Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Winterslaap ?! Jan. Ik ben klaarwakker van al dat poetsen
full

full
:W :Y
 
Dat ziet er inderdaad netjes uit Peter. Wat kan je vies worden van het laten blinken van je blok hè?

Motorbeurs: gisteren geweest. Niets gekocht. Vond ik wel een prestatie van mezelf... ;)
 
zo het voorjaar is gearriveerd 8-) 8-) , ik ben weer wakker dus ik ga nu eerst maar even olie bestellen en een filtertje :Y :Y
:W
 
zo het voorjaar is gearriveerd 8-) 8-) , ik ben weer wakker dus ik ga nu eerst maar even olie bestellen en een filtertje :Y :Y
:W
Ik verlang ook naar mijn eerste :] :] :] maar ik :] :] :] wel een keer naar Nol Bikker of naar een motorzaak hier in de buurt, want om hier in het appartement te gaan zitten klooien met olie en filters lijkt mij geen :N :N :N goed idee. Dan moet ik dat in de parkeerkelder gaan doen en olie op de vloer :( :( :( wordt niet gewaardeerd.
Groet Jan :W
 
Ik verlang ook naar mijn eerste :] :] :] maar ik :] :] :] wel een keer naar Nol Bikker of naar een motorzaak hier in de buurt, want om hier in het appartement te gaan zitten klooien met olie en filters lijkt mij geen :N :N :N goed idee. Dan moet ik dat in de parkeerkelder gaan doen en olie op de vloer :( :( :( wordt niet gewaardeerd.
Groet Jan :W
En zo heb elk voordeel z'n nadeel O-)
:W
 
Ik heb alles met Peek gepoetst dus geen was, even kijken hoe het aluminium zich houd komend seizoen. Ik moet je teleurstellen :N Jan maar de vogel is gevlogen :Y denk dat je iets aanziet voor een vogel, dat krijg je van zo'n bling bling motor *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan