weer een oplichter?

hoi Charlie,

als je prijs €4000,- is wil ik hem graag hebben,
we kunnen ergens afspreken, bij Oldenzaal of zo?
ergens met een postkantoor, kan ik de motor gelijk overschrijven.

groetjes,

Aris


[is verzonden naar meneer Nelson]
 
Laatst bewerkt:
Kijk,zijn adres-postcode is 18055 op nr.5
dat klopt niet,want alle postcodes 18055 gelden voor de even nummers,nummer 5 is oneven die hebben een postcode van 18119.
In mijn geval ging het om een triumph speed triple en hij noemde zich Lorandikmans.
Speurders advertentie nr:145897525
Datum melding speurders 23 oktober 2014
Slechte zaak dat ze totaal niet reageren,dus eigenlijk zou zoiets gemeld moeten worden bij een tv programma over ,,opgelicht,, etc.en geeft een organisatie als speurders geen safe gevoel van handelen.
Het minste was toch ff een berichtje terug van ontvangst etc.
 
Laatst bewerkt:
Hier is de nederlandse verkoper van de honda cbr1000 rr uit epe.
Het is een schande om uit gemaakt te worden voor oplichter.
Mijn zus anja heeft de advertentie er op gezet voor mij.
Dit word zonder serieus onder of contact gezegd.
Mijn motor is nog te koop en ben gewoon in nederland aanwezig.
hij kost gewoon 8250,.euro.
Die gene die dit zeg ,mag wel eerst na zich zelf kijken.
Kreeg alleen maar dreig mails.
 
Hier is de nederlandse verkoper van de honda cbr1000 rr uit epe.
Het is een schande om uit gemaakt te worden voor oplichter.
Mijn zus anja heeft de advertentie er op gezet voor mij.
Dit word zonder serieus onder of contact gezegd.
Mijn motor is nog te koop en ben gewoon in nederland aanwezig.
hij kost gewoon 8250,.euro.
Die gene die dit zeg ,mag wel eerst na zich zelf kijken.
Kreeg alleen maar dreig mails.

Welkom op M-F :+
 
.Mario bedankt voor uw mailtje.
Zo zie je maar,je word zo voor oplichter uitgemaakt.
Er is totaal geen contact geweest met deze persoon.
groetjes cbr epe
 
Dag Willem, je had al een account op MF:
cbrwillem
Daar mag je mee verder gaan, ik zet dat nieuwe account op slot. Als je het wachtwoord niet meer weet, kunnen we je er mee helpen.
 
De oplichter heeft waarschijnlijk een foto van Willem gepikt.
 
Hier is de nederlandse verkoper van de honda cbr1000 rr uit epe.
Het is een schande om uit gemaakt te worden voor oplichter.
Mijn zus anja heeft de advertentie er op gezet voor mij.
Dit word zonder serieus onder of contact gezegd.
Mijn motor is nog te koop en ben gewoon in nederland aanwezig.
hij kost gewoon 8250,.euro.
Die gene die dit zeg ,mag wel eerst na zich zelf kijken.
Kreeg alleen maar dreig mails.

die gene die ik voor oplichter uitmaak gaat over mijn situatie ,en over een triumph speedtriple,en iemand die in rostock woont,met het verhaal zoals omschreven in de openingsversie van dit item,en heeft volgens mij niks te maken met een nederlandse verkoper /ster anja,gaat hier niet iets erg mis?
Of is er iemand die zich Charlie Nelson noemt en steeds dezelfde truc uithaald via bestaande adverteerders en zo probeerd mensen geld afhandig te maken?
Als dit zo is moeten we toch speurders oproepen aktie te ondernemen.
Wie weet of dit vaker voorkomt?in mijn situatie dus bij een speed triple en nu misschien bij een honda?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom mail je die nelson niet dat je de motor wilt komen bekijken en eerst een testrit wilt maken?
 
Waarom stop je hier überhaupt energie in? Als je niet snapt dat dit fake is kan je beter stoppen met internet :P
 
Waarom stop je hier überhaupt energie in? Als je niet snapt dat dit fake is kan je beter stoppen met internet :P
het gaat mij om het feit,dat het via speurders gebeurd,deze verzoeken melding te maken van onbetrouwbare handelingen,en als je het dan meld,laten ze niks van zich horen.
 
die gene die ik voor oplichter uitmaak gaat over mijn situatie ,en over een triumph speedtriple,en iemand die in rostock woont,met het verhaal zoals omschreven in de openingsversie van dit item,en heeft volgens mij niks te maken met een nederlandse verkoper /ster anja,gaat hier niet iets erg mis?
Of is er iemand die zich Charlie Nelson noemt en steeds dezelfde truc uithaald via bestaande adverteerders en zo probeerd mensen geld afhandig te maken?
Als dit zo is moeten we toch speurders oproepen aktie te ondernemen.
Wie weet of dit vaker voorkomt?in mijn situatie dus bij een speed triple en nu misschien bij een honda?

Ik heb nog wel een Speed Triple voor je als je er zo graag 1 wilt.

:P
 
dat kan moet je eerst een aanbetaling doen,belachelijke vorm van oplichting,doet iemand dat ,is ie verdwenen....

Dus hij wil dat jij eerst een aanbetaling doet voordat je mag proefrijden??? Wat heeft die gozer tussen z'n oren zitten, dat ie zo (dis)functioneert? :?
 
Zo gaat dat.

Maar ja, wie doet er nu een aanbetaling voor een fiets die hij niet heeft gezien zodat deze verstuurd kan worden? :?


Ik moet zeggen ik ben er een aantal jaar geleden ook bijna ingetuind, ondanks beter weten in. Gelukkig niet.
 
Laatst bewerkt:
Zo gaat dat.

Maar ja, wie doet er nu een aanbetaling voor een fiets die hij niet heeft gezien zodat deze verstuurd kan worden? :?


Ik moet zeggen ik ben er een aantal jaar geleden ook bijna ingetuind, ondanks beter weten in. Gelukkig niet.
ik geef alleen aan wat mij is overkomen ,en waarschuw voor dergelijke figuren,o.a. onder de naam Nelson,maar gaan waarschijnlijk zo weer onder een andere naam verder,het kan ook een zieke geest zijn die via dit soort akties bevredigd wil worden,meer wil ik er niet meer over zeggen ,en toch even speurders erbij betrekken die niet reageren op mijn melding .
Triest voor mensen die hiervan de dupe zijn geworden,doordat hun gegevens,foto,s etc,gebruikt worden voor deze praktijken,het schijnt allemaal te kunnen.
Voor mij is deze diskussie dan ook afgelopen,en wees gewaarschuwd.!!
 
Dus hij wil dat jij eerst een aanbetaling doet voordat je mag proefrijden??? Wat heeft die gozer tussen z'n oren zitten, dat ie zo (dis)functioneert? :?

Een werkend stel hersens, dat hem verteld dat er nog steeds hele domme mensen te vinden zijn, die zo goed zijn van vertrouwen, dat ze gewoon doen wat Nelson vraagt. Hij kan lekker vanuit huis wat klooien op internet en er hoeft maar 1 dom persoon in de week te zijn, die denkt een koopje te kunnen scoren en Nelson heeft een hele goede week...

En ja, zolang er nog legio mensen zijn die in dit soort domme oplichtingerspraktijken trappen, hou je dit soort advertenties. Er zijn nog steeds mensen die denken dat het kopen of verkopen van een motor/auto ergens op een parkeerplaats een normale zaak is, die je gewoon kunt vertrouwen... dus ja, Nelson mankeert niets... hij is gewoon een luie oplichter die weet dat er toch nog mensen zijn die denken het te kunnen vertrouwen...

Je krijgt toch ook niet voor niets steeds van dit soort topics?
Een motor met een waarde van rond de 8000 euro, die is niet te koop voor 4000...
Ja, bij Boonstra... met zogenaamd "rijdbare" schade... :+
 
Pas op, het is een truck!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan