Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
We blijven mooi werken aan de TRX900R.. ohnee nu de TRX940 straks ^^

Vond het ook een toffe uitzending.. heb er echt al heel veel zin in.. mooi vooruitzicht. 💪💪
 
De TRX940R voor Mariska loopt ook, zondag ging het ff fout... maar nu de komende weken flink testen en dan mee naar Zandvoort! Gisteren al 100pk gemeten in de basisafstelling. Dus dat lijkt goed te komen.
 
2 en 3 juli geboekt bij rszmotorsport.
voor 3 juli was er alleen geen vrij rijden fast optie.

Enige tijd getwijfeld en gister een Mail gestuurd naar RSZ met de vraag of ik 3 juli eventueel om kan zetten naar een cup dag i.s.m. dag licentie.

Ik vindt het alleen lastig te bepalen in welke klasse ik zou uitkomen.
Maar kijkend naar de tijden denk ik in racecup1000...
Al voelt sportcup1000 voor een eerste keer veiliger :+
 
Vorig jaar laatste dag van het jaar tijdens de sessies gemiddeld in de 1:55 tot 1:53 oude ruskenhoek.
Edit.
Dat is één snel rondje hé :P niet iets wat ik nu constant kan rijden.
(hopelijk uiteindelijk wel)

Maar dan ga ik op jullie advies af en richt ik op race cup
 
Laatst bewerkt:
<1:56 = racecup. Stel je zou je inschrijven voor sportcup en je traint of kwalificeert <1:56 dan wordt je alsnog overgezet naar de racecup. Maar als ik het zo lees hoor je zeker thuis in de racecup. Zie je daar!
 
Vorig jaar laatste dag van het jaar tijdens de sessies gemiddeld in de 1:55 tot 1:53 oude ruskenhoek.
Edit.
Dat is één snel rondje hé :P niet iets wat ik nu constant kan rijden.
(hopelijk uiteindelijk wel)

Maar dan ga ik op jullie advies af en richt ik op race cup

Achteraan Race cup rijden ze ook weleens langzamer als de grens, maar eenmaal erin zit je vast ;)
 
Ben wel benieuwd naar het nieuwe asfalt .
We zijn de eerste die er op gaan racen , ik vraag me af of het glad is of ruw dat je meteen een setje banden opbrand.
Iemand hier ervaring mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan