De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar was het zo slecht dan? Kom veel in de Ardennen, meestal iets oostelijker maar ik vind het alleszins meevallen.

De N981, N952 en de Franse D7. Daar zaten wel slechte stukken tussen. En het gravelpad, maar die kan ik ff niet zo snel meer terug vinden. Wil niet zeggen dat ik er niet van genoten heb
 
Laatst bewerkt:
Daar is ie dan de nieuwe Twin van KTM.

a2c6c93834f6b869f6ad689f86100e36.jpg


006d60fdd30005d9e0afbdad0d664ad5.jpg


geen Vtwin dus 8-)
 
Ik heb zojuist m'n KTM neergelegd tijdens het rijden, in het gras dus niet veel aan de hand. Nu is alleen wel m'n stuur verbogen, heeft iemand een goede tip wat voor stuur ik kan monteren?

Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat m'n stuur verbogen is, het ging heel langzaam. Ben dus op zoek naar een sterk stuur...

En m'n spiegel is naar de haaien, maar ik heb er nog 1 (komt wel weer wat anders op, maar dat heeft geen haast)



(Ik vind die nieuwe 800 trouwens niet zo mooi.... :r :r :} :} )
 
Laatst bewerkt:
Dus toch het husky blok?

Nope want dat was een BMW blok. Denk dat bij de verkoop wel is overeengekomen dat KTM geen BMW blokken meer kon gebruiken. Zouden ze niet willen ook, je gaat de kas van een van je concurrenten niet spekken door daar blokken in te kopen. En BMW is niet de enige die paralleltwins kan maken. ;)
 
Ja hoor...

Gisteren zit ik toevallig het een en ander te lezen over die *&^*(*%$ jiffyschakelaar en hoe deze te overbruggen, rijd ik vanochtend naar m'n werk... Bingo.
Ik bestel maar een nieuwe, want ik vind het toch wel een prettig idee om te weten dat ie er zit, maar van de oude maak ik een overbrugginkje wat ik onder m'n buddy deponeer.

Ik zit er niet echt op te wachten, in de afgelopen 3 maanden heeft al genoeg rijdend materieel me in de steek gelaten..

Maar goed, komt goed :)
 
Ja hoor...

Gisteren zit ik toevallig het een en ander te lezen over die *&^*(*%$ jiffyschakelaar en hoe deze te overbruggen, rijd ik vanochtend naar m'n werk... Bingo.
Ik bestel maar een nieuwe, want ik vind het toch wel een prettig idee om te weten dat ie er zit, maar van de oude maak ik een overbrugginkje wat ik onder m'n buddy deponeer.

Ik zit er niet echt op te wachten, in de afgelopen 3 maanden heeft al genoeg rijdend materieel me in de steek gelaten..

Maar goed, komt goed :)

Been there,done that :+
 
Nope want dat was een BMW blok. Denk dat bij de verkoop wel is overeengekomen dat KTM geen BMW blokken meer kon gebruiken. Zouden ze niet willen ook, je gaat de kas van een van je concurrenten niet spekken door daar blokken in te kopen. En BMW is niet de enige die paralleltwins kan maken. ;)

Inderdaad, is een ander blok. Meest opvallende verschil: bij BMW/Husky Nuda zit de secundaire aandrijving (ketting) rechts, hier gewoon links.
 
Heb een beetje het idee dat de 1000cc categorie een langzame dood aan het sterven is, supersports uitgezonderd. Kijk maar naar Yamaha, Ducati, nu ook KTM, Aprilia.
 
Laatst bewerkt:
Iemand van hier trouwens, die gistermiddag ergens rond 16.00 uur met zijn Adventure 1190 (of was het een 1050?) omdraaide op een bospaadje vlakbij Herinneringscentrum Kamp Westerbork? (ongeveer bij het piljtje). Het zag ernaar uit dat het paadje aan het begin redelijk begaanbaar was, maar toen....toch net iets te modderig/te zwaar/te moeilijk. |( 8-)
full
 
11903772_10207113768823804_3634796720936515607_n.jpg


Bij Promoac in Groningen laten maken. Werkt best goed. Over een tijdje als er wat ritjes op zitten nog eens wat fotos om te zien hoe krasvast het precies is.

Waarom? Ik heb een grijs frame op mijn 950 nml. Zwart past er niet bij.
 
[afbeelding]

Bij Promoac in Groningen laten maken. Werkt best goed. Over een tijdje als er wat ritjes op zitten nog eens wat fotos om te zien hoe krasvast het precies is.

Waarom? Ik heb een grijs frame op mijn 950 nml. Zwart past er niet bij.

Wat is het voor materiaal? plexyglas?

Het ziet er nu iig prima uit!
 
Dan had je de opening goed gepland. :)

ja niet voor niets in 2 shifts gewerkt 2 maanden lang. We hebben dag en nacht gebouwd om SAIL te halen, en daar pluk ik nu de vruchten van!
Vanochtend de 990 en 450 naar brouwer gebracht, volgende week weer operationeel :]
 
ja niet voor niets in 2 shifts gewerkt 2 maanden lang. We hebben dag en nacht gebouwd om SAIL te halen, en daar pluk ik nu de vruchten van!
Vanochtend de 990 en 450 naar brouwer gebracht, volgende week weer operationeel :]

haha, de winst verzilveren _O-
 
Afgaande op de foto's wordt ik daar niet heel blij van...

eerst maar wachten hoe de echte fiets er uit gaat zien....maar op deze plaatjes ziet ie er nogal gewoontjes uit. :N En zoals jabba zegt ben ook benieuwd naar de specs
 
eerst maar wachten hoe de echte fiets er uit gaat zien....maar op deze plaatjes ziet ie er nogal gewoontjes uit. :N En zoals jabba zegt ben ook benieuwd naar de specs

Eens.

Ben wel blij dat ze in die 800 cc range met fietsen komen.
Als ze ook nog rijklaar op max. 185-190 kilo zitten, lijkt het me een aardig vooruitzicht.

De 690's zitten rijklaar rond de 165 kg, de 990's/1290's rond de 200-205kg.
 
[afbeelding]

Bij Promoac in Groningen laten maken. Werkt best goed. Over een tijdje als er wat ritjes op zitten nog eens wat fotos om te zien hoe krasvast het precies is.

Waarom? Ik heb een grijs frame op mijn 950 nml. Zwart past er niet bij.

Toevallig de zwarte over? Zoek een setje..

Zier er wel gaaf uit dat transparante :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan