Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Nuda weekend 2018!
Wie gaan er mee?

We gaan 6-8 juli naar het sauerland!

Als je je hier even opgeeft zorgen wij dat het huisje groot genoeg is 🤘

Groeten,

De organisatie
Helaas zitten wij dan hier:
CDNSSL.ashx

en ook hier
1024px-Grossglockner_High_Alpine_Road.JPG

en niet te vergeten hier

RecordFieldThumbnail.ashx


*O* *O* *O* *O* *O*
 
Hallo mede Nudisten :)

Het is inmiddels wel tijd om mij is voor testellen op dit waanzinnig forum. Al een tijd aan het rond snuffelen maar nooit aangemeld, dus bijdeze.

Ik ben Mike, 26 jaar en woonachtig in de omgeving Emmen (Drenthe). Sinds een jaar trotse eigenaar van een Nuda 900 en ben er erg content mee. Heb de Nuda bij de Oosterburen gehaald, toen de prijzen nog redelijk waren. 9000,- is inmiddels al geen uitzondering meer heb ik gemerkt.

De winter mag wat mij betreft vertrekken, laat het voorjaar maar komen.

Cheers.

[afbeelding]
Wat een leuke hond :$ :j
 
Iemand hier toevallig nog een knipper over voor de nuda :+? Is nergens meer te krijgen '(

Ga vandaag mijn luxe plaat ophalen; als ik de knipper heb is mijn motor weer zo goed als klaar :)
 
Laatst bewerkt:
Heb m bij Waynus opgehaald :)

Nu nog 1 laatste probleem oplossen en dat is dat zodra ik mijn contact aanzet, mijn alarmlichten aangaan. Waarschijnlijk vochtschade.. Gaat nog een verhaaltje worden
 
Vervelend :/ Wellicht is beginnen met de relais na lopen en schoonmaken en eventueel de kabelboom controleren. Succes :t
 
Laatst bewerkt:
Mocht iemand nog een originele uitlaat zoeken voor z’n
Husky Nuda, ik heb een nieuwe liggen die over is.
 
Koffers incl kofferrek en 2 sleutels zijn nog steeds te koop. prijsverlaging naar 400 euro.

Kan ze niet meer gebruiken wegens korte kentekenplaathouder en liggen redelijk in de weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan