Dakar-topic

Het bertreft een relatief onbekende deelnemer dus alles gaat gewoon door. Dat maakt bij de Dakar nogal uit. Komt een bekende coureur te overlijden dan is er paniek en worden er bijeenkomsten gehouden en delen van de race geneutraliseerd, betreft een onbekend iemand dan gaan ze gewoon in volle sjas door.

Tja Franse organisatie. :')
Deze jongen die omgekomen is was een Poolse debutant. Erg triest, maar gelukkig maken ze er niet zn spectakel van als met Meoni destijds. |(
 
Yup, aso.....franse orginisatie. Is kut blijft kut, en trekken zich nergens wat van aan. Zoals fransen zijn zeg maar. Ongeintereseerd KUT volk, en als ze denken ergens de leiding over te hebben is het kut met factor 10. :r :r
Ik ben bang dat dit Coronel zn laatste dag wordt. B|

Ik hoorde van de week van Pelt zeggen dat ie geen startmotor op zn Yamaha heeft. Iemand enig idee waarom? Standaard WR heeft dit nl wel......of gebruiken ze de YZ crossblokken? :?
 
Yup, aso.....franse orginisatie. Is kut blijft kut, en trekken zich nergens wat van aan. Zoals fransen zijn zeg maar. Ongeintereseerd KUT volk, en als ze denken ergens de leiding over te hebben is het kut met factor 10. :r :r
Ik ben bang dat dit Coronel zn laatste dag wordt. B|

Ik hoorde van de week van Pelt zeggen dat ie geen startmotor op zn Yamaha heeft. Iemand enig idee waarom? Standaard WR heeft dit nl wel......of gebruiken ze de YZ crossblokken? :?
Hoorde ik ook, crossblok zou kunnen maar blokkenwisel geeft straftijd... of zou zo´n crossblok het zolang uithouden?
 
Idd, wat er niet op zit kan ook niet kapot.
Elke kilo telt, kan ik me voorstellen.
En ze hebben al zo veel mee te zeulen, wellicht accu ook weglaten.


Hoorde ik ook, crossblok zou kunnen maar blokkenwisel geeft straftijd... of zou zo´n crossblok het zolang uithouden?
 
Laatst bewerkt:
O-) nieuw in NL?? :? .....Of kun je er gewoon echt niet aan wennen. :9
Nou, nieuw..
Dat laatste ;)
voorspelling 2 Laia gaat de top 15 in

[afbeelding]
Dit is meer dan een massage.. }) :9

Wát een onzin zeg..
Had Coronel dan moeten zeggen, "nee dat doe ik niet anders lig ik er straks uit?"
Köt organisatie.. B|
 
Nou, nieuw..
Dat laatste ;)Dit is meer dan een massage.. }) :9Wát een onzin zeg..
Had Coronel dan moeten zeggen, "nee dat doe ik niet anders lig ik er straks uit?"
Köt organisatie.. B|

Tja....blijft moeilijk dan he? ;)

Neu dit: "Que?, geen Fransman in de buurt die dat ongestraft kan doen?" :9
 
Paweł Stasiaczek was the only one of the 139 motorcycle riders left not to take the start this morning. Six cars stayed in the bivouac and two were allowed back into the race. Dave Ingels and his truck are no longer in the race, while Frans van Lankveld was cleared to continue.
misschien mag tommie toch
 
15:48 : Stage 4: Chilecito – Copiapo

Entering Chile has to be earned through hard work: a very early alarm call and a climb up to 4,800 metres in altitude will precede the crossing of the border at Paso San Francisco. The sporting part of the day will start by a progressive warm-up on mining tracks, before tackling the harsh realities of the Atacama Desert, where the competitors will find open and sandy terrain. Thereafter, in the last 40 kilometres, and probably at night for many, the riders and drivers will be confronted by the giant dunes and dips near Copiapo. The tackling of these dunes is an exercise in which subtlety and instinct will be rewarded.

DUINEN!!!
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan