Jan :W
 
@Jan:

Okay - Ik heet Pieter, rijbewijs sinds 1977, dus val qua leeftijd wel binnen de groep, denk ik zo. }) MF'fer al vanaf het prille begin. Zelfstandig ondernemer in de logistiek. Woonachtig in omgeving Arnhem. Ik heb naast de W800 nog een eigenbouw motor op basis van een Ducati en nog een in originele staat verkerende Honda CB750 Four uit 1984 - deze laatste ben ik rijdend aan het maken.
Heb de beschikking over een goed uitgeruste werkplaats in een grote loods en vind het leuk om met mijn handen bezig te zijn. Ooit begonnen met een Yamaha 200 en daarna minimaal 25 motoren gehad. Meest exclusieve motor was een Egli Honda, waar Jack Middelburg ooit nog eens de 24 uur van Oss op heeft gereden. De voorlaatst aangeschafte motor was een hele fraaie BMW Powercup Replica met meer dan 180 PK erin. Deze motor heb ik zeven jaar gehad - maar was eigenlijk te snel voor me; kon veel meer dan ik... ;) Dus, hoe mooi ook, ontstond er steeds meer het gevoel dat ik naar iets lichters en handelbaarders toe wilde. De W serie altijd leuk gevonden en toen de juiste op mijn pad kwam, uiteindelijk de knoop doorgehakt en de BMW ingeruild. Weet zeker dat ik nu (nog) meer ga genieten van het motorrijden. De laatste jaren te weinig gereden...
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal Pieter. Je past helemaal in ons groepje en je hebt inderdaad mooie motoren (gehad).
Hopelijk kunnen we nader kennismaken tijdens ons jaarlijkse :] :] :] treffen in 2018.
We hebben natuurlijk regelmatig contact hier via MF. Ik woon nu sinds een jaar op een appartement hetgeen mij reuze goed bevalt :t :t :t maar ik mis wel mijn werkplaatje ;( ;( .
Groet Jan :W
 
Mooie Bol d'Or,ik heb er ook een gehad in die kleur. Verkocht aan een mf lid paar jaar terug. Groet, Coert.
 
In maart 2016 ? Jij woont in de buurt van de toltunnel? En begint je mailadres mss met Coert3?
Nou, dan weet je het wel... ;) Small world.
Ja, wat leuk zeg mijn oude Bol weer eens te zien! Ik heb er wel een beetje spijt van gehad later, maar ja, je kan niet alles houden natuurlijk.
Anders had ik nu een boerenschuur met 54 motoren gehad, ;). Het bolletje was op het zadeldekje na helemaal origineel, zelfs de originele uitlaten nog. Veel plezier ermee! *O*

Groetjes, Coert(3). :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan