Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was een ronde 1000 kwijt voor grote beurt, kettingset, rondom remblokken en stellen van de kleppen. Maar er zat totaal ook bijna 8 uur arbeid in.

Ik vind die prijzen altijd echt bizar. Voor een kale grote beurt gewoon 400/500 euro. Zoveel doen ze niet en genoeg bedrijven vervangen gewoon alles ook al hoeft het niet.
 
Heb gisteren de armen uit de mouwen gestoken. Donorstekker is wel een must inderdaad. Heb daaruit een haakse kabelschoen gehaald en gebruikt. Niet de moeite genomen om een passende schoen te vinden voor in de stekker in de electrabox, dat zou wel het mooiste geweest zijn. Knelkoppeling werkt ook. Maar wat een bak licht met een twee lamp erbij :)


Toppie. Ik vond het ook een enorm verschil!
 
geen haar op mijn hoofd die er ook maar één seconde over nadenkt om met dit weer mijn nog perfect uitziende nieuwe aanwinst door de sneeuw en pekel te jagen! :N
Ik wacht in ieder geval tot na de beurs voor ik er eventueel, heeeeel misschien over nadenk om te gaan rijden.... 8-) Nee, minimaal 15 a 20 graden en droog voor ik er op uit trek :]

En inderdaad: ik ben een mooiweer rijder :Y
 
Hallo mede fazerrijders! :)
Ik heb even een vraag. Ik heb al een tijdje een lekkage (benzine) rond het gebied van de carbs, na het vervangen van alle slangen rondom de carbs etc. heb ik eindelijk het probleem gevonden. |(
Mijn lekkage zit tussen de vlotterbak en de carb zelf. daartussen zit een rubbertje. weet iemand waar ik deze pakkingrubbers voor een normale prijs kan krijgen (op internet is het 50 euro voor 4 rubbers... beetje belachelijk :( ). Heb hier ook vloeibare pakking liggen, maar dat doe ik liever niet.

Fazer heeft als bouwjaar 1998.

Alvast bedankt! :)
 
Hallo mede fazerrijders! :)
Ik heb even een vraag. Ik heb al een tijdje een lekkage (benzine) rond het gebied van de carbs, na het vervangen van alle slangen rondom de carbs etc. heb ik eindelijk het probleem gevonden. |(
Mijn lekkage zit tussen de vlotterbak en de carb zelf. daartussen zit een rubbertje. weet iemand waar ik deze pakkingrubbers voor een normale prijs kan krijgen (op internet is het 50 euro voor 4 rubbers... beetje belachelijk :( ). Heb hier ook vloeibare pakking liggen, maar dat doe ik liever niet.
Fazer heeft als bouwjaar 1998.
Alvast bedankt! :)

Ik weet niet waar je ze goedkoper krijgt, maar ga alsjeblieft niet met vloeibare pakking bij benzine kutten, daar krijg je geheid spijt van. Het lekt meestal evengoed en daarna moet je al die meuk weer wegkrabben.
 
Gisteren m'n knappe nieuwe Rev'it Bastion winterhandschoenen opgehaald. Pak klaar gelegd, voering erin, vizier schoon, motor even warmgedraaid. Helemaal klaar voor m'n eerste rit sinds eeeeeeuwen. En kou en regen of een beetje hagel, ach, de lente komt vanzelf. Ik wil gewoon weer rijden. Vroeg opstaan. Kijkje door de gordijnen......alles wit.....gdvrdgdvr :( :( Patience is a bitch
 
Idd! Ik neem nu het risico niet met de voorspelling van winterse buien. Reed afgelopen vrijdag met de auto van Heemstede naar Amsterdam, in de natte sneeuw en andere troep. Op de A200 opeens al het verkeer naar de linkerbaan, op de rechterbaan reed een motor 30 met alarmlichten aan. Kon nog net zijn knieen niet zien knikken :]
 
Laatst bewerkt:
Er zijn mensen die er bewust voor kiezen om de winter door te rijden :]
En er zijn mensen die er bewust voor kiezen om in de winter in een koekblik te stappen

Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik tot de laatste groep behoor 😜
 
Laatst bewerkt:
Er zijn mensen die er bewust voor kiezen om de winter door te rijden :]
En er zijn mensen die er bewust voor kiezen om in de winter in een koekblik te stappen

Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik tot de laatste groep behoor 😜

Vanochtend weer lekker op de motor hoor, niet op de fazer

Tevens wel m'n dealer gebeld om te melden dat ik eind februari de fazer weer kom ophalen
 
Ja als je een pekelvlees heb is de keus ook sneller gemaakt
Helaas heb ik er de ruimte niet voor 😳

Ik wacht dus nog maar even tot het betere weer zijn intrede weer heeft gemaakt 😃
 
Ja als je een pekelvlees heb is de keus ook sneller gemaakt
Helaas heb ik er de ruimte niet voor 😳

Ik wacht dus nog maar even tot het betere weer zijn intrede weer heeft gemaakt 😃

Ik rijd momenteel door op de K100 van de 500 euro challenge van vorig jaar.
Hoewel dat ding volgens mij ook aan het overlijden is, maar hij moet het nog maar even volhouden.

Tevens heb ik er de ruimte ook niet voor hoor, maar m´n ouwe heer wel :+
 
Ik rij nog gewoon elke dag... tot nu toe 2 dagen met het koekblik geweest... is goed te doen gewoon de fiets iets later schoon maken ;-)
 
Dag,

Heeft hier iemand belang bij een nog nooit gebruikt kofferrek voor een Fazer 1000 2001-2005.?
Ik heb hem ooit aangeschaft voor een vakantie die niet door ging. :(

Het is dit rek: https://www.mdi-online.nl/kofferrek-krauser-yamaha-fzs1000-2001-2005-k-wing-systeem.html

Ik heb er geen koffers bij.

groet Hans

Komt die nu mee _O-
Gister bij motoport de bestelling geplaatst voor rekken + koffers van krauser _O-

Ach zal je altijd zien, zit je maanden naar iets te zoeken, nergens te vinden.
Koop je t maar nieuw, dagje later staat t bij iemand te koop
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan