Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga eigenlijk altijd op de eerste dag (donderdag) 's avonds. Maak ik met een collega een jaarlijks uitje van - we vertrekken dan rond 16:30 hier. Tegen 17:30 even lekker hapje eten en dan even een paar uurtjes over de beurs scharrelen. Veel van hetzelfde, maar wil het toch niet missen. Hoogtepuntje voor mij zijn altijd de eigenbouw creaties die daar staan opgesteld. Zelf ook regelmatig gestaan met mijn motor, maar dat is alweer wat jaartjes terug. Eeuwige roem, zeg maar....;)

Mijn bedrijf heeft een klant die motortrips naar de USA op de eigen motor organiseert. Wij regelen dan het containertransport en de papierwinkel van en naar de VS. Die klant heeft een stand op de beurs en regelt meestal een twee vrijkaarten voor ons. Scheelt dus weer een beetje.
 
Ik ga eigenlijk altijd op de eerste dag (donderdag) 's avonds. Maak ik met een collega een jaarlijks uitje van - we vertrekken dan rond 16:30 hier. Tegen 17:30 even lekker hapje eten en dan even een paar uurtjes over de beurs scharrelen. Veel van hetzelfde, maar wil het toch niet missen. Hoogtepuntje voor mij zijn altijd de eigenbouw creaties die daar staan opgesteld. Zelf ook regelmatig gestaan met mijn motor, maar dat is alweer wat jaartjes terug. Eeuwige roem, zeg maar....;)

Mijn bedrijf heeft een klant die motortrips naar de USA op de eigen motor organiseert. Wij regelen dan het containertransport en de papierwinkel van en naar de VS. Die klant heeft een stand op de beurs en regelt meestal een twee vrijkaarten voor ons. Scheelt dus weer een beetje.

Dat is dan goed geregeld 8-) , ik ben zeker al 10 jaar niet geweest :/ :o dus zal waarschijnlijk dit keer wel naar toe gaan ;) en ik denk op vrijdag *D
 
Ik kom er ook maar niet van af (griep dan hè)...
Wel gewoon aan het werk.

On topic: twee in een uitlaat gekocht van Shark.
Tweedehands en voor weinig. Ook nog wat ander klein spul.

Heb ik weer wat te doen eerdaags.
 
Hoi jongens *D
Voor die gene in de lappenmand :o :o :o beterschap, en op de MP kwam ik deze Belstaff jas tegen.
https://link.marktplaats.nl/m1245728198

Ik en Eddy zijn zeer tevreden met deze vintage stijl jas *O* :Y :t

Groeten Iwan

full
 
Ook nog bij Louis in Wesel twee nieuwe leren jasjes gekocht die wat beter bij deze motor passen.
Mijn oude BMW Atlantis III pak hier op MF te koop gezet ;)
 
De accu vind ik lastig bereikbaar. Daarom zojuist even een koppelstukje gemaakt zodat ik de acculader in de winterperiode gewoon vanaf de buitenkant kan aansluiten.
 
De accu vind ik lastig bereikbaar. Daarom zojuist even een koppelstukje gemaakt zodat ik de acculader in de winterperiode gewoon vanaf de buitenkant kan aansluiten.
Klopt helemaal, je moet je motor half slopen om de accu te demonteren. Ik heb ook een aansluiting gemaakt.
Groet Jan :W
 
Ja tot nou toe, maar dit keer heb ik het gelaten, en kijken of ie 2 1/2 maand kan uithouden :? :/ ;) maar tja we hebben toch ook een kickstarter _O- *O* _O- :t
Ik heb ook geen wcd in mijn parkeerkelder maar eens in vijf a zes weken rol ik mijn verleng kabel even uit en sluit mijn lader enkele uren aan. Een goed opgeladen accu gaat veel langer mee.
Groet Jan :W
 
Ik heb ook geen wcd in mijn parkeerkelder maar eens in vijf a zes weken rol ik mijn verleng kabel even uit en sluit mijn lader enkele uren aan. Een goed opgeladen accu gaat veel langer mee.
Groet Jan :W

Je heb gelijk Jan, wat voor stekker gebruiken jullie :? voor de GPS heb ik een " aansteker " stekker in de koplamp geplaatst ;)
Is dit wat :? Optimate O-01 SAE aansluitkabel
Zal misschien in de weekend het accu uithalen :o en op de druppelaar hangen

Groeten Iwan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan