Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar aanleiding van de mailing zit ik nog met een aantal vragen:

Hoe zijn de voorzieningen opde paddock van Lausitzring?
Is overnachten mogelijk en toegestaan?
Is er water en stroom aanwezig?
 
De reden waarom ik ‘t hier vraag is om een eerlijke antwoord te krijgen zonder commercieel belang.
Ik wil geen 800km rijden om vervolgens niet te mogen overnachten of zonder stroom te staan.

Spezjaal foor jau, zal ik maandag wel eens bellen naar de Lausitzring.
Tenminste, tenzij jouw Duits ook vloeiend is dan kan je dat zelf ook doen natuurlijk.
 
De reden waarom ik ‘t hier vraag is om een eerlijke antwoord te krijgen zonder commercieel belang.
Ik wil geen 800km rijden om vervolgens niet te mogen overnachten of zonder stroom te staan.


Je kunt overnachten in Club Reeperbahn :+ en ze hebben er ook stroom *D
 
Mijn Duits is zo goed...dat je niet bang voor mij hoeft te zijn als ik ooit met je vriendin sta te praten 😝

Die kans schat ik ook zeer klein in aangezien ze voor kerst al uit haar functie is ontheven ;)


Maar vandaag niet aan toegekomen, staat op mijn to do lijst. Morgen wel tijd voor.

Nog meer mensen vragen?
Stroom paddock?
Stekkers paddock?
Overnachten vrijdag op zaterdag en zondag op maandag?
Honden (aangelijnd) toegestaan?
 
Laatst bewerkt:
ja Roy, ik heb wel nog een vraag, mag mijn hondje mee op het paddock? ik ga er van uit - hoop - dat de overnachting voor en na het evenement op het paddock geen probleem is.

alvast bedankt!
 
Is dat zo'n vreemde vraag? We plannen na het evenement nog een aantal dagen vakantie daar ergens in de buurt, moet de hond wel mee. op die manier krijg ik het Lausitz evenement thuis verkocht ;)
 
Is dat zo'n vreemde vraag? We plannen na het evenement nog een aantal dagen vakantie daar ergens in de buurt, moet de hond wel mee. op die manier krijg ik het Lausitz evenement thuis verkocht ;)

Vond het meer een grappige vraag meer niet ;) Een klein hondje kan gewoon in een kooitje })

Op Assen mogen geen honden vanwege de veiligheid.
 
Laatst bewerkt:
'tis een middelgroot hondje, houdt niet van een kooi, maar, kan wel mee op het paddock. als het mag. vandaar de vraag. honden horen inderdaad niet los op het paddock, aangelijnd en met begeleider kan het m.i. wel
 
Die kans schat ik ook zeer klein in aangezien ze voor kerst al uit haar functie is ontheven ;)


Maar vandaag niet aan toegekomen, staat op mijn to do lijst. Morgen wel tijd voor.

Nog meer mensen vragen?
Stroom paddock?
Stekkers paddock?
Overnachten vrijdag op zaterdag en zondag op maandag?
Honden (aangelijnd) toegestaan?

Stroom/stekkers, zelfde als op Assen! Blauwe “camping” stekker mee en anders heb ik nog wel een mooie in de aanbieding.

Vrijdagavond vanaf 18:00 kunnen we erop, maandagmorgen uiterlijk 8:00 weg.

Douches en toiletten overal beschikbaar.

Honden zijn zoals overal geen graag geziene gasten maar er is geen verbod zoals Assen. Overdag áltijd! aangelijnd en ook niet alleen aangelijnd laten liggen. Ga je rijden en is de hond dan alleen moet hij de auto/caravan/bench in want lijn kan doorgebeten worden. (Ik vertaal alleen).

Geluid word onder het rijden gemeten alleen niet met transponder. Max 98dB!

Edit: Dat was snel...
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog personen die een pitbox willen huren samen of nog plek hebben in een pitbox voor 1 rijder? En dan in eerste instantie voor Assen de 30ste
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan