Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Er zal ongetwijfeld een markt voor zijn mijnheer Snijkamp. O-)
En nee, niet voor mij. :N Voorlopig ben ik zeer content met het origineel. *D


Zeker weten?

Je ziet jezelf nog niet langs de terrasjes in het gooi flaneren in husky kledij begeleidt door de uberbronstige brul uit zo één fijne gpr-pot? :+
Die tegelijkertijd een onweerstaanbare aantrekking heeft op de volgespoten botoxbabes aldaar rustend met een rosé'tje in de hand :P
 
Mijnheer Snijkamp kijkt reikhalzend uit naar nieuwe Nuda-seizoen:

Zeker weten?

Je ziet jezelf nog niet langs de terrasjes in het gooi flaneren in husky kledij begeleidt door de uberbronstige brul uit zo één fijne gpr-pot? :+
Die tegelijkertijd een onweerstaanbare aantrekking heeft op de volgespoten botoxbabes aldaar rustend met een rosé'tje in de hand :P
_O- _O- _O-

….Ik lees het alweer :) …..

U wilt zo snel als mogelijk de Kick-Off van het nieuwe Nuda-seizoen beginnen op de Gooische Matras :j en de bijbehorende klinkerweggetjes in het bijzonder. :P

Binnenkort maar weer even een datum prikken. Nemen we nog even een colaatje vooraf. :+
 
1. Heeft u daar dan niet iets teveel voor betaald heer Boomhauer? :?
Het schijnt dat men in Nederland voor dezelfde Nuda-R uitlaat minder geld kwijt is.

2. Op die manier valt een weekendje weg alsnog duurder uit en krassen op de koop toe -O-
Balen is zoiets wel, heer Boomhauer. B|

voyl1i2ln1s.jpg


€609,00 + 21% = € 736,89 (incl btw)
 
Laatst bewerkt:
oud ijzerrrr bedoel je.. :P

baajduweeeeej

de OP is weer helemaal spikfonkelnieuw mensen

komt dat zien en vergaapt u aan de schoonheid van onze naakte rossen

als de temperaturen het toelaten zal ik een paar vrouwmenschen in bikini over de tank draperen... maar voor nu zullen jullie het er mee moeten doen :+
 
oud ijzerrrr bedoel je.. :P

baajduweeeeej

de OP is weer helemaal spikfonkelnieuw mensen

komt dat zien en vergaapt u aan de schoonheid van onze naakte rossen

als de temperaturen het toelaten zal ik een paar vrouwmenschen in bikini over de tank draperen... maar voor nu zullen jullie het er mee moeten doen :+
Goed gedaan Snijkamp fotoos sieren het topic tenslotte.
Indien nog tijd en zin misschien toch dat eerste Nuda deel erin linken zodat een ieder die daar interesse in heeft het makkelijk terug kan vinden ?

gr driver
 
1. Heeft u daar dan niet iets teveel voor betaald heer Boomhauer? :?
Het schijnt dat men in Nederland voor dezelfde Nuda-R uitlaat minder geld kwijt is.

2. Op die manier valt een weekendje weg alsnog duurder uit en krassen op de koop toe -O-
Balen is zoiets wel, heer Boomhauer. B|

demper kost ook op nudaparts 640.50€, hetzelfde wat ik heb betaald. echter, dit zijn prijzen zonder btw (21%) en helaas moet ik nog altijd BTW betalen :+
;)
 
1. Die Husky's zijn in Italië (seconde hand) een stuk aantrekkelijker geprijsd Crashcat. Maar zoals driver reeds aangaf; er zullen nog wel wat extra kosten bijkomen, voordat zo'n Nuda (incl. Nederlandse kenteken) op (uw) naam staat. Met belangstelling kijk ik uit, waarmee u uiteindelijk zult thuiskomen.

2. Daar is over nagedacht, tot zover is mij duidelijk. Het beoogde eindresultaat zal 't aanzien zeker waard zijn. Met name uw zelf gefabriceerde tail tidy heeft tegen die tijd mijn onvoorwaardelijke aandacht. :Y

3. Ook een naked, maar dan anders (geprijsd).
Die V4-blokken geven overigens wél een sen-sa-tio-neel geluid hoor. :9~

4. Twee keer met de ogen knipperen en dan ligt 2015 alweer achter ons Crashcat. Zijn de 2012-Nuda's intussen ook een jaartje ouder (en daardoor wellicht nóg) aantrekkelijker geprijsd, waardoor – voor u – tegen die tijd eveneens het grote genieten kan beginnen. :Y

1. Klopt, maar ik was al 95% over de dam om in februari over te gaan tot adoptie van een Husky en alles was derhalve berekend dat het voordelig genoeg was.

2. Mijn huidige moto is versierd met een kentekenplaathouder uit een stuk plaatstaal. Met enig tijd en moeite zou een nettere voor de Nuda in eigen huis fabriceerbaar zijn.

3. Het is idd een ander naked, echter na proefritten op een Tuono en 990SMR gaat het hart toch richting het simpele doch strakke vormgeving van de Nuda.

4. Paar maanden in Azië verblijven doet wonderen qua tijdverdrijf :)
 
Laatst bewerkt:
Hatseflats!. Zo vanaf de Lumia de OP weer aan gepast...

:P

En enkel nuda's in de OP uiteraard... :+

Op TBW na... Die moet eerst nog een plaatje verschaffen :Y

Tot die tijd kijken we maar of die olie boot nog uit de zutphense klei komt _O-
 
Tjeemig, wat kost zo'n ding dan nog een berg centen zeg. :X



[afbeelding]
.....En dus waarde Nuda-rijders,

weet wat u in stukken zaagt,
wanneer wordt besloten het origineel
enkele centimeters korter te maken O-) .....

In principe kan ik dit nog doen want het gat zit net achter de voetsteun van de passagier...
 
Terug
Bovenaan Onderaan