Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft er interresse in een origineel achterlicht compleet met bevestiging en 4 originele knipperlichten en als klap op de vuurpijl :een originele linker spiegel van de beroemde Kawasaki W650
:W
 
Hoi Jongen *O*

Het is vandaag toch gebuurt :] :] :] Voor begin goed 8-) :t maar je moet enorm opletten op de rest van de weggebruikers ;) met een O-) op je schouders :Y mensen hebben veel haast :o maar ondanks twee noodstoppen en uitwijken voor een plotseling ontstaan opstopping :] :o O-) :} is alles goed verlopen *D

Groeten Iwan

full
 
full

Je hebt helemaal gelijk en daar komt het kijken op een smartphone bij :X :X :X en je kan heel goed uitkijken . :Y
He iwan mooi daar he Loenersloot . O-)
:W
 
Kom ik net bij motozoom in Utrecht staat daar een W geparkeerd in de zelfde kleur als de mijne :Y :Y :Y ,iemand die we kennen ,of zich aangesproken voelt? ;)

:W
 
It wasn’t me. Ik was met de W in Duitsland vandaag.
Zo’n 220 kilometer gereden. Tank daarna afgevuld met 102. Prima motor, maar dat wisten jullie al.
 
Ik heb de eerst 150 km :] :] :] :} van dit seizoen achter de rug. Geen last gehad van het overige verkeer, ik had een rustig hoekje Brabant opgezocht. Ik was bij de kapel van de heilige eik, midden in het bos bij Oirschot. Het is dus een gezegende O-) O-) O-) rit geworden. Ik kan helaas :N :N :N geen foto's plaatsen. Usb kabeltje is defect denk ik.
Volgende week weer goed weer 8-) 8-) 8-) dus :] :] :]
Groet Jan :W
 
Hoi Jongens op de :] :] :]

Zo te zien zijn we met meerdere op pad :] :] :] *O* geweest *O* *O* *O*
Eddy, je was dus bij de Haarzuilen kasteel 8-)
Vandaag nog eens :? :? :? misschien in de middag na een flinke wandeling 8-)

Voor ieder nog een fijne zondag gewenst *O* :W

Groeten Iwan
 
Vandaag voor het eerst weer eens op de W geklommen. Na mijn valpartij en gebroken voet was het toch wat lastig om weer op te stappen. Maandag lekker rustig op de weg en tsjonge wat was het weer leuk, ook al was het maar een kort ritje (40 km) doo4 de Zuid-Hollandse polders.
Dat smaakt naar meer !

Helaas minder aan onderhoud en poetsen kunnen doen dan gepland, maar vorig jaar maar weinig gereden, dus ik kan nog wel even vooruit.

Ik kijk nu al uit naar onze eerstvolgende club treffen !
Groet,

Karel
 
Vandaag voor het eerst weer eens op de W geklommen. Na mijn valpartij en gebroken voet was het toch wat lastig om weer op te stappen. Maandag lekker rustig op de weg en tsjonge wat was het weer leuk, ook al was het maar een kort ritje (40 km) doo4 de Zuid-Hollandse polders.
Dat smaakt naar meer !

Helaas minder aan onderhoud en poetsen kunnen doen dan gepland, maar vorig jaar maar weinig gereden, dus ik kan nog wel even vooruit.

Ik kijk nu al uit naar onze eerstvolgende club treffen !
Groet,

Karel
Ik heb vandaag ook weer een heerlijk :] :] :] ritje door het Brabantse land gemaakt.
Lekker via landgoed de Utrecht bij Esbeek en natuurgebied " de Campina " tussen Oirschot en Oisterwijk en rond de Drunense duinen weer terug naar Kaatsheuvel. Dit is zo'n mooi gebied met nauwelijks verkeer. Als jullie willen kunnen we best met z'n allen deze rit een keer :] :] :] rijden, dat lijkt me harstikke leuk :Y :Y :Y .
Groet Jan :W
 
Vandaag voor het eerst weer eens op de W geklommen. Na mijn valpartij en gebroken voet was het toch wat lastig om weer op te stappen. Maandag lekker rustig op de weg en tsjonge wat was het weer leuk, ook al was het maar een kort ritje (40 km) doo4 de Zuid-Hollandse polders.
Dat smaakt naar meer !

Helaas minder aan onderhoud en poetsen kunnen doen dan gepland, maar vorig jaar maar weinig gereden, dus ik kan nog wel even vooruit.

Ik kijk nu al uit naar onze eerstvolgende club treffen !
Groet,

Karel

Hi Karel,

Ik ken je verder niet, maar goed om te horen dat het weer de beterende kant op gaat. Gebroken voet en motorrijden is geen ideale combi.

hgrt Pieter
 
Vandaag voor het eerst weer eens op de W geklommen. Na mijn valpartij en gebroken voet was het toch wat lastig om weer op te stappen. Maandag lekker rustig op de weg en tsjonge wat was het weer leuk, ook al was het maar een kort ritje (40 km) doo4 de Zuid-Hollandse polders.
Dat smaakt naar meer !

Helaas minder aan onderhoud en poetsen kunnen doen dan gepland, maar vorig jaar maar weinig gereden, dus ik kan nog wel even vooruit.

Ik kijk nu al uit naar onze eerstvolgende club treffen !
Groet,

Karel
Hoi Karel.
Geen last meer met je voet? Misschien moeten we twee maal per jaar bij elkaar komen. Wie is voor :Y :Y :Y en wie niet :N :N :N Laat maar horen! Ik kan een heel leuk :9~ :9~ :9~ en interessant :] :] :] uitje voor jullie organiseren
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Beste Karel *O* het is goed nieuws da je weer in de zadel ben geklommen :] :] :] *O* :t
Hoop dat je zelfvertrouwen snel toeneemt en op de oude peil komt :Y , en je voet als van ouds aanvoelt.

En Sjaak dat is een goed voorstel :] 8-)

Groeten Iwan

full
 
Fijn Karel dat je weer rijd, ik wil zaterdag mijn W naar buiten brengen. :]
Kijken of de gereviseerde rem het doet en de carburateur niet meer lekt.
Wat wordt het weer mooi op de weg met die W-vloot :} *O*
 
Ik heb een motor maatje die een privé motor museum :9~ :9~ :9~ heeft. Hij heeft plus / minus 40 oldtimer motoren en een tiental aparte brommers. Zijn oudste motor is bouwjaar 1922 en de jongste van 1973 en allen perfect gerestaureerd. Hij woont in Alphen a.d. Maas dus voor de jongens uit Diemen zo'n 90 km :] :] :] rijden.
Als jullie interesse hebben wil ik hem vragen of wij welkom zijn. Dit zal dan waarschijnlijk op een zaterdag georganiseerd moeten worden. Ik hoor van jullie.
Groet Jan :W
 
Ik heb een motor maatje die een privé motor museum :9~ :9~ :9~ heeft. Hij heeft plus / minus 40 oldtimer motoren en een tiental aparte brommers. Zijn oudste motor is bouwjaar 1922 en de jongste van 1973 en allen perfect gerestaureerd. Hij woont in Alphen a.d. Maas dus voor de jongens uit Diemen zo'n 90 km :] :] :] rijden.
Als jullie interesse hebben wil ik hem vragen of wij welkom zijn. Dit zal dan waarschijnlijk op een zaterdag georganiseerd moeten worden. Ik hoor van jullie.
Groet Jan :W

Nou Jan, dat is wel :] :] :] te behappen hoor *O* *O*
Noordelingen samen op weg via A2, en dan aansluitend komt Eddy :] aansluiten *O* *O*
Als alles meezit, dan ga ik 28ste weer klussen in Verweggistan :o _O- *D :t *O*
Groeten Iwan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan