burgman k9 buitenste vario schijf met de koelribben

john12345

MF'er
2 dec 2013
94
0
Ik zoek voor mijn burgman k9 een nieuwe buitenste schijf vd vario degene met de koelribben, iemand een idee waar ik die kan krijgen voor een normale prijs .kan hem bestellen maar dan kost hij oem 290 euro.heb ze online gezien voor 70 dollar .maar dat gaat tijd kosten!
 
Je hebt ze online gezien voor 70 dollar =+-50 euri?
Wat kost het voordat je deze ook werkelijk thuis hebt, incl invoer,btw en verzendkosten?
Is het dan oem of immi uit China?

Burgman k9 = welke cc inhoud?
 
Ipv 290€? Zou de gok wel wagen. Genoeg producten boven de 100 euri naar NL gehaald uit vs en China, behalve een kachelFan van een Volvo kraan, maar die koste in NL 780ex btw, en China 100. Kwam iets van 24 euro overheen.
 
Maar waarom moet je die vervangen, zeker koelribben vernield toen je de moer wilde loshalen om je nieuwe variateur te plaatsen, zonder het juiste gereedschap (dat overigens nog geen 25€ kost).
 
Laatst bewerkt:
Tja... Kwalitatief goed en snel binnen maar duur, of goedkoop met twijfelachtige kwaliteit en lang onderweg.
De keuze lijkt me helder. Meer smaken zijn er ook niet.

Maar, zoals wij allemaal, wil TS graag horen dat er iets bestaat dat topkwaliteit combineert met snelle levering en de laagste prijs..... O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek voor mijn burgman k9 een nieuwe buitenste schijf vd vario degene met de koelribben, iemand een idee waar ik die kan krijgen voor een normale prijs .kan hem bestellen maar dan kost hij oem 290 euro.heb ze online gezien voor 70 dollar .maar dat gaat tijd kosten!
De normale prijs is 290,- voor OEM.
Via internet goedkoper, maar dan duurt het in huis hebben langer.

Heb je eventueel nog andere vragen? :)
 
Voor het demonteren waren de koelribben al kapot .en is gewoon met een moerentol losgehaald door mij .Maar wilde gewoon de schijf vervangen om problemen voor te blijven .Maar het is inmiddels opgelost en besteld.dus komt goed
 
Bij molenaar IJsselstein!!!

Maar jij was toch degene die conclusies trok zonder iemand te kennen !!!
Ik heb de scoot nog niet zolang en ga altijd voor de beste optie ,dus moerentol en originele spullen.
Maar als iemand hier dan vraagd of er meer opties zijn ,misschien is er wel ergens in dit land een goedkopere leverancier.en een of andere onbenul denkt dan iemand af te zeiken .

Ik heb een jcosta besteld zodat ik gelijk met een controle vd snaar op uitdroging scheurtjes de vario kon vervangen en als ik dan zie dat ik ereen rib gebroken is wil ik daar een nieuwe schijf op.

Mag ik dan na het zoeken op het internet hier een vraag stellen.zonder in de zeik genomen te worden!
Gelukkig is niet iedereen hier zo dus voor diegene ga vooral zo door

En bedankt
 
Bij molenaar IJsselstein!!!
Maar jij was toch degene die conclusies trok zonder iemand te kennen !!!
Ik heb de scoot nog niet zolang en ga altijd voor de beste optie ,dus moerentol en originele spullen.
Maar als iemand hier dan vraagd of er meer opties zijn ,misschien is er wel ergens in dit land een goedkopere leverancier.en een of andere onbenul denkt dan iemand af te zeiken .
Ik heb een jcosta besteld zodat ik gelijk met een controle vd snaar op uitdroging scheurtjes de vario kon vervangen en als ik dan zie dat ik ereen rib gebroken is wil ik daar een nieuwe schijf op.
Mag ik dan na het zoeken op het internet hier een vraag stellen.zonder in de zeik genomen te worden!
Gelukkig is niet iedereen hier zo dus voor diegene ga vooral zo door
En bedankt

Jij mag vragen stellen en anderen mogen reageren zoals het hun uitkomt. Dat noemen we een forumdiscussie.
Chill man, slecht voor je bloeddruk. ;)
 
Chil tering, aanvullende info waar en wat het koste was om het topic compleet te maken voor als iemand de search gebruikt, tering, ga ff chillen in bad ofzo, pffff
 
Zo mannen ik ga en wil Jim effe mijn verontschuldigingen aanbieden!!

En verders nog even vertellen hoe het nu echt blijkt te zijn, de 290 euro is voor een complete vario die ze mij dus wilde aansmeren .dat heb ik dus niet gedaan na verder zoeken kwam ik in contact met michael van mg parts in Berlicum .die mij vertelde dat hij dat onderdeel wel kon bestellen oem voor 71 euro zou dan 22-12 ongeveer binnen zijn .maild hij mkij gister dat het binnen is .ik ben in de wagen gestapt opgehaald en vanmiddag gemonteerd met mijn moerentol😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan