acrapovic uitlaat gescheurd

Daan000

Rookie
12 dec 2014
6
0
hey , ik rij met een kawa z800 en heb hieronder een acrapovic uitlaat steken met demper ,
nu is deze gescheurd en heb me laten vertellen dat dit door de warmte is die niet wegkan door de demper , hebben nog meer mensen van dit gehoord of meegemaakt ?

groeten
 
hey , ik rij met een kawa z800 en heb hieronder een acrapovic uitlaat steken met demper ,
nu is deze gescheurd en heb me laten vertellen dat dit door de warmte is die niet wegkan door de demper , hebben nog meer mensen van dit gehoord of meegemaakt ?

groeten
Post eens een foto, mss dat je dan serieus wordt genomen. Of doet je camera het niet?
 
Yep, dat doen ze

1006245_621742067850956_1616875141_n.jpg
 
Dat is een carbon akra op een dikke RSV die daar niet voor gemaakt is :/

Volgens de makers wel

hallo,

Is de demper voor jou type motor?
Heb je nog garantie op de demper?
Heb je al contact opgenomen met de verkoper?
Wat is hier uit gekomen?

Deze motor is van een klant; de schade is niet ontstaan door een productfout, maar waarschijnlijk door 2 losse aansluitingen op de accupolen. Geen garantie, gewoon pech en dat geldt denk ik ook voor jouw verhaal.
 
Laatst bewerkt:
... de schade is niet ontstaan door een productfout, maar waarschijnlijk door 2 losse aansluitingen op de accupolen. ...
Heb je daar nog wat uitleg bij, gewoon uit interesse ?

Mijn vooroordeel was dat dit komt door knallen in de uitlaat. Carbon is loeisterk, maar er zit geen rek in. Een alu of rvs demper kan wat meegeven. Carbon blijft zijn vorm houden of gaat stuk, geen tussenweg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan