Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom veel Assen.
Het is natuurlijk een erg mooie en leuke baan maar het is spijtig dat de opkomst elders altijd lager is, waardoor afwijken van Assen minder interessant wordt.

ZAC op Zolder is altijd goed georganiseerd waardoor dit baantje in deze format altijd veel leuker is dan een reguliere circuitdag op Zolder en zo is ook Zandvoort een leuke technische afwisseling, waardoor er vaak 'andere dan anders' ineens een podiumplaats weten te behalen.

Ik hoop dat ze nog een dagje Zolder of Zandvoort erbij kunnen organiseren!
 
Wederom veel Assen.
Het is natuurlijk een erg mooie en leuke baan maar het is spijtig dat de opkomst elders altijd lager is, waardoor afwijken van Assen minder interessant wordt.

ZAC op Zolder is altijd goed georganiseerd waardoor dit baantje in deze format altijd veel leuker is dan een reguliere circuitdag op Zolder en zo is ook Zandvoort een leuke technische afwisseling, waardoor er vaak 'andere dan anders' ineens een podiumplaats weten te behalen.

Ik hoop dat ze nog een dagje Zolder of Zandvoort erbij kunnen organiseren!

Sorry, had een foutje gemaakt, 5-5 is zandvoort ipv assen en zolder zijn ze dus nog voor bezig :t
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer dat die discussie/vraag naar meer variatie er elk jaar is.

Het aanbod van de ZAC is divers genoeg geweest in het verleden, maar puur door lage inschrijvingen is het niet meer lonend.........en ik weet dat Zolder heel lang op de agenda gestaan heeft van de ZAC, ondanks dat Zolder niet altijd kostendekkend is geweest.

En Spa is in het verleden al geprobeerd.........wedstrijden zijn daar vanuit de ZAC niet mogelijk.

Ms ooit nog eens Nurburgring (en dus niet de Nordschleife).......mooie hoge snelheidsbaan en prima voorzieningen.
 
Ik ben blij met veel assen :)

Maar er mag van mij best nog een extra dag bij op een andere baan. Bij voorkeur 10 racedagen per seizoen :)

Gisterenavond was weer bijzonder gezellig en goed georganiseerd.
 
Het is jammer dat die discussie/vraag naar meer variatie er elk jaar is.

Het aanbod van de ZAC is divers genoeg geweest in het verleden, maar puur door lage inschrijvingen is het niet meer lonend.........en ik weet dat Zolder heel lang op de agenda gestaan heeft van de ZAC, ondanks dat Zolder niet altijd kostendekkend is geweest.

En Spa is in het verleden al geprobeerd.........wedstrijden zijn daar vanuit de ZAC niet mogelijk.

Ms ooit nog eens Nurburgring (en dus niet de Nordschleife).......mooie hoge snelheidsbaan en prima voorzieningen.

Wat nu omzeilt word door vooraf te laten inschrijven en dan pas reserveren. Kan je niet met de hele agenda natuurlijk doen, maar voor 1 race geen probleem.

Zolder staat ook nog op de agenda dus misschien 8 races dit jaar.
 
inderdaad spijtig dat we niet naar Donington gaan, maar, anderzijds, zoals hierboven ook al aangegeven toch super dat we terug een jaartje kunnen racen! wordt voor mij het tweede jaar, afgelopen jaar veel geleerd, komend jaar er dus maar eens vol voor gaan!

nu, los van dat, Spa zou zo leuk zijn om eens een Zac wedstrijd te rijden, circuit staat voor mij met stip op één. wie weet ooit.

tot volgend jaar.

Gunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan