Gestolen: Suzuki GSX650F 2010.. MZ DB 95

Ruudje86

MF'er
29 okt 2012
82
0
Amsterdam
Van maandag op dinsdag nacht is mijn motor gestolen.
Uit een parkeergarage in Amsterdam zuid-oost..

Een zwarte Suzuki GSX650F uit 2010. Mooi klote dus..

Hij heeft een kapot zwart windschermpje. Leovince carbon uitlaatje.
Spiegels met led knipperlichten er in.

Maar waarschijnlijk zit dat er nu allemaal niet meer op ;)

Hoor het natuurlijk graag als iemand wat heeft gezien! O-)

Photo%2B08-06-14%2B17%2B37%2B11.jpg

full
 
zwaar klote man. Ik zag vaak zo'n motor in de gouden leeuw paarkeergarage in ganzenhoef , het zal toch niet die zijn die is gestolen?
 
Het was al weer verdacht stil rondom "gestolen motoren topics"...

Zuur man, sterkte!

Ik begreep uit berichten in de media dat het de laatste tijd juist behoorlijk raak was in en rondom Amsterdam. Soms zijn er dan wel camera beelden beschikbaar maar er wordt gewoon geen zak mee gedaan.

De beelden lieten wel zien waar je in Amsterdam eens langs moet rijden om toevallig een gestolen brommertje te spotten. Beetje in Amsterdam West enzo... :r
 
Ik begreep uit berichten in de media dat het de laatste tijd juist behoorlijk raak was in en rondom Amsterdam. Soms zijn er dan wel camera beelden beschikbaar maar er wordt gewoon geen zak mee gedaan.

De beelden lieten wel zien waar je in Amsterdam eens langs moet rijden om toevallig een gestolen brommertje te spotten. Beetje in Amsterdam West enzo... :r

Dat klopt! Heb er ook het een en ander over gelezen en gehoord. Politie schijnt de aangiftes van gestolen motoren al bijna niet meer "serieus" te nemen. en als de aangifte aangenomen is stapt men vervolgens in de auto om de eerlijke burger op de bon te slingeren.

Maar goed niet helemaal de juiste discussie om hier te voeren denk ik..

@TS enige ontwikkelingen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan