bedrading ... dringend hulp gevraagd

max matton

Rookie
29 nov 2014
7
0
belgie
Beste,

Ik heb een straat legaale pitbike en heb juist een nieuwe blok gekocht....

maar ik zit met een probleem er komen drie draden uit mijn blok en meerder uit mijn kabelboom ....


hoe kan ik weten welke ik aan welke moet aansluiten .... alvast weet ik al dat het zonder contact
slot zal zijn want het is een blok voor cross ....


Wie zou mij kunnen helpen ?

Bedankt alvast ;)
 
Ik hoop dat je beter met een schema overweg kunt gaan dan met je schrijven in het Nederlands.
Anders zal je toch alles van het oude naar het nieuwe blokje over moeten zetten. Dan is het gewoon overstekkeren. Nu heb ik weinig zin om het helemaal uit te gaan leggen om een straat-legale illegaal te gaan maken.. Jouw risico. Dus hier heb je de schema's zoals het moet.

http://i307.photobucket.com/albums/n...ness_2-med.jpg
 
Oh ja ik zie het nu ook. Ik probeer het zo nogmaals.
Komt er op neer dat de bedrading niet de kleuren heeft die hij noemt.

Zwart/rood: komt op de cdi---- op de 3polige stekkerblok naast de zwart/wit die naar kilswitch gaat en de groene die AL aan massa zit en cdi
Blauw/wit: komt ook op cdi---- op de 2potige stekkerblok naast de zwart/geel die naar bobine gaat
Groen: komt op massa frame en dus cdi.

Het uitzetten gebeurt door schakeling tussen Blauw/wit en groen in de cdi zelf.


Ik krijg geen foto, of schema geplaatst. Ben n knurft met n computer of laptop. Sorry.
Maar hij kan zelf zoeken op bedrading pitbike... Komen er vanzelf schema's van Chinese bikes.. Lifan is anders en met meer bedrading.
Maar alle schema's kun je er vinden Lifan, stomp,enz...
 
Laatst bewerkt:
Wat voor straatlegale pit heb je, Masai, FYM of een ander merk?

En wat voor competitieblok moet daar onder, Takegawa, Daytano, YZ of wat anders?

Ik denk niet dat het een competitie blok zal zijn hoor.
Als je een beetje sterk blok onder een treetlegal Chineesje zet Staat je achterwiel zo naast het blok. 1 leuke sprong ermee en het frame vouwt dubbel of breekt in 2 delen.
Ik ben bang dat het zo goedkoop mogelijk in elkaar geknutseld moet worden.
Het word anders al snel duurder dan een compleet nieuw 125 crossertje..
En het zal zoals hij het wil doen ook niet meer op de straat mogen rijden.
 
Bestje , het is een krp 140 cc maar als ik de bouigie uit draai en in de bobine steek heb ik ontsteking dus weet egt niet warom het niet wil starten ..... en het kader plooit niet er heeft aal een 160 cc ondegelegen .....
 
YX/KRP 140cc.
Is het een nieuw blok, of is het een gebruikte?
En welk blok heeft er onder gehangen met welke CDI?

Het kan wel vonken nu loos, maar zonder dat je draden (3) zitten aangesloten werkt het dus niet juist...

Probeer eens duidelijker te schrijven kerel.
 
Laatst bewerkt:
keje aan mekoar lasse niet dan?

Neju sulderunn Maan, da doet eluke motoraar envdan goan mee die bannaan. _O-

Sorry hoor Max, maar ik kan er geen pap van brijen.
Probeer het anders eens in het Engels of zo, misschien is het dan makkelijker voor je?
Ik geloof niet dat iemand begrijpt wat je eigenlijk bedoelt. Of wat je daar precies hebt.
Je zegt dat het vonkt, terwijl dat eigenlijk niet kan als de blokdraden los liggen en dus niet op de CDI aangesloten zitten..
Ik heb getracht te zoeken naar je huidige 50cc CDI, maar je zegt dat er ook al n 160cc blok onder heeft gehangen.. Volgens mij klopt er niets meer van.
En jij geeft wel n beetje weinig info om je te kunnen helpen. Help ons jou te begrijpen, zodat wij jou kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan