De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is verandert *D

vandaag een 950 smr gekocht :]

zaterdag ophalen
full
 
Laatst bewerkt:
Da's een mooie, ziet er netjes uit, gefeliciteerd. Veel plezier ermee
 
danku danku! ziet er uit als nieuw, en deze eigenaar heeft een 990 smr gekocht dus misschien zit hij ook op dit forum.
 
Zet ik vrijdag de SMT weg, zaterdag even snel een boodschap halen, koppeling weer lek bij de pomp.. Morgen even bellen of Hannamax een zuigertje heeft liggen.

Iemand een suggestie om te voorkomen dat ik iedere zes maanden een koppeling mag reviseren?
 
oberon maakt een vervangende pomp. andre motors heeft ze vaak op voorraad. geloof 120 euro ofzo.
lost het probleem op
 
De koppelingspomp van een duc met spiegel aansluiting zou je kunnen zoeken. Moet je alleen ook je koppelingskabel vervangen ivm aansluiting.
 
De koppelingspomp van een duc met spiegel aansluiting zou je kunnen zoeken. Moet je alleen ook je koppelingskabel vervangen ivm aansluiting.

Haha, het is met een half uurtje op je gemakkie inderdaad zo gepiept, maar wel irritant. Ik was bij Hannamax voor een revisiesetje, en hij opperde een koppelingspomp van een KTM crosser, daar wordt vaak Brembo toegepast. Veel beter dan Magura en dan zou je op DOT over gaan. Maar dan moet er ook weer opgelet worden of de rubbers in je slave niet oplossen :P

Het is voor nu weer gerepareerd, maar wel food for thought.
 
Laatst bewerkt:
Zet ik vrijdag de SMT weg, zaterdag even snel een boodschap halen, koppeling weer lek bij de pomp.. Morgen even bellen of Hannamax een zuigertje heeft liggen.

Iemand een suggestie om te voorkomen dat ik iedere zes maanden een koppeling mag reviseren?

De juiste olie toegepast? En op tijd vervangen.
 
Hey mannen.
heeft iemand nog een setje zijtassen liggen met beugels voor een zacht prijsje?
p.b me effe.. thanx ;)

63012020000_2.jpg


KTM Part Number: 63012020000

Ik heb deze set voor je liggen, dus incl. de beugels. Vorig jaar gekocht op het andere forum en vd zomer 1 x gebruikt. Uiteraard helemaal OK.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan