weer een oplichter?

midlifecrisis

MF veteraan
4 jan 2011
23.500
7.010
Enkhuizen
gisteren heb ik gereageerd op een motorfiets die op speurders stond,
na mijn reactie is de advertentie verwijdert maar even later was de zelfde motor weer te zien
in een nieuwe advertentie, precies dezelfde foto's,
met een andere vraagprijs en een andere adverteerder.
in de eerste advertentie hete de verkoper Tring1932, in de andere[nieuwe] heet de adverteerder weer Anja en komt plots uit Epe.

tot mijn stomme verbazing kreeg ik toch nog een reactie op mijn reactie.
hieronder de reactie,


Hallo,

Dank u voor uw interesse in mijn motoren.

De fiets is in goede staat.
Het wordt geleverd met alle documenten die u nodig hebt om het te registreren. De fiets is al geregistreerd voor Nederland, dus je hoeft niet aan een extra belasting te betalen voor de registratie op uw naam.
Ik heb gewerkt in Nederland voor 1 jaar en ik heb de fiets daar gekocht. Mijn bedrijf wilde dat ik terug naar huis, dus op dit moment ben ik gevestigd in Duitsland. Ik bracht de fiets naar huis met mij en nu is gevestigd op Duitsland. Ik heb besloten dat het beter is om het te verkopen, omdat ik niet niet meer gebruiken, ik wil niet dat een dergelijke fiets te houden en niet om het te gebruiken.

Laat het me weten als je geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Charlie Nelson



het ging om een honda cbr1000rr in de repsol uitvoering die in 1e instantie voor €4000,- werd aangeboden,
in de 2e [van Anja] wordt ie voor €8250,- aangeboden, wat natuurlijk een reële vraagprijs is.
 
En hij verstuurd het met de post NA betalen? Nee, geen oplichter denk ik.










:+
 
gisteren heb ik gereageerd op een motorfiets die op speurders stond,
na mijn reactie is de advertentie verwijdert maar even later was de zelfde motor weer te zien
in een nieuwe advertentie, precies dezelfde foto's,
met een andere vraagprijs en een andere adverteerder.
in de eerste advertentie hete de verkoper Tring1932, in de andere[nieuwe] heet de adverteerder weer Anja en komt plots uit Epe.

tot mijn stomme verbazing kreeg ik toch nog een reactie op mijn reactie.
hieronder de reactie,


Hallo,

Dank u voor uw interesse in mijn motoren.

De fiets is in goede staat.
Het wordt geleverd met alle documenten die u nodig hebt om het te registreren. De fiets is al geregistreerd voor Nederland, dus je hoeft niet aan een extra belasting te betalen voor de registratie op uw naam.
Ik heb gewerkt in Nederland voor 1 jaar en ik heb de fiets daar gekocht. Mijn bedrijf wilde dat ik terug naar huis, dus op dit moment ben ik gevestigd in Duitsland. Ik bracht de fiets naar huis met mij en nu is gevestigd op Duitsland. Ik heb besloten dat het beter is om het te verkopen, omdat ik niet niet meer gebruiken, ik wil niet dat een dergelijke fiets te houden en niet om het te gebruiken.

Laat het me weten als je geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Charlie Nelson



het ging om een honda cbr1000rr in de repsol uitvoering die in 1e instantie voor €4000,- werd aangeboden,
in de 2e [van Anja] wordt ie voor €8250,- aangeboden, wat natuurlijk een reële vraagprijs is.

Je kunt allicht zeggen dat je interesse hebt en hoe het dan afgehandeld gaat worden.
Dit zou wel eens echt een Amerikaan kunnen zijn, gezien de zinsopbouw.
Wat voor werk doet ie?
 
gisteren heb ik gereageerd op een motorfiets die op speurders stond,
na mijn reactie is de advertentie verwijdert maar even later was de zelfde motor weer te zien
in een nieuwe advertentie, precies dezelfde foto's,
met een andere vraagprijs en een andere adverteerder.
in de eerste advertentie hete de verkoper Tring1932, in de andere[nieuwe] heet de adverteerder weer Anja en komt plots uit Epe.

tot mijn stomme verbazing kreeg ik toch nog een reactie op mijn reactie.
hieronder de reactie,


Hallo,

Dank u voor uw interesse in mijn motoren.

De fiets is in goede staat.
Het wordt geleverd met alle documenten die u nodig hebt om het te registreren. De fiets is al geregistreerd voor Nederland, dus je hoeft niet aan een extra belasting te betalen voor de registratie op uw naam.
Ik heb gewerkt in Nederland voor 1 jaar en ik heb de fiets daar gekocht. Mijn bedrijf wilde dat ik terug naar huis, dus op dit moment ben ik gevestigd in Duitsland. Ik bracht de fiets naar huis met mij en nu is gevestigd op Duitsland. Ik heb besloten dat het beter is om het te verkopen, omdat ik niet niet meer gebruiken, ik wil niet dat een dergelijke fiets te houden en niet om het te gebruiken.

Laat het me weten als je geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Charlie Nelson



het ging om een honda cbr1000rr in de repsol uitvoering die in 1e instantie voor €4000,- werd aangeboden,
in de 2e [van Anja] wordt ie voor €8250,- aangeboden, wat natuurlijk een reële vraagprijs is.

Grappig om te zien dat meneer Nelson meerdere motoren verkoopt :)

Ik kreeg de zelfde tekst toen ik op een Harley Davidson reageerde ;)
 
Hallo,

Dank u voor uw interesse in mijn motoren.

De fiets is in goede staat.
Het wordt geleverd met alle documenten die u nodig hebt om het te registreren. De fiets is al geregistreerd voor Nederland, dus je hoeft niet aan een extra belasting te betalen voor de registratie op uw naam.
Ik heb gewerkt in Nederland voor 1 jaar en ik heb de fiets daar gekocht. Mijn bedrijf wilde dat ik terug naar huis, dus op dit moment ben ik gevestigd in Duitsland. Ik bracht de fiets naar huis met mij en nu is gevestigd op Duitsland. Ik heb besloten dat het beter is om het te verkopen, omdat ik niet niet meer gebruiken, ik wil niet dat een dergelijke fiets te houden en niet om het te gebruiken.

Laat het me weten als je geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Charlie Nelson
 
Hallo,

Ik vertelde u in de eerste e-mail dat de fiets is met mij in Duitsland.

De fiets is in perfecte staat, geen krassen, olie lekken ik heb alle originele onderdelen, wordt de fiets geregistreerd Nederland en het geldige aantal borden en de weg verzekering.

Sinds ik kan `t opstijgen van het werk om u te ontmoeten in Nederland, zijn er 2 mogelijkheden:

1) Hier is mijn volledige adres: .........., Rostock, Duitsland

2) Ik kan de fiets leveren aan uw huisadres in Nederland(dit zal tussen de 2-3 dagen) met behulp van een legitieme vervoer. Als dit ok met u laat het me weten en ik zal je uitleggen de exacte stappen.

Laat me weten wat uw beslissing,

Vriendelijke Groet

Charlie Nelson
 
Ik ben er maar niet meer op in gegaan

Iets met onderbuikgevoelens ;)

De prijs was ook te mooi om waar te zijn
 
Dit is beslist een oplichter.
Ik heb voor enkele maanden terug gereageerd op een advertentie van hem.
Hetzelfde verhaal als hier boven.
Ook het adres in Rostock etc.
Ik woon zelf 5km over de grens bij Oldenzaal dus in het kort het volgende;
Ik heb zijn adres na getrokken in Rostock dat klopt ,althans dat is een bestaand woonadres ,alleen de postcode klopt niet,dus verdachte omstandigheid.
Hij wilde de motor wel leveren maar moest dan eerst de helft van het totaalbedrag gestort hebben op zijn rekening,daarna kon ik de motor komen ophalen in rostock ,pure oplichterij.
Ik heb speurders dit alles gemeld,maar die reageren helemaal niet !!
Ik heb zelfs een afspraak gemaakt met deze verkoper,dat hij de motor zou afleveren aan de grens bij Oldenzaal en ik dan 1000 euro extra zou betalen voor het transport etc. ,dit wilde hij wel,maar dan moest ik eerst de helft van het geld overmaken,kompleet een oplichter!!!!!!!!!!!
 
Ze versturen hem met een fake-vervoerder. Jij geeft het bedrag bij dit nepbedrijf af, en zij houden dit vast tot de motor is goedgekeurd door jou, alleen komt er geen motor, en geven ze je geld niet terug. :+
 
Die Blade op speurders is dezelfde als op MP van verkoper Wim in Epe.
Ik ben daar kortgeleden geweest voor een firebladeonderdeel en heb deze repsol daar zien staan samen met een gixxer 600.
De verkoper, Willem is zo Nederlands als maar zijn kan.
 
})
UPDATE;

Hallo,
Ik vertelde u in de eerste e-mail die de fiets is bij mij in Duitsland.

De fiets is in perfecte condition.Has geen technische schade bij allen, geen krassen of deuken, geen verborgen defects.Never is gevallen, vastgelegd, reed of bij een ongeval. Het wordt geleverd met alle documenten die nodig zijn voor de registratie, de fiets is opgenomen in Nederland met een geldig kenteken en weg verzekering.

Sinds ik `t opstijgen van het werk om u te ontmoeten in Nederland, zijn er twee mogelijkheden om de fiets te hebben van mij:

1) Hier is mijn volledige adres: Richard-Wagner-Straße 5, D-18055, Rostock, Duitsland

2) Ik kan de fiets leveren aan uw huisadres in Nederland (dit zal tussen de 2-3 dagen) met behulp van een legitieme vervoer. Als dit is ok met u laat het me weten en ik zal de exacte stappen uit te leggen.

Laat me weten wat uw beslissing,

oprecht

Charlie Nelson
 
Die Blade op speurders is dezelfde als op MP van verkoper Wim in Epe.
Ik ben daar kortgeleden geweest voor een firebladeonderdeel en heb deze repsol daar zien staan samen met een gixxer 600.
De verkoper, Willem is zo Nederlands als maar zijn kan.


dat klopt,
die was nogal onvriendelijk, dat ik niet lezen kan en zo.

ik wacht nog op zijn reactie.
hij adverteert trouwens onder de naam Anja, vast een travestiet.

en precies dezelfde foto's werden dus gebruikt door vriend Charlie Nelson.
 
Laatst bewerkt:
dgbg.gif


Ff meelezen :P
 
Hij kopiert zijn mailtjes ;)

Ik had vragen en ik kreeg de standaart mail

Hij neemt niet eens de moeite om jouw mail te ontcijferen :P
 
Zou zeggen bel Otto eens op:

Adresse:

Otto Gollnik
Richard-Wagner-Straße 5
18055 Rostock

Telefonnummer:

03814905736
 
Laatst bewerkt:
Dat hier nog discussies over mogelijk zijn.. Wie hier toch aan twijfelt.. Daar zeg ik tegen doen!!!!koopje!!!:p

je denkt toch niet dat ik op mijn achterhoofd gevallen ben?
ik laat jullie even lekker meegenieten,
ik ga er straks nog een mailtje aan wagen :+ , en misschien reageert die Wim/Anja nog het zijn immers zijn foto's/motorfiets die misbruikt worden.
speurders heb ik ook op de hoogte gebracht, compleet met tekst en advertentienummers.
ben benieuwd of ze reageren maar gezien de reactie van iemand hierboven verwacht ik dit niet.
persoonlijk vind ik dat een kwalijke zaak, tis tenslotte geen reclame voor je website.
 
links laten liggen, had precies dezelfde mails met een honda cbr600rr.
Ik vroeg om papieren van de motor etc en kreeg vervolgens geen reactie meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan