Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je heb gelijk Jan, wat voor stekker gebruiken jullie :? voor de GPS heb ik een " aansteker " stekker in de koplamp geplaatst ;)
Is dit wat :? Optimate O-01 SAE aansluitkabel
Zal misschien in de weekend het accu uithalen :o en op de druppelaar hangen

Groeten Iwan
Ik heb een Optimate 3 met aansluitmaterialen als getoond bij de Optimate 4.

Druppelladers | Optimate 4 Dual 1A | Tenkateshop.com - Tenkateshop.com

Ik heb de aansluiting onder de budy-seat gemonteerd en kan de lader dus eenvoudig aansluiten.
Groet Jan :W
 
De 2-1 is ook binnen.
We zullen deze eerst even mooi laten spiegelen en daarna heb ik nog wel een ideetje of twee.
Voelt alsof er een kilo of zes van het gewicht af is als deze eronder zit.
full
 
Ik heb de pakking en het zwemnaaldje vernieuwd van de rechtercarburateur.
Bij het loshalen zat er een aarddraad (zwart met geel) van de carb-verwarming
full

full

aan een van de schroeven van de vlotterkamer. Heb het idee dat dit niet zo hoort, zit dit bij jullie ook zo?
Groet Peter
 
Ik heb de pakking en het zwemnaaldje vernieuwd van de rechtercarburateur.
Bij het loshalen zat er een aarddraad (zwart met geel) van de carb-verwarming [afbeelding]
[afbeelding]
aan een van de schroeven van de vlotterkamer. Heb het idee dat dit niet zo hoort, zit dit bij jullie ook zo?
Groet Peter

Ik heb die carb verwarmeer eruit gelaten, doe toch niet onder 0 graden.
Captain Jake's Big W650
Kijk hier of je wat kan vinden W650 Service Manual
Kawasaki W650 2004 Spare Parts - MSP

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de pakking en het zwemnaaldje vernieuwd van de rechtercarburateur.
Bij het loshalen zat er een aarddraad (zwart met geel) van de carb-verwarming [afbeelding]
[afbeelding]
aan een van de schroeven van de vlotterkamer. Heb het idee dat dit niet zo hoort, zit dit bij jullie ook zo?
Groet Peter

Ja :Y :Y :Y dat klopt Peter. De zwart/gele draad aan de carbs is om de carburators aan aarde te leggen. De zwart/rode draad is de actieve draad voor de verwarming. Als je graag een schema wil hebben dan hoor ik het wel. Je bent wel fanatiek bezig. :P :P :P
groet Jan :W
 
Jongens bedankt, weer een stukkie wijzer geworden.
Binnenkort stalen remleiding monteren en nieuwe blokken. Ik heb trouwens een Ontluchtingsnippel van stahlbus gekocht voor op de remklauw, schijnt makkelijker met ontluchten van de remolie. Ik houd jullie op de hoogte :W
 
Jongens bedankt, weer een stukkie wijzer geworden.
Binnenkort stalen remleiding monteren en nieuwe blokken. Ik heb trouwens een Ontluchtingsnippel van stahlbus gekocht voor op de remklauw, schijnt makkelijker met ontluchten van de remolie. Ik houd jullie op de hoogte :W
Heb ik dus afgelopen zaterdag gedaan.
Met een transparant stukje passende slang gaat ontluchten prima in je eentje hoor...
 
Vandaag remklauw uit elkaar gehaald, dat was dus schrikken! :N Dikke prut in plaats van remvloeistof zat erin. Alles schoongemaakt en morgen met revisie set weer monteren.
full

full
 
Ik had vorige week een aansluiting onder de buddy gemaakt om de accu op te laden.
Bleek vandaag dat de lader hemelen was gegaan. Dus maar nieuwe lader aangeschaft en al het werk van vorige week maar weer opnieuw gedaan...
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan