Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist even de tank afgevuld met 102 benzine. Woon vlak bij de Duitse grens en in Duitsland is dit spul goed verkrijgbaar. Wel wat duurder, maar op de tankinhoud van de W is dat te verwaarlozen.
Heb altijd twee jerrycans van elk 20 liter van dat spul hier op voorraad.
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, vandaag ook nog een Hyperpro veringset voor de vorkpoten besteld. Ik vind de vork met standaard veren te slap. Ben benieuwd hoe het na de conversie veert.
 
Zojuist even de tank afgevuld met 102 benzine. Woon vlak bij de Duitse grens en in Duitsland is dit spul goed verkrijgbaar. Wel wat duurder, maar op de tankinhoud van de W is dat te verwaarlozen.
Heb altijd twee jerrycans van elk 20 liter van dat spul hier op voorraad.
Ik tank altijd V power van Shell en dat bevalt prima. Geen verstopte carburateurs na de winterstop en de motor reageert wat pittiger dan met Euro 95. Ik ben benieuwd naar de resultaten met de nieuwe voorvering. Ik ga eens experimenteren met andere remblokjes om de voorrem wat te verbeteren.
Groet Jan :W
 
neen nee nee , het was een persoon op een Kawasaki W 650 met een bruin jack aan en de motor was dezelfde kleur als Iwan en Karel .
:W
:o Ik ben in Frankrijk, dus zal ik niet zijn geweest :N _O- :W
Groeten Iwan

PS.

als zo doorgaat, zijn we weer zo over de grens van 100 pagina's _O- , en kunnen we aan volgende derde editie beginnen *O* toch Jan ;) dan wel met vermelding van W800
 
:o Ik ben in Frankrijk, dus zal ik niet zijn geweest :N _O- :W
Groeten Iwan

PS.

als zo doorgaat, zijn we weer zo over de grens van 100 pagina's _O- , en kunnen we aan volgende derde editie beginnen *O* toch Jan ;) dan wel met vermelding van W800
Daar moeten we even goed over nadenken Iwan. :) Een W800 is wel een leuke motor maar het wordt nooit een 650. }) }) })
Groet Jan :W
 
Je mag nog gegarandeerd 12 pagina's met dit forum meedoen en daarna heeft de ballotage-commissie wel een verstandig en goed overwogen :? :? :? besluit genomen.
Groet Jan :W

_O- _O- _O- Die Jan _O- de samenvoeging is onontkoombaar :Y *O* *O* *O*
Of wiel je op die schreeuwlelijk "Blondje" gaan lijken met ze uitspraak "De eigen folk eerst " :+ :o _O- _O-

W650 en w800 broederlijk naast elkaar :] :] :] *O* :t

Mijn stem is al uitgebracht 8-) als oudste op deze forum, en Jan je bent en blijft oudste binnen onze groepje :t

Groeten Van Iwan
 
_O- _O- _O- Die Jan _O- de samenvoeging is onontkoombaar :Y *O* *O* *O*
Of wiel je op die schreeuwlelijk "Blondje" gaan lijken met ze uitspraak "De eigen folk eerst " :+ :o _O- _O-

W650 en w800 broederlijk naast elkaar :] :] :] *O* :t

Mijn stem is al uitgebracht 8-) als oudste op deze forum, en Jan je bent en blijft oudste binnen onze groepje :t

Groeten Van Iwan
Nee Iwan, ik wil en zal niet op blondie lijken maar het is als club-oudste mijn taak om de leden van de ballotage-commissie te controleren want jullie willen de democratische clubregels nog wel eens schenden.
Groet Jan :W
 
Nee Iwan, ik wil en zal niet op blondie lijken maar het is als club-oudste mijn taak om de leden van de ballotage-commissie te controleren want jullie willen de democratische clubregels nog wel eens schenden.
Groet Jan :W

Gegroet door de O-) 8-) :] *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Kijk, da's het echte werk!

Ik heb niets tegen de W650, verre van dat.
En Kawa is misschien wel het Japanse merk waar ik het meest mee heb.
Neig zelf wel eens naar 'n Wtje, moet ik toegeven.

Maar om nou het ding als 'n genuine Norton neer te zetten gaat mij te ver.

dejarenNortongeredenhebbende
 
Kijk, da's het echte werk!

Ik heb niets tegen de W650, verre van dat.
En Kawa is misschien wel het Japanse merk waar ik het meest mee heb.
Neig zelf wel eens naar 'n Wtje, moet ik toegeven.

Maar om nou het ding als 'n genuine Norton neer te zetten gaat mij te ver.

dejarenNortongeredenhebbende
Met je eens. Als je jezelf schaamt :( :( :( om een Kawasaki te :] :] :] rijden dan moet je dat ook niet doen. Ik heb zelf ook een paar Nortons gereden en ik vindt ze nog steeds prachtig mooi maar een W650 rijd goed, remt goed, heeft een mooie motorsound en is 100% betrouwbaar wat wil je nog meer. Betrouwbaarheid is bij Norton niet het sterkste punt.
Dus, dit is mijn motor en dat blijft voorlopig ook zo.
full


Groet Jan :W
 
hear hear
:W

Met je eens. Als je jezelf schaamt :( :( :( om een Kawasaki te :] :] :] rijden dan moet je dat ook niet doen. Ik heb zelf ook een paar Nortons gereden en ik vindt ze nog steeds prachtig mooi maar een W650 rijd goed, remt goed, heeft een mooie motorsound en is 100% betrouwbaar wat wil je nog meer. Betrouwbaarheid is bij Norton niet het sterkste punt.
Dus, dit is mijn motor en dat blijft voorlopig ook zo.
[afbeelding]

Groet Jan :W
 
Eddy, als ik me goed herinner heb jij gesinterde remblokken op jouw motor zitten. Ik heb me laten vertellen dat je daarbij harder moet knijpen om dezelfde vertraging te verkrijgen dan bij organische blokjes. Graag jou mening hierover.
Groet Jan :W
 
Jan om op tijd tot stilstand te komen moet je altijd harder knijpen O-) O-) , het enige verschil wat ik merkte was dat de vertraging groter is dan met de originele blokken dat wel en ik denk ook dat deze ,ik heb ze van Brembo ,wat slijtvaster zijn dan organische maar dat kan een spinsel van de hersenen zijn . :? :?
Samenvattend durf ik te concluderen dat gesinterde blokken beter hun werk doen dan organische . :Y :Y

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan