Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij vertellen wie er dit jaar over de communicatie gaat? Nog altijd Joris of? Krijg van Joris noch Marth een reactie terug...

Mailen heeft nog steeds geen zin, vriend van me wil gaan zacen maar krijgt ook geen antwoordt dus heeft uiteindelijk maar gebeld.
Ik heb Marth via FB een berichtje gestuurd en kreeg bijna gelijk reactie, heb alleen nog geen antwoordt op mijn vraag maar dat heeft ook nog niet echt haast.

Marth zou de communicatie en de site op zich nemen maar zn mail adres staat er nog niet bij. Denk dat hij nog niets binnen krijgt.
Loopt nog niet zo lekker als beloofd,....lijkt den haag wel ;)
 
Mailen heeft nog steeds geen zin, vriend van me wil gaan zacen maar krijgt ook geen antwoordt dus heeft uiteindelijk maar gebeld.
Ik heb Marth via FB een berichtje gestuurd en kreeg bijna gelijk reactie, heb alleen nog geen antwoordt op mijn vraag maar dat heeft ook nog niet echt haast.

Marth zou de communicatie en de site op zich nemen maar zn mail adres staat er nog niet bij. Denk dat hij nog niets binnen krijgt.
Loopt nog niet zo lekker als beloofd,....lijkt den haag wel ;)

Op dit moment is Christiane het snelste om vragen te mailen
 
Mailen heeft nog steeds geen zin, vriend van me wil gaan zacen maar krijgt ook geen antwoordt dus heeft uiteindelijk maar gebeld.
Ik heb Marth via FB een berichtje gestuurd en kreeg bijna gelijk reactie, heb alleen nog geen antwoordt op mijn vraag maar dat heeft ook nog niet echt haast.

Marth zou de communicatie en de site op zich nemen maar zn mail adres staat er nog niet bij. Denk dat hij nog niets binnen krijgt.
Loopt nog niet zo lekker als beloofd,....lijkt den haag wel ;)

Is er crisis dan bij het ZAC bestuur? :+
 
Volgens goed ingelichte bronnen kun je je nog steeds inschrijven voor de TOMS cursus, ff op de site van rszmotorsport.nl kijken
 
is 8 april de enigste datum voor de toms cursus 2015 ?

dit komt niet uit met werk ..
-O-
 
ja wel bij de ZAC maar er zijn meer organisaties waar je hem kunt halen, o.a motorsportlifestyle.
Eerder in dit topic staat nog e.e.a hierover
 
Weet er iemand voor mij een betaalbare spuiter oid om de motor in de juiste kleur te krijgen. :?

Wit is ook niet alles B|
 
gekleurde plakfolie schijnt ook goed te werken. en is makkelijk om bij te werken :)

:Y carwrapfolie werkt inderdaad ook prima en is goed zelf te doen als je wat geduld en een föhn hebt.

Ik heb die van mij vorige winter ook gedaan. Kuipen zijn wit gespoten, maar ben met wrapfolie tot het volgende resultaat gekomen.. alles wat je ziet (zelfs het witte) is folie en de motor werd er bij mij ook nog sneller van ook _O- .

Marcel%20van%20Pijkeren-2.jpg

Marcel%20van%20Pijkeren-7.jpg


en volgend jaar hang ik ook met mijn hoofd naast de motor.. net zoals mijn grote voorbeeld ;) :}

RSZ-M%20test%2066.jpg
 
Laatst bewerkt:
:Y carwrapfolie werkt inderdaad ook prima en is goed zelf te doen als je wat geduld en een föhn hebt.

Ik heb die van mij vorige winter ook gedaan. Kuipen zijn wit gespoten, maar ben met wrapfolie tot het volgende resultaat gekomen.. alles wat je ziet (zelfs het witte) is folie en de motor werd er bij mij ook nog sneller van ook _O- .


en volgend jaar hang ik ook met mijn hoofd naast de motor.. net zoals mijn grote voorbeeld ;) :}

Dan maar op pad voor folie.

Je hebt dus eerdaags elleboog sliders nodig *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan