De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook net een Varta gemonteerd. De originele zit er nu 6 maand in en is overleden. Morgen poging drie om weer op de motor naar het werk te gaan. Er komt nog een update voor de software waar er minder stroom wordt gebruikt bij stilstand.
 
Ja , juist mosseltje daar kan ik iets mee , bedankt , ga gelijk beginnen eerst de verbandtrommel zoeken
 
Ik moet er ook aan geloven, gistermiddag liet ie me op m'n werk staan na een dagje buiten geparkeerd te zijn :')

Thuis staat ie binnen... Eens kijken wat ze bij goedhart hebben liggen.
 
Ik had ook motobatt in mijn 950 smr, ging prima.
Zojuist voor 55 euro accu besteld, mag ie de helft van de levensduur hebben is het nog goedkoper. We gaan het zien
 
Ook goede ervaringen met MotoBatt.
Is iets krachtiger dan de standaard en dat start beter (bij mij tenminste).
 
Haha gaan alle KTM accu's tegelijk stuk?
Ik moet voor het nieuwe seizoen ook maar een nieuwe batterij monteren. Hij start niet zo makkelijk meer als voorheen.
 
Tjonge jonge het zal weer eens niet. Wat een breekbare dingen die ducati's ;) :+
 
En zo te zien moet ik een Motobatt gaan aanschaffen :)
Misschien voor sommigen al te laat, maar ik kan voor dit soort startproblemen van harte de odyssey accu's aanbevelen (pc680). Heb ik destijds voor mijn BMW R1100GS aangeschaft, omdat die altijd problemen had met de ABS. Lampjes gingen knipperen (ABS-uit) na het starten, omdat het systeem te weinig stroom kreeg. Na uitgebreid onderzoek ben ik bij Odyssey uitgekomen, omdat die een veel hogere startstroom hebben dan reguliere lood of gelaccu's. Eenmaal geplaatst had ik nooit meer een centje pijn met de ABS.
Beetje duurder dan normaal, maar nu al voor zo'n 115 euro te krijgen, hij gaat langer mee, en hij laat je niet in de steek, ook niet bij extreem koud weer.

odyssey accu pc680 (was het type voor mijn GS)
ODYSSEY battery - Official Manufacturer's Site
http://www.accumegastore.nl/product...ote-s&l=Odyssey+Motorfiets+Accu-and--squote-s
Reviews - ODYSSEY PC680 Battery 12V 520 Cranking Amps - Page 1
 
Nee :(
Daarbij wil ik ook de 1290 huren, moet ik er wel een beetje van kunnen genieten. Niet erop bevriezen en balen :)
Vanaf morgen minder koud geloof ik..
 
Nee :(
Daarbij wil ik ook de 1290 huren, moet ik er wel een beetje van kunnen genieten. Niet erop bevriezen en balen :)
Vanaf morgen minder koud geloof ik..

Ja, die is lekker. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik was er zeer enthousiast over.
full
 
misschien niet de meest geschikte helmkeuze zo'n crosshelm op een 1290 ;) , boven de 160 ga je volgens mij je nekspieren wel voelen

Ja, klopt, maar ik heb alleen wat binnenweggetjes in Oost-Groningen gedaan, waarbij ik misschien wel de snelheidslimiet wat heb overschreden 8-) :] *O*. En misschien ook wel eens boven de 160 uitkwam (want dat zit je zo met zo'n ding).
Had net de hele ochtend een crosstraining gedaan op het circuit in Veendam, en toen meteen daarna bij Mulders Motoren een demootje geregeld, vandaar die helm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan