Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk filmpje wel.
Ik heb de eerste 5 minuten gekeken.
Best druk daar en soms ook wel smal.
Sommige motorrijders kunnen echt geen bochten rijden :+
Ook tegenliggers zitten soms wel een beetje aan de verkeerde kant van de weg.

Je houdt je netjes aan de max snelheden en doet geen gekke dingen :} :]

Dank je Ted. Is inderdaad druk. Beetje mazzel door de camper, waardoor je (met zwarte sport auto die het best aardig doet) met wat ruimte de berg op klautert.

Berg af zie je zeker dat het druk is en veel motorrijders nog minder ervaren zijn.
 
Voor de duidelijkheid: de wartel zit achter het plaatje met het kogeltje en beweegt zijwaarts bij draaiing.

Probeer anders een werkplaatshandboek te scoren. De Fazerclub All Fazer – MT Club Nederland – Welkom op de website van de All Fazer Club Nederland kan je daar vast wel aan helpen.
Hartelijk dank voor de uitleg! Ik bedoelde dus het rechthoekige plaatje wat aan de ingaande koppelingskabel zit. Ik dacht dat jij misschien dat ronde plaatje bedoelde :)

En schoonmaken, goeie :X Het was ook de eerste keer dat ik dat deel van de motor zag.
 
Je moet even kijken of het beugeltje waarmee je koppelingskabel vast zit en scharniert niet gescheurd is en dik genoeg om de wartel te blijven bedienen.

Als het breekt sta je zonder koppeling en dat is heel lastig rijden, eigenlijk zo goed als onmogelijk.

Op de foto lijk je wel een scheurtje te zien.

Ik denk dat dit qua onderdeel niet eens zo duur hoeft te zijn, even checken bij de dealer.
Mocht het tegenvallen qua prijs dan even naar een sloper / onderdelen verkoper.
 
Hallo ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is eric 43 jaar en int. chauffeur.
Sinds vandaag ook eigenaar van een mooie fazer fz 1 uit 2008 met net 15.000 op de teller en ziet eruit als nieuw.
Ik kan hem komende zaterdag al ophalen en mijn eerste km's erop zetten maar natuurlijk al proef gereden en wat reed die heerlijk en lekker stabiel.
Dit is mijn eerste motor nadat ik afgelopen september mijn rijbewijs gehaald heb,heb al veel opgestoken hier van het forum en hoop regelmatig leuke ervaringen kunnen posten van mijn belevenissen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is eric 43 jaar en int. chauffeur.
Sinds vandaag ook eigenaar van een mooie fazer fz 1 uit 2008 met net 15.000 op de teller en ziet eruit als nieuw.
Ik kan hem komende zaterdag al ophalen en mijn eerste km's erop zetten maar natuurlijk al proef gereden en wat reed die heerlijk en lekker stabiel.
Dit is mijn eerste motor nadat ik afgelopen september mijn rijbewijs gehaald heb,heb al veel opgestoken hier van het forum en hoop regelmatig leuke ervaringen kunnen posten van mijn belevenissen.


Gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb als her opstapper de FZ1 gekocht en vind hem nog steeds super.
Wel foto posten . :]
 
Eric
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Veel rijplezier 🏍 en we zien de foto wel geplaatst worden 😉
Ik rij al vanaf '10 op een FZ1 en geniet nog iedere rit 👍🏻
 
Nog iemand een gebruikt oliefilter nodig? Wat een ramp om te verwijderen. Nog nooit meegemaakt dat het filter zo vast zat.
full
 
Hey mensen,

Ik ben een beetje aan het rondneuzen naar motoren en ik kom er maar niet uit.. maar aangezien ik sowieso rondkijk voor FZ8 fazers (2013+) , FZ1 fazers vanaf 2010 en ook nog FZS1000jes (ivm relaxter voor duo), vroeg ik me of er nog dingen zijn aan deze fietsen waar je echt op moet letten, zowel tijdens het rondkijken als bij het proefrijden.

Het gaat dus om modelspecifieke punten, niet de standaard dingen waar je sowieso al op let :P
 
Laatst bewerkt:
Heb afscheid genomen van de standaard uitlaat en de Fazer voorzien van een Bos uitlaat. Laat de pekel maar snel verdwijnen! :)
731fb0d7b3df4f24a9db301d7d8488e9.png
 
Vandaag mijn Melvin remleidingen gemonteerd. Alles past mooi. Op de bevestigingspunten na dan. De originele zijn niet te gebruiken. Dat wordt morgen nog wat fabriceren. Nog wat andere zaken in orde maken en dan mag het mooie motorweer er weer aankomen.
full
 
hallo fazers & fazerinnen, sinds dinsdag 3 januari ook in het bezit van een fz6 s2. Even voorstellen: Peter 50 jaar en woon in Hoogeveen. Ik rij woon/werk en toeristisch met de motor en sinds 2 jaar ook op vakantie met de bikes.Wij rijden beide :Y Mijn betere helft heeft een Rebel en is daarmee ook gewoon in Tjechie en Italie geweest :] O ja voor vakantie komen er nog givi monolock zijkoffers aan.
vzy0ki.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan