Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog niet mee gereden, morgen vroeg naar mijn werk is de eerste test.
Dus of ik heb gigantische honger omdat het ding met boterhammen en al is weg gewaaid op de snelweg.
Andere mogelijkheid is dat mijn hagelslag verplaatst is van tussen de boterhammen naar los in de trommel vanwege de door jou beschreven resonantie's.

Waterdicht.. tja denk niet dat ik er mee onder water kan maar de deksel sluit netjes in een een randje waarin een dun rubber peesje in zit.
Dus er is nog een derde mogelijkheid en dat zijn natte boterhammen..

Voor het wel en wee van mijn boterhammen wordt vervolgd dus... :P :+
 
Ik heb er nog niet mee gereden, morgen vroeg naar mijn werk is de eerste test.
Dus of ik heb gigantische honger omdat het ding met boterhammen en al is weg gewaaid op de snelweg.
Andere mogelijkheid is dat mijn hagelslag verplaatst is van tussen de boterhammen naar los in de trommel vanwege de door jou beschreven resonantie's.

Waterdicht.. tja denk niet dat ik er mee onder water kan maar de deksel sluit netjes in een een randje waarin een dun rubber peesje in zit.
Dus er is nog een derde mogelijkheid en dat zijn natte boterhammen..

Voor het wel en wee van mijn boterhammen wordt vervolgd dus... :P :+
Zo wat is het geworden ?
 
Hallo,
Exup klep op mijn FZS1000 ratelt en maakt geluid. Vooral bij gas afnemen.
Hoe los ik dit op? Volgens Motorstore in Barendrecht zit ie gewoon iets los in zijn behuizing en daar is weinig aan te doen. Kabels iets strakker zetten?
 
Zo wat is het geworden ?
Het was droog dus de waterdichtheid heb ik niet kunnen testen maar de koffer en de montage :t
De hagelslag zat nog tussen de boterhammen waar ik het op had gedaan die ochtend.
Merkte eigenlijk niets van het koffertje, heb geen 200km/u gereden maar tot de 150 bleef het netjes op zijn plek en begon de Fazert niet gevaarlijk te zwabberen :o

Ik ben er blij mee *O*
Minder blij ben ik van mijn werk planning die me al weer 2 dagen heeft verhinderd om woon werk met de motor te rijden.
Morgen maar weer eens te proberen, het zou iets minder koud worden dan maandag ochtend begreep ik.
 
Ik heb hier een tijdje terug wat info gevraagd over de FZS ('02-'03) en de FZ6 ('04-'06) en heb nog een vraagje daarover.

Ik las op internet dat het frame van de eerste FZ6 nog wel eens wil scheuren (vooral op de lasnaden). Hoe is die ervaring hier? IK vond het namelijk alleen op buitenlandse websites maar nergens op een nederlandse website.
 
Ik heb hier een tijdje terug wat info gevraagd over de FZS ('02-'03) en de FZ6 ('04-'06) en heb nog een vraagje daarover.

Ik las op internet dat het frame van de eerste FZ6 nog wel eens wil scheuren (vooral op de lasnaden). Hoe is die ervaring hier? IK vond het namelijk alleen op buitenlandse websites maar nergens op een nederlandse website.

Niet bekend. Ik weet wel dat dit bij de FZ1 speelde en ik weet dat er een exemplaar in nederland was.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje, ik weet dat de oude FZR modellen veel olie verbruiken. Hoe zit dit met de FZS 1000? Heeft er iemand hier last van of valt dit wel mee met de fazer?
 
Ik heb mijn FZS600 alweer bijna een jaar (in november) en heb er al 8000km op zitten. Is het al tijd voor een onderhoudsbeurtje of pas bij 10k?
 
Ik heb hier een tijdje terug wat info gevraagd over de FZS ('02-'03) en de FZ6 ('04-'06) en heb nog een vraagje daarover.

Ik las op internet dat het frame van de eerste FZ6 nog wel eens wil scheuren (vooral op de lasnaden). Hoe is die ervaring hier? IK vond het namelijk alleen op buitenlandse websites maar nergens op een nederlandse website.

Geen ervaring mee en nooit van gehoord.
 
1476627081-800-x-600px-IMG_20161016_140617.jpg

Fijn middagje op de bok van de Fazert gezeten. :]
Ritje naar de dijkjes en weer retour, toen ik er genoeg van had de TomTom op de korstste weg naar huis gezet, inclusief onverharde paden.
Ook dat gaat eigenlijk zonder problemen, kortom fijne allround fiets zo een Fazer :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Exup klep op mijn FZS1000 ratelt en maakt geluid. Vooral bij gas afnemen.
Hoe los ik dit op? Volgens Motorstore in Barendrecht zit ie gewoon iets los in zijn behuizing en daar is weinig aan te doen. Kabels iets strakker zetten?


Is dat gelukt! :P


:]
 
Vraagje, hoe plaats ik hier foto's vanaf je mobiel?

Ik doe het via de app Imgur. Je uploadt daar je foto waardoor je het linkadres hier kan plakken en voila. Imgur heeft een app voor de telefoon, maar ook gewoon een website voor als je via de computer wilt uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen, ik heb net een (voor mij praktisch) nieuwe FZ6-S2, en na hem gekocht te hebben met een vrijwel vol koelvloeistof-reservoir staat het niveau nu 1500 km later net onder het "min" streepje wanneer hij koud is.

Welke koelvloeistof raad men aan? Er is zo veel te krijgen, en de gebruikershandleiding word ik niet veel wijzer van.


Ik doe het via de app Imgur. Je uploadt daar je foto waardoor je het linkadres hier kan plakken en voila. Imgur heeft een app voor de telefoon, maar ook gewoon een website voor als je via de computer wilt uploaden.

Helemaal mee eens, tot nu toe geen problemen gehad en ik heb nog nooit afbeeldingen verwijderd zien worden :Y
 
Hij doet het! Fijne brommert :P

Tank leeg gemaakt, tot zover ik erbij kon carbs geleegd, En gelijk maar schone olie en filtertje erop! Accu erin en liep gelijk!

Eerst paar km beetje inhouden..nu loopt de Fazer mooi rond!

:]
full
 
Heeft er iemand ervaring met de bougies vervangen van een Fz1 ? Moet hiervoor de tank eraf of kom je er ook bij door de radiateur los te maken ( iets te laten zakken )?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan