weer een oplichter?

Gevonden! Een profielfoto van Nelson.

cyber_internet_crimineel312_03.jpg
 
Mij naam is Flipje Tiel, en handel in motoren van alle merken en bouwjaar.
Het maakt niet uit of de motor die je wil nu 5000 of 70000kost.
Jij stuurt mij 1x 1000 euro in een envelop aangetekend naar mij postbus.
Dan mag jij eender welke motor dan ook van mij kopen..
Alle motoren zijn nieuw en zonder krassen. 2e hands ook mogelijk, met of zonder krassen. Krassen kosten iets meer, door extra werk.
LET OP!!!!!!!!!!
1x 1000 euro sturen, en je mag ze kopen!!! Welke motor je ook wil!!!!



kleine lettertjes uitvergroot!
Na betaling mag je kopen wat je wil, voor de normale handels cq dealerprijzen.
Kan ook via mij, maar brengt weer wel enige kosten met zich mee.
Opsturen kan, mits er voldoende postzegels oppassen en schade verzekerd word door aanvrager.
 
Laatst bewerkt:
Maak er even Nelson van ;)
Wim is al over de zeik terwijl hij gewoon een legitieme verkoper is. Het enige opvallende is dat voor de advertentie de mp account van z'n zus is gebruikt. Alsof dat zo wereldschokkend is :+
 
Maak er even Nelson van ;)
Wim is al over de zeik terwijl hij gewoon een legitieme verkoper is. Het enige opvallende is dat voor de advertentie de mp account van z'n zus is gebruikt. Alsof dat zo wereldschokkend is :+

Ik maak er zelfs dubbele Nelson van of Winsor net zoals u wilt, als u maar geld stuurt voor motor.

Ik geloof niet dat Wim er iets mee van doen heeft.. Gewoon toeval? Zijn prijs lijkt heel normaal.
 
Ik jouw wel geld sturen Ruudje, doen we afspreken op parkeerplaats voor motor en papieren en dan doen ik wel geld naar jouw overmaken als ik thuis ben *D
Ik is heel betrouwbaar want ik heb motor-forum account 8-)
 
Ik geloof niet dat Wim er iets mee van doen heeft.. Gewoon toeval? Zijn prijs lijkt heel normaal.
Wim is erin betrokken geraakt doordat die oplichter zijn foto's gepikt heeft om een advertentie te maken. Kan hij zelf helemaal niets aan doen. Vandaar dat ik altijd ©Noud of ©Motorbazaar in mijn foto's zet, maakt het weer iets minder interessant mijn foto's te gebruiken.

Ook een mooie: iemand is geïnteresseerd in je motor / navi / enz. Of je wat grotere foto's kunt mailen voor beter overzicht. Of een foto van de factuur om te bewijzen dat de gps geen gestolen exemplaar is. En wat gebeurt even later? Iemand die interesse in een dubieuze motor heeft krijgt grote foto's (zie je wel dat het mijn motor is, als ik de foto's gepikt had zou ik alleen maar kleine hebben) en de persoon die bij een oplichter een navi wil kopen krijgt netjes een foto of scan van een aankoopfactuur...
 
Laatst bewerkt:
Ja jij mij eerst geld sturen (1000) naar postbus, dan gelijk afspraak maken voor afspreken via post ( doet kaartje erbij U voor contact). Dan ik bellen gelijk meteen als geld heb binnen zijn.
Ik ook heel erg zeer betrouwbaar, heb ook een bodybuilders forum account nog extra.
Ozo fijn iemand treffen met ook groot vertrouwen..

Heb tijdelijk postbus in zuid Amerika (Colombia) bij (koffie) plantenboerman.
 
Laatst bewerkt:
Wim is erin betrokken geraakt doordat die oplichter zijn foto's gepikt heeft om een advertentie te maken. Kan hij zelf helemaal niets aan doen. Vandaar dat ik altijd ©Noud of ©Motorbazaar in mijn foto's zet, maakt het weer iets minder interessant mijn foto's te gebruiken.

Ook een mooie: iemand is geïnteresseerd in je motor / navi / enz. Of je wat grotere foto's kunt mailen voor beter overzicht. Of een foto van de factuur om te bewijzen dat de gps geen gestolen exemplaar is. En wat gebeurt even later? Iemand die interesse in een dubieuze motor heeft krijgt grote foto's (zie je wel dat het mijn motor is, als ik de foto's gepikt had zou ik alleen maar kleine hebben) en de persoon die bij een oplichter een navi wil kopen krijgt netjes een foto of scan van een aankoopfactuur...

Daar is hij dan mooi lekker mee.
Zou proberen contact te krijgen met die knaap of wat het ook mag zijn.
Uitvogelen waar deze woont, en hem met een vriendelijk bezoekje verrijken op de motor van de foto. Na de vriendelijkheid heen en weer zou ik dan als ik wegging 112 bellen en vragen of er nog plaats is in de gipskamer en op IC.
 
Na de vriendelijkheid heen en weer
Het sop is de kool niet waard. Het internet staat vol foto's en je moet je er altijd van bewust zijn dat elke foto die je op het www zet ingepikt kan worden. Dus ook die foto van je motor, je huis, jezelf in een dronken bui of op vakantie in een iets te strakke gele zwembroek :')

Het enige wat je imho kunt doen is een watermerk of tekst in de foto zetten, dusdanig dat het opvalt als het weggesneden wordt. En als koper moet je je er van bewust zijn dat de foto of scan die je gemaild krijgt prima door een betrouwbare verkoper gemaakt kan zijn, maar dat het ook mogelijk is dat een oplichter die met een smoes in handen heeft gekregen en nu naar jouw doorstuurt.
 
je bent pas een oplichter als er een gegronde reden voor is.
Dus geld overmaken en afwachten.
Mocht er na 3 weken nog geen motor te bekennen zijn, kun je aannemen dat je opgelicht bent.
Zo werkt het in Nederland en niet anders.
 
Hier is de nederlandse verkoper van de honda cbr1000 rr uit epe.
Het is een schande om uit gemaakt te worden voor oplichter.
Mijn zus anja heeft de advertentie er op gezet voor mij.
Dit word zonder serieus onder of contact gezegd.
Mijn motor is nog te koop en ben gewoon in nederland aanwezig.
hij kost gewoon 8250,.euro.
Die gene die dit zeg ,mag wel eerst na zich zelf kijken.
Kreeg alleen maar dreig mails.

Is dat toevallig deze geweest?

DSC_0015.jpg

Als hij kenteken MT-ZB-44 MTZB44 heeft dan is dat ding afgelopen september economisch TL verklaard :Y
 
Laatst bewerkt:
je bent pas een oplichter als er een gegronde reden voor is.
Dus geld overmaken en afwachten.
Mocht er na 3 weken nog geen motor te bekennen zijn, kun je aannemen dat je opgelicht bent.
Zo werkt het in Nederland en niet anders.
kom op!je gaat toch geen geld overmaken als je de motor of papieren niet hebt gezien
gewoon ,,boter bij de vis,,
daarbij komt dan ben je een oplichter en wat dan?kijk eens hoe moeilijk het is om via een tv programma oplichters op te sporen ,laat staan dat ze terug betalen.
Hier gaat het om een duits adres in Rostock totaal andere regels etc .
Ik wil nog wel ff terugkomen op die Nelson;
Ik heb kopieen van de motorpapieren gevraagd,ook zijn uit en invoerpapieren,mocht hij niet versturen van zijn advocaat,toen had ik hem al lang door,in zijn ,,woonstraat,, zit nl een advocatenkantoor,ik heb hem voorgesteld de transaktie via dit kantoor te laten lopen,de kosten zou ik betalen ,
Je raad het al.....nooit meer iets van gehoord
 
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nog over zou twijfelen.
Sowieso, nooit iets kopen voor je het in handen hebt.
Tenminste, zo denk ik erover.
Vaak genoeg gezien/gehoord dat zoiets misgaat.
Doen ze er mysterieus/moeilijk over, dan naar de volgende.
Daarnaast als iemand amper krap een week lid is op MP en het is een koopje, dan bespaar ik me sowieso al de moeite om te reageren.
Beetje logisch nadenken bespaart je al veel ellende, maar de meeste zetten hun oogkleppen op en zien alleen maar dat koopje.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
Sinterklaas bestaat nou eenmaal niet.
 
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nog over zou twijfelen.
Sowieso, nooit iets kopen voor je het in handen hebt.
Tenminste, zo denk ik erover.
Vaak genoeg gezien/gehoord dat zoiets misgaat.
Doen ze er mysterieus/moeilijk over, dan naar de volgende.
Daarnaast als iemand amper krap een week lid is op MP en het is een koopje, dan bespaar ik me sowieso al de moeite om te reageren.
Beetje logisch nadenken bespaart je al veel ellende, maar de meeste zetten hun oogkleppen op en zien alleen maar dat koopje.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
Sinterklaas bestaat nou eenmaal niet.
:Y :Y :Y
 
Ik heb er al eerder mee te maken gehad, Notaris en Advocaten kantoor genoemd en al.
Heette eerst vd Weide, later Topke alias Marius Robert.
Het geld moest naar Benin stad Cotonou naar een Notaris maar wel alleen via Western Union naar postcode 0029 want anders was het daar te laat..
Het was naar zeggen een Nederlander, maar kon nog geen enkele zin schrijven.

zie hierbij de tekst van deze, ik heb het hele verhaal nog steeds.
Copy:
Goedendag
Ik bedank u voor uw antwoord.
Ik afgiftebewijs de gevraagde informatie.
Nu blijft er u een enige etappe:
Het gaat om de betaling van de dossierkost.
De betaling van de kosten zal de notaris toelaten om het contract op te stellen.
Want zonder de betaling uit te voeren, zal de notaris het contract niet kunnen opstellen.
En zonder het ondertekende contract van uw kant, zal de bank de overschrijving van de
middelen naar niet uw rekening kunnen uitvoeren.
De kosten bedragen 185 euro en blijven enig en enig vers dat u gaat betalen.
----------------------------------------------------
Ja en daar trapt een Hollander in?
Het gaat hier alleen om een betaling mijnerzijds en wat krijg ik in retour, hoongelach?
Afgifte bewijs de informatie?
Dossierkost?
Waarom moet het naar Benin?
Notaris? Koop ik een huis? Notaris betalen via W.U?

Ik heb als laatste een mail gestuurd dat ik een advocaat en een Notaris naar het geheel had laten kijken en dit doorgegeven zou worden naar de stad waar hij zat.

Heb niets meer gehoord, vreemd he?
185 euro is hier niet zo veel geld, daar wel!
 
Laatst bewerkt:
je denkt toch niet dat ik op mijn achterhoofd gevallen ben?
ik laat jullie even lekker meegenieten,
ik ga er straks nog een mailtje aan wagen :+ , en misschien reageert die Wim/Anja nog het zijn immers zijn foto's/motorfiets die misbruikt worden.
speurders heb ik ook op de hoogte gebracht, compleet met tekst en advertentienummers.
ben benieuwd of ze reageren maar gezien de reactie van iemand hierboven verwacht ik dit niet.
persoonlijk vind ik dat een kwalijke zaak, tis tenslotte geen reclame voor je website.
Soms zeg je dingen dat ik denk, ja die is op zijn achterhoofd gevallen.
Hoef je niet voor te schamen hoor het is mij ook overkomen ;( :+
 
hoi Charlie,

als je prijs €4000,- is wil ik hem graag hebben,
we kunnen ergens afspreken, bij Oldenzaal of zo?
ergens met een postkantoor, kan ik de motor gelijk overschrijven.

groetjes,

Aris


[is verzonden naar meneer Nelson]
He we willen geen tuig in Oldenzaal :(


Daar hebben we zelf al genoeg van :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan