Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag voor het eerst een echt langere rit gemaakt op de W800. Heb de motor gekocht zonder erop gereden te hebben, en na aankoop was er eigenlijk geen geschikt weer voor een rondje om. Vandaag dus wel. Heerlijk gereden, met een grote grijns weer thuis gekomen. Echt een fijne, basic motorfiets.
Plaatje erbij :
full
 
Ik heb vandaag voor het eerst een echt langere rit gemaakt op de W800. Heb de motor gekocht zonder erop gereden te hebben, en na aankoop was er eigenlijk geen geschikt weer voor een rondje om. Vandaag dus wel. Heerlijk gereden, met een grote grijns weer thuis gekomen. Echt een fijne, basic motorfiets.
Plaatje erbij : [afbeelding]

Gaaf om dat te horen *O* *O* *O* en seizoen 8-) :] *O* moet nog beginnen :} *D
Dit weekend was ik naar Tukkerland / Almelo op bezoek bij me jongens, maar als de weer goed blijft is de volgende weekend *O* *D de schuurijzers naar buiten rollen en :] :] :]
Groeten Iwan :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag voor het eerst een echt langere rit gemaakt op de W800. Heb de motor gekocht zonder erop gereden te hebben, en na aankoop was er eigenlijk geen geschikt weer voor een rondje om. Vandaag dus wel. Heerlijk gereden, met een grote grijns weer thuis gekomen. Echt een fijne, basic motorfiets.
Plaatje erbij : [afbeelding]
Hij rijdt natuurlijk zoals hij er uit ziet. Perfect. Het weer werkt trouwens volgende week niet echt mee. Groet Jan :W
 
Het moet niet gekker worden. Dit zal best een paar centen kosten. :9~ :9~ :9~
Maar deze is ook mooi. 8-) 8-) 8-)
Groet Jan. :W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren olie ververst en nieuw oliefilter erin.
Banden opgepompt
Nu nog poetsen en laat het mooie weer maar komen. :) :) :] :]
Nog even geduld Sjaak dus ga eerst maar lekker alles poetsen. Ik moet mijn olie ook nog verversen maar ik ga wel even naar Nol Bikker.
Groet Jan :W
 
Jan W650 /W800 zijn *O* *O* :] :z :9 :]

Ik heb vandaag olie en filters voor de W650 en voor me tweede Sachs ROADSTER 800 ( ik lijk een moslim met een *O* :} harem *D ) besteld Putoline Motorolie | TM Sport 4 10W40 Olie 4 Liter | Tenkateshop.com - Tenkateshop.com

Best goeie olie voor een mooie prijs, en een K&N-204 filter.

Groeten Iwan
Is waar, Putoline in een kwalitatief goede olie. Ik denk dat wij te snel verversen. Je kan toch rustig 2 jaar of 6.000 km doen met een verversing?
Groet Jan :W
 
Is waar, Putoline in een kwalitatief goede olie. Ik denk dat wij te snel verversen. Je kan toch rustig 2 jaar of 6.000 km doen met een verversing?
Groet Jan :W

:+ Mijne was ververst voor het laatst :? :? :? Bij Nol eind 2015 of was 2016 :? met nu 3000 km :] :] :] achter ons :Y dus nu maar weer eens doen :t

Groeten Iwan
 
verleden jaar 2000km gereden dus maar een jaartje overslaan met olie en filter :Y :Y ,wel even een nieuw kettingsetje er op zetten mag ook wel ,het oude setje ging er op met 18328 en er staat nu 38+ dus: goed gedaan jochie netjes gereden :t
:W
 
Laatst bewerkt:
verleden jaar 2000km gereden dus maar een jaartje overslaan met olie en filter :Y :Y ,wel even een nieuw kettingsetje er op zetten mag ook wel ,het oude setje ging er op met 18328 en er staat nu 38+ dus: goed gedaan jochie netjes gereden :t
:W
20 k met een kettingsetje is inderdaad keurig :t :t :t gereden maar een kwaliteitsetje draagt daar ook aan bij. Dus mijn gratis advies, ga weer voor de juiste kwaliteit.
Groet Jan :W
 
Ik heb bij Jos Smit in Haarlem gekocht 107 euri's ex verzendkosten tsubaki Alpha gold en js kettingwielen 15:40 *O* *O* *O* *O* :t :t :t
de kwaliteit van deze set is reeds bewezen door het resultaat uit het verleden ! :Y :t

:W
 
Laatst bewerkt:
Nu we het toch over prijzen hebben , Iwan de Castrol RS 4 is een stuk goedkoper dan de putoline olie en niks slechter . :P
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan