Project Papazuki

Dank jullie ! Eigenlijk was ie klaar, maar gaandeweg verzin je toch steeds weer (kleine en grote) dingen om hem nog mooier en/of beter te maken. De roest op de originele bochten heeft me vanaf het begin gestoord, maar je kunt niet alles tegelijk (soms moet je eerst weer een beetje sparen). Zo blijf je lekker bezig....
 
Laatst bewerkt:
En nu? Volgend project? Of eerst maar eens een poos van genieten?
Zelf probeer ik ook rustiger aan te doen. Had mij al voorgenomen: minder sleutelen en meer rijden.
Maar toch weer één bijgekocht en die is ook alweer helemaal uit elkaar geweest.
Maar mijn schuur (en die is klein) is gelukkig echt vol nu.
 
En nu? Volgend project? Of eerst maar eens een poos van genieten?
Zelf probeer ik ook rustiger aan te doen. Had mij al voorgenomen: minder sleutelen en meer rijden.
Maar toch weer één bijgekocht en die is ook alweer helemaal uit elkaar geweest.
Maar mijn schuur (en die is klein) is gelukkig echt vol nu.
Voorlopig blijft deze. Heb er vorig seizoen toch 3000 km. mee gereden (naast 9000 met de FJR). Ik heb er gewoon erg veel plezier mee en blijf er geleidelijk wat dingen aan verbeteren. Echt klaar is ie misschien wel nooit....
 
Even een sneak preview, het is niet alles goud wat er blinkt....

2557c5659612ec6430a9df3c80af6c9e_zpsgurrrlgy.jpg
 
Nou nee, deze is van Aliexpress, maar dat zul je ook wel bedoelen. Het was er om begonnen omdat het originele "glas" van zeer krasgevoelig plastic was. Nu dus een echt glazen glaasje met een aluminium rand die ik op mijn werk gedraaid heb. De bovenkant werd daardoor wel erg aluminiumerig, dus daar een messing bovenrand op gelijmd. De zwarte plastic behuizing van de teller viel toen wel uit de toon en dus ook daar een messing omhulsel voor gemaakt.
Her en der zitten er al wat goudkleurige details op, vandaar dat ik voor messing gekozen heb. De ketting en de db-killers in de uitlaten bijvoorbeeld. Nu nog een Öhlins voorvork en achterdempers.... Maar dan zal ik toch eerst de jackpot in de Staatsloterij moeten winnen.

2f3682aa534665c91e748c16e1f17e35_zpswzjzvpfq.jpg


7603a710259cf17f4875559575ec8c60_zpswf8gg8ct.jpg


bf8f6967e5c1e4d60a0ed5ec7cdacd2c_zpsef4ywzi5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja deze teller heb ik ook, erg netjes gedaan! :} Heb je toevallig een foto van de bevestiging. Ik ben van plan em ook op deze manier te bevestigen.
 
Ja deze teller heb ik ook, erg netjes gedaan! :} Heb je toevallig een foto van de bevestiging. Ik ben van plan em ook op deze manier te bevestigen.
Hier kun je enigzins zien hoe ik 'm bevestigd heb, een plaatje vast gebout onder de kroonplaat op de bestaande bevestigingspunten.

c2e5ca73503e91d314fccc18958a278f_zpsff80bc36.jpg
 
Vandaag weer in de prijzen gevallen *O* 2e prijs bij Motoport Zelhem tijdens de zelfbouw verkiezing. Het was volgens de vakjury een close finish met nr.1

3dfe1203bd36395e142f3b9cbcc1179d_zpsrkfglscm.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan