Triumph Speed Triple topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dat dan? :+

taalpurist :+ :+

Grammar_Nazi_Icon_Text.svg
 
\
175 is echt weinig, systeem kost 1300 nieuw zit geen demper bij weliswaar, maar dan nog.
Mij kost het ook weinig dus mag het ook weer voor weinig weg.

Maar rieel is echt iets anders :+[/quote

Heb een zo goed als nieuw systeem ooit verkocht voor 375 euro, ik bouw het systeem straks weer samen met mijn low boy demper en dan gaat het ook weer de verkoop in, heb namelijk weer een KTM RC8R de demper had ik nog liggen

Maak er een leuke linkpijp bij voor een 2010 speed :Y
 
Gisterenavond was het in een vrij groot gebied tussen Oss, Arnhem en Kleve ook al glad hier en daar. Flinke files op de A50 en een brandende auto op de vluchtstrook :o
Vandaag lekker thuisgewerkt, blij toe met al die gladheid en geen winterbanden op de huurauto.
Vrijdag nieuwe auto ophalen en direct winterbanden erop *O*

Maar kijk wel met smart weer uit naar de lente :Y
O-)
full
 
Morgen mannen :W , tijd niet meer iets gemeld hier.

Zonde van de pekel want zonnetje schijnt *O*

Ik heb een rem/schakelset in de aanbieding voor het model >2011, met de hernia is het helaas toch niet zo heel succesvol gebleken.

Als nieuw setje Valter Moto met Carbon hielplaatjes ( standaard is zonder hielplaatjes of tegen meer prijs aluminium plaatjes )

Ik heb er verloop alu. blokken bij om de set op 1cm hoger dan standaard te monteren.
Ook de set org. montage bussen om de set hoger te monteren zit erbij.

Met deze set kan je ook omgekeerd schakelen ( race setup)

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Na een seizoen op een oranje Speed Triple uit 2008 gereden te hebben en tot de conclusie te zijn gekomen dat het me erg goed bevalt, dacht ik laat ik me hier eens voorstellen.
Hiervoor verschillende racers gereden en afgelopen jaar de overstap naar een naked bike gemaakt. Zoals gezegd, het bevalt me uitstekend en ik heb nu dan ook besloten de motor naar mijn zin te gaan maken. Volgend seizoen wil ik de vering af laten stellen en komen er nieuwe bandjes op, maar nu tijdens de koude maanden wil ik optisch het een en ander aanpassen. Ondertussen heb ik wat kleine dingetjes aangepast als barend spiegeltjes en een beetje carbon. Het volgende wat ik wil doen is de achterkant: uitlaatje (Werkes/SC Project), tail tidy en een achterspatbordje.
Daarover heb ik ook meteen een vraag voor jullie: wat zijn een beetje de opties vwb een tail tidy? Ik ben op zoek naar eentje die niet de knipperlichten naast het achterlicht heeft zitten en waarbij het originele achterlicht bewaard blijft. Jullie misschien ideeën en/of foto's? Uiteraard heb ik ook op internet gezocht hiervoor.

Groeten! :W
 
Even een vraagje aan de speed rijders die filmen met een gopro op de motor. Ik heb van de week een GoPro 4 gekocht en heb daarbij een mount gekocht voor montage op de voorvork. Helaas is dat niet helemaal naar wens gegaan. Na een ritje van zo'n 500 meter was ik de GoPro al bijna kwijt. De mount is op dat moment gebroken, ik heb de mount met de hand vast gezet maar blijkbaar toch te vast.

Mijn vraag is heeft iemand van jullie wel eens zoiets gehad en waar hebben jullie de Camera gemonteerd op de motor. Is de breuk in de mount gewoon pech of kan ik misschien beter een rammount gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Rammount bevestigen en daar je camera aan monteren met een armpje. Werkt het best. Ook op een trillende 2 cilinder......
 
Ik rij vaak met mijn Drift :
images


welke ik naast de normale mount ook nog met een veter bevestig aan de motor. Hij is nooit gevallen van de motor maar dat wil je ook niet als je 120 rijd. FF omdraaien doe je niet op de snelweg :)
 
Even een vraagje aan de speed rijders die filmen met een gopro op de motor. Ik heb van de week een GoPro 4 gekocht en heb daarbij een mount gekocht voor montage op de voorvork. Helaas is dat niet helemaal naar wens gegaan. Na een ritje van zo'n 500 meter was ik de GoPro al bijna kwijt. De mount is op dat moment gebroken, ik heb de mount met de hand vast gezet maar blijkbaar toch te vast.

Mijn vraag is heeft iemand van jullie wel eens zoiets gehad en waar hebben jullie de Camera gemonteerd op de motor. Is de breuk in de mount gewoon pech of kan ik misschien beter een rammount gebruiken?

Ik weet niet hoe je het vastgemaakt hebt, maar je kan beter die plakkers gebruiken.
Past ook perfect op die radiatorkap.
En ALTIJD borgen met een kabeltje oid.
 
Ik had een klem ter hoogte van de koplamp op de voorvorkpoot geklemd. Geen kabeltje gebruikt om de camera te borgen, gelukkig merkte ik het gelijk. Ik denk dat ik de klem iets te strak heb aangedraaid en dat in combinatie met de trilling de breuk in de klem is ontstaan. De gebruikte klem was geen originele GoPro maar een klem van Brofish, volgens de fotograaf gelijkwaardig aan de kwaliteit van GoPro. Dat laatste heb ik nu wel mijn twijfels over.

Ik denk dat ik de klemmen terug breng en de boel ga bevestigen met steunen van rammount zoals Prikkie ook aangaf. Dan schroef ik een rambol in het bevestigingspunt van de spiegels.
 
Ik had een klem ter hoogte van de koplamp op de voorvorkpoot geklemd. Geen kabeltje gebruikt om de camera te borgen, gelukkig merkte ik het gelijk. Ik denk dat ik de klem iets te strak heb aangedraaid en dat in combinatie met de trilling de breuk in de klem is ontstaan. De gebruikte klem was geen originele GoPro maar een klem van Brofish, volgens de fotograaf gelijkwaardig aan de kwaliteit van GoPro. Dat laatste heb ik nu wel mijn twijfels over.

Ik denk dat ik de klemmen terug breng en de boel ga bevestigen met steunen van rammount zoals Prikkie ook aangaf. Dan schroef ik een rambol in het bevestigingspunt van de spiegels.

Chestharnas kan ik ook aanraden:

 
Ik rij vaak met mijn Drift :
[afbeelding]

welke ik naast de normale mount ook nog met een veter bevestig aan de motor. Hij is nooit gevallen van de motor maar dat wil je ook niet als je 120 rijd. FF omdraaien doe je niet op de snelweg :)
Ik heb ook nog zo'n zuignapmount, die plakken als een malle :Y

Misschien komende winter eens voor de gein op m'n snowboardhelm monteren en dan als een teletubbie van de berg af :+
 
Laatst bewerkt:
Daarom heb ik afgezien van de GOpro.
Wat ziet dat er belachelijk uit zeg. Zo'n geval op je helm :)

gopro-verzameling.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan