Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, het originele stuur pasklaar gemaakt voor bar-end spiegels.
Het uitboren van de proppen was nog wel een dingetje, die proppen waren veel langer dan ik gedacht had. Nu weer alles monteren. Zal als ik daarmee klaar ben nog wel wat plaatjes posten hier.
full
 
Vandaag ook nog zo'n Nissin 3-zuiger klauw gekocht. Ga ik van de winter (lees: de aankomende paar weken) een adapter plaat voor fabriceren. Nadat de spiegels erop zitten, eerst de nieuwe remleiding monteren en in de originele klauw de sinterblokken monteren. Dan eerst maar eens een paar weken in die setting mee tuffen.
Eens kijken hoe dat bevalt. Mocht het niet bevallen, heb ik dan de Nissin klauw nog achter de hand.
 
Laatst bewerkt:
Normaliter bedenk ik altijd in de zomer wat ik in de winter ga veranderen aan een motor.
De eigenbouw is een proces van meer dan 20 jaar en nog niet klaar. De W800 wil ik op wat kleine puntjes personaliseren. Niets drastisch. Scheelt dat ik een leuke werkplaats heb.
 
Normaliter bedenk ik altijd in de zomer wat ik in de winter ga veranderen aan een motor.
De eigenbouw is een proces van meer dan 20 jaar en nog niet klaar. De W800 wil ik op wat kleine puntjes personaliseren. Niets drastisch. Scheelt dat ik een leuke werkplaats heb.

Een eigen werkplaats hebben is een *O* *O* *O* en die heb ik wel in Frankrijk :Y maar voor andere doel _O-
Misschien eens koppen bij elkaar steken *D en kijken hoe we een remklauw adapter voor de Nissin naar de W650 / 800 kunnen bedenken / maken voor alle die dat zouden willen :t
Makkelijkste zou zijn een voorvork van een zo Honda :] met de juiste bevestigingspunten, of van de Triumph ( de zelfde als de bij de Honda :? )

Groeten en nog een fijne weekend
Iwan
 
Hier worden wij natuurlijk even stil van Pieter. :P :P Je hebt het lekker voor elkaar zo te zien. :t :t :t Ik ben wel reuze benieuwd naar het resultaat van die remklauw. :? :? :?
Groet Jan. :W
 
Brothers ff een vraagje, heeft een van jullie wel eens een pakkingsrevisie setje voor de carburateurs gebruikt? Rechtercarb lekt bij mij, moeten die carbs er helemaal uit bij revisie van pakkingen? Ik kan trouwens alleen op e- bay een revisie set vinden voor 33,- voor de W.
Groet, Peter. :W
 
Peter , heb je al geprobeerd bij Roukema , :t en dan het type carburateur opgeven ,want deze zitten op meerdere merken motorfiets . }) })
:W
 
Hoi Jongens :] van een goede leven :} 8-)

Kwam deze nog tegen op zoek naar wat gegevens over de W650 / 800 en de mogelijkheid om de voorvork te vervangen door een donor van een Honda met standaard 3 zuigers remklauwen ( waarschijnlijk ook gebruikt door Triumph :Y ) Honda CBF600
Dus kwam deze tegen, en het is leuuuuuuuk *O*
W650 W800
 
Hoi Jongens :] van een goede leven :} 8-)

Kwam deze nog tegen op zoek naar wat gegevens over de W650 / 800 en de mogelijkheid om de voorvork te vervangen door een donor van een Honda met standaard 3 zuigers remklauwen ( waarschijnlijk ook gebruikt door Triumph :Y ) Honda CBF600
Dus kwam deze tegen, en het is leuuuuuuuk *O*
W650 W800
Dat zou best wel eens kunnen passen. :? :? :? Heb je de maatvoering al gecontroleerd?
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan