12 volt 'mini' lader Yamaha Wildstar 2001..

Wildstar2001

Rookie
29 okt 2014
3
0
Sittard
Ik heb sinds kort een Yamaha Wildstar uit 2001 gekocht met een netjes ingebouwde 12 volt aansluiting echter een reguliere 12 volt autolader stekker past er niet in. Iemand enig idee waarvoor deze mini aansluiting dient. Het ziet er als een reguliere 12 volt aansluiting uit maar is toch een maatje kleiner. Ik kan er niets over vinden op internet. Is deze voor een specifiek soort GPS geweest? of kan ik er met een verloopstekker toch reguliere apparatuur op aansluiten?? Ik heb werkelijk geen idee dus elke advies wordt op prijs gesteld. Alvast bedankt!
 
raf_1120 en x7 bedankt voor jullie reactie! Het lijkt inderdaad een z.g.n. din stekker aansluiting te zijn. Ik weet niet of andere navigatie systemen naast die van BWM gebruik maken van deze aansluiting. Ik wil de aansluiting zelf gaan gebruiken voor een nog te kopen navigatie systeem. Ik heb momenteel mijn ogen gericht op de Garmin Zumo serie dus als deze ook de DIN aansluiting gebruikt is er niets aan de hand en kan ik in de toekomst de navigatie hierop aansluiten mocht dit niet het geval zijn dan kan ik beter de DIN aansluiting vervangen door een reguliere 12V aansluiting i.p.v. met een verloop stekker te werken.
 
Bij een Garmin worden bijna altijd meerdere aansluitkabels meegeleverd, één voor de auto met een grote steker voor de aanstekerplug en één voor de motor met een paar losse adereinden. Hier kan je zelf een DIN-plug aan vast maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan