Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spa zou te duur zijn door de monopolie positie die daar is. Weet zo even niet meer welke organisator.
Een aantal jaar geleden (dacht 2007) stond Spa op de ZAC kalender.
Ging toen op het laatste moment niet door vanwege licentieproblematiek, niet vanwege kosten.
 
Dat is wat de laatste keer gezegd werd.
Ik weet de reden nog erg goed omdat ik toen mijn vakantie ingekort had om op Spa een race te kunnen rijden. Ik toen werd een paar dagen tevoren op mijn vakantieadres ge-smst (zo ging dat in 2007) dat het niet doorging |(
 
Ik weet de reden nog erg goed omdat ik toen mijn vakantie ingekort had om op Spa een race te kunnen rijden. Ik toen werd een paar dagen tevoren op mijn vakantieadres ge-smst (zo ging dat in 2007) dat het niet doorging |(

Ja fijn... ik heb 2 jaar terug mijn vakantie om Mettet gepland. Ging ook niet door.

Maar goed dat kan, dat is wat Frank de vorige keer zei toen Spa geoppert werd. Zelfde geldt voor de Nurnburgring of Hockenheim, ook iets met monopolie positie van een organisator.
 
inderdaad spijtig dat we niet naar Donington gaan, maar, anderzijds, zoals hierboven ook al aangegeven toch super dat we terug een jaartje kunnen racen! wordt voor mij het tweede jaar, afgelopen jaar veel geleerd, komend jaar er dus maar eens vol voor gaan!

nu, los van dat, Spa zou zo leuk zijn om eens een Zac wedstrijd te rijden, circuit staat voor mij met stip op één. wie weet ooit.

tot volgend jaar.

Gunter
beetje variatie zou geen kwaad kunnen inderdaad. en er staat geloof ik een mogelijkheid voor zolder in 2017 stond er toch op het blaadje. *O*
 
DCR is van 26 - 28 mei, zou wel bijzonder mooi uitkomen als de race van 6-6 word verschoven naar 29 mei,extra lang weekend motorsport van maken en scheelt weer 600 km rijden :t
 
Laatst bewerkt:
ik las dat de eerste race uit 2 dagen bestond .
Is de 1e dag voor de 600 of voor de 1000?
Dit omdat de meeste onder ons wel een dag willen rijden voor de echte race begint.
Weet hier iemand al meer over????
 
Eerste dag zondag word er gereden voor licenties en 2 groepen vrij rijden. De maandag erna de trainingen, kwali en races voor alle niveaus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan