weer een oplichter?

UPDATE; :)

Hallo,


Dit is mijn adres: Richard-Wagner-Straße 2, D-18055, Rostock, Duitsland

Ik wacht op uw beslissing als je naar mij kunnen komen en ik zal u meer informatie geven.

Als je niet naar mij kunnen komen in duitsland, zal ik u de fiets te sturen en de kosten zijn inbegrepen in de prijs.

Dank u en een mooie dag verder

Charlie Nelson
 
UPDATE 2,
speurders is er wel mee bezig;

Kevin, Dec 16 15:05:
Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Vermoedelijk werd de foto van de eigenaar (advertentienr 147956641) misbruikt door een oplichter (advertentienr 147954325 ). Dit account is reeds door ons geblokkeerd. Aangezien het een oplichter betrof, lag de prijs ook aanzienlijk lager dan de huidige marktwaarde van het product.

Ik hoop uw vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord.


Met vriendelijke groet,

Kevin

Het Speurders.nl Team
 
UPDATE 2,
speurders is er wel mee bezig;

Kevin, Dec 16 15:05:
Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Vermoedelijk werd de foto van de eigenaar (advertentienr 147956641) misbruikt door een oplichter (advertentienr 147954325 ). Dit account is reeds door ons geblokkeerd. Aangezien het een oplichter betrof, lag de prijs ook aanzienlijk lager dan de huidige marktwaarde van het product.

Ik hoop uw vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord.


Met vriendelijke groet,

Kevin

Het Speurders.nl Team


quelle surprise ...
 
UPDATE; :)

Hallo,


Dit is mijn adres: Richard-Wagner-Straße 2, D-18055, Rostock, Duitsland

Ik wacht op uw beslissing als je naar mij kunnen komen en ik zal u meer informatie geven.

Als je niet naar mij kunnen komen in duitsland, zal ik u de fiets te sturen en de kosten zijn inbegrepen in de prijs.

Dank u en een mooie dag verder

Charlie Nelson
HAHA hij is wel snel verhuisd..
in mijn mail woonde hij nog op nr.5
full
 
.Mario bedankt voor uw mailtje.
Zo zie je maar,je word zo voor oplichter uitgemaakt.
Er is totaal geen contact geweest met deze persoon.
groetjes cbr epe


ik zal het je even uitleggen,

ik heb gereageerd op jou honda, die voor €4000,- aangeboden werd op speurders.
mijn reactie:


Beste aris@quicknet.nl,

Je hebt via Speurders.nl een reactie verstuurd op advertentie 147954325.

Hieronder volgt een kopie van de door jouw verstuurde reactie:

waarom is de prijs "slechts"€4000,-? ik zie ze voor veel meer geld staan, is het een circuitfiets of heeft ie schade?
Advertentienummer: 147954325
Advertentietitel: HONDA CBR 1000 rr fireblade REPSOL
Rubriek: Motoren en Scooters
Subrubriek: Motoren - Honda
Prijs: € 4.000,00
Link: Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop

HONDA CBR 1000 rr 1000rr fireblade REPSOL.Orginele Nederlandse fabrieks geleverde HONDA REPSOLBOUWJA


na mijn reactie is de advertentie verwijdert en toevallig stond de nieuwe[van Anja] er na 30 minuten weer op,met een nieuwe vraagprijs, woonplaats en verkoper, daarna heb ik jou deze reactie gestuurd:

aris@quicknet.nl heeft gereageerd op je advertentie.

je had me naar aanleiding van de vorige advertentie ook gewoon even een berichtje kunnen sturen,
en waarom kom je nu weer uit Epe?
bij geen bevredigend antwoord informeer ik de website.

Je advertentie:
Advertentienummer: 147956641
Advertentietitel: CBR 1000 rr 1000rr fireblade REPSOL 2009
Rubriek: Motoren en Scooters
Subrubriek: Motoren - Honda
Prijs: € 8.250,00
Link: Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop

HONDA CBR 1000 rr 1000rr fireblade REPSOL.MOTOR IS IN NIEUWSTAAT.BOUWJAAR 2009.KMST +/- 22950 KMKETI


daarop heb jij naar mij toe gereageerd dat ik beter moet lezen met HOOFDLETTERS, dus een schreeuwerige toon.

ik kreeg de indruk dat je na mijn reactie inzag dat de vraagprijs van €4000- veels te laag was en gauw de advertentie verwijdert hebt.

dus meneer de verkoper nu niet mij voor alles en nog wat uitmaken, je mag blij zijn dat ik het balletje bij speurders heb neergelegd want jij had niet eens in de gaten dat je advertentie misbruikt werd.
de account van Charlie Nelson is inmiddels geblokkeert.

snap je nou het het zit?
als je het begin van dit topic begrijpend had gelezen had je ook kunnen verzinnen dat er iets meer aan de hand was en contact met me op kunnen nemen,
maar je maakt liever een account aan om mij de zwarte piet toe te spelen.
dat ik je een oplichter noemde en een klootzak was nog voordat ik de mail van oplichter[Charlie Nelson] gelezen had en als je je daardoor beledigd voelt, dan sorry daarvoor.
 
Is dat toevallig deze geweest?

[afbeelding]
Als hij kenteken MT-ZB-44 MTZB44 heeft dan is dat ding afgelopen september economisch TL verklaard :Y

nou, })
de advertentie is verwijdert van speurders, op MP staat ie nog wel,
als 2 druppels water ;) , maar helaas is het kenteken onleesbaar gemaakt.
ook altijd zo lekker geheimzinnig, alsof er iets te verbergen valt.

edit;
hij stond er 2 keer[dubbel] op 1 ervan is verwijderd.
[anders krijg ik dat gezeik weer]
 
Laatst bewerkt:
je kan beter die klassenfoto plaatsen, die op het bordes.


NEE!!! Dat arme mens heeft al genoeg te lijden gehad van en met al die politieke ( en maar al te vaak incompetente ) krotenkokers.

Nou vooruit dan, omdat jij het ben. maar dan wel een foto zonder Kwien Trix.

blogger-image--1660625092.jpg
 
Laatst bewerkt:
laatste update, wat te voorspellen was natuurlijk.


Hallo Aris,

Laat me je uitleggen hoe het werkt:

De verzendkosten belastingen zijn inbegrepen in de totale prijs.

Agenten van de rederij zal het voorafgaande onderzoek van de fiets te doen en na te gaan met de verzending, moet u een aanbetaling van 50% in te dienen bij hen op daar Betaling Agent naam en adres, zodat het bedrijf kan er zeker van zijn dat u het geld zal hebben om de fiets te kopen als het bij u thuis worden afgeleverd. Deze 50% zal worden afgetrokken van de prijs van de fiets, Nadat u de fiets kunt u het verschil niet meer betaalt krijgt.

U krijgt 5 dagen zichttermijn van de fiets (na de zichttermijn je niet van de fiets kunt u het refun aan de rederij en zij betalen u betaling borg terug hebben.

De agent van het bedrijf helpt bij de overdracht van de eigendom

U ontvangt per e-mail worden gemeld (Tracking nummer zodat je de status van de levering ONLINE kan controleren op hun website)

De rederij garandeert de levering van de fiets in stelregel 2-3 dagen, verzending en betaling en registratie.

Als je voor echt geïnteresseerd in mijn fiets kopen, stuur me je: Volledige naam: Volledig adres: Woonplaats: Land: Postcode,Telefoonnummer

Na dat de rederij zal contact met u opnemen met de betaling en verzending informatie.

Vriendelijke Groet

Charlie

ik ben niet in staat om naar Duitsland te reizen,
je mag de motor wel af laten leveren dan betaal ik aan diegene die hem brengt.

groetjes,

Aris

toch wel grappig om te zien hoe consequent hij de spel/vertaal fouten blijft gebruiken.
 
als je het begin van dit topic begrijpend had gelezen had je ook kunnen verzinnen dat er iets meer aan de hand was en contact met me op kunnen nemen,
maar je maakt liever een account aan om mij de zwarte piet toe te spelen.
dat ik je een oplichter noemde en een klootzak was nog voordat ik de mail van oplichter[Charlie Nelson] gelezen had en als je je daardoor beledigd voelt, dan sorry daarvoor.

1-0 voor Willem *O*

het is soms moeilijk om rationeel na te denken.
 
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nog over zou twijfelen.
Sowieso, nooit iets kopen voor je het in handen hebt.
Tenminste, zo denk ik erover.
Vaak genoeg gezien/gehoord dat zoiets misgaat.
Doen ze er mysterieus/moeilijk over, dan naar de volgende.
Daarnaast als iemand amper krap een week lid is op MP en het is een koopje, dan bespaar ik me sowieso al de moeite om te reageren.
Beetje logisch nadenken bespaart je al veel ellende, maar de meeste zetten hun oogkleppen op en zien alleen maar dat koopje.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
Sinterklaas bestaat nou eenmaal niet.

als iedereen er zo over dacht kan ik m'n motoren niet kwijt... laatst één verkocht aan een australiër en één aan een sloveen...
 
Dit topic is extra mooi omdat willemcbr een compleet ei is die niet snapt wat er is gebeurd en gelijk in flip mode raakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan