Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benniez, Bruuntje, DennyzfR6, Kaaskroket...
Uwe op plaatjes zijn stuk..


De mijne is nieuw..
Heb die bug spoiler nog nooit zó schoon gekregen. Lang leve Dasty :) :Y

Motor.JPG
 
Laatst bewerkt:
Benniez, Bruuntje, DennyzfR6, Kaaskroket...
Uwe op plaatjes zijn stuk..


De mijne is nieuw..
Heb die bug spoiler nog nooit zó schoon gekregen. Lang leve Dasty :) :Y

[afbeelding]

Wat voor uitlaat is dat eigenlijk? Vind zo'n high mount veel mooier dan wat ik nu heb. Het liefste zou ik eigenlijk mijn huidige uitlaat houden en wat bochtjes laten maken.

Laat maar. Leovince volledig systeem zag ik in de op. :o
 
Laatst bewerkt:
Jahh LeoVince idd. én om de boel te bederven; het volledige systeem is niet meer leverbaar.. Dus ook de bijpassende linkpijp niet..
 
Wat voor uitlaat is dat eigenlijk? Vind zo'n high mount veel mooier dan wat ik nu heb. Het liefste zou ik eigenlijk mijn huidige uitlaat houden en wat bochtjes laten maken.

Laat maar. Leovince volledig systeem zag ik in de op. :o

Ik ken iemand die voor een normaal bedrag jou uitlaten er zo op kan krijgen. Pm maar als je wilt weten wie.
 
Fabian, kun je mij ook weer toevoegen aan de OP? :)

Mods: Korte kentekenplaathouder, kleine knippers voor en achter, BSM Future Dual highmount dempers, donker kuipruitje, bar-end spiegels

IMAG1144_zpsam9dffpy.jpg


Moet wel zeggen, sinds ik zelf die bar-end spiegels er op gezet heb vind ik die originele voelsprieten er ook maar niet meer uit zien...
 
Fabian, kun je mij ook weer toevoegen aan de OP? :)

Mods: Korte kentekenplaathouder, kleine knippers voor en achter, BSM Future Dual highmount dempers, donker kuipruitje, bar-end spiegels

[afbeelding]

Moet wel zeggen, sinds ik zelf die bar-end spiegels er op gezet heb vind ik die originele voelsprieten er ook maar niet meer uit zien...

Jeetje wat is die vet zo!! :9~
Jammer van het zilveren frame.. En dat kontje moet nog ff clean natuurlijk ;)
 
:P Ik weet dat het op auto fora gewoon gebeurt. iemand post foto's van zijn mooie nieuwe leren interieur, en 3 weken later is de auto leeg...

Nu zal dat met een uitlaat wel meevallen :+
Ha. Ben jij slecht zeg ;)
Maar detail is dat ik niet met de motor naar het werk ga en hier niemand weet waar mijn huis woont :P

Maare.. Niemand wil deze schade dempert hebben hoor O-)
 
Voorvorkje is cool! Koplampunit begrijp ik niet helemaal maar wellicht als de kont van de fiets ook aangepakt is :)

wij rijden deze zomer eerst met de originele kont en daarna pakken we hoogstwaarschijnlijk de kont ook aan. koplampje wordt erg warm en misschien vervang ik de koplamp door een mt03 koplamp die ik nog heb liggen. maar deze koplamp loot zo mooi over in de tank en past ook bij het vorspatbordje.
13179240_10208860997942825_1649803524684133989_n.jpg
 
De Dunlop roadsmarts 3 liggen er nu zo'n 500km op en ze bevallen ontzettend goed. Vorige week ook de balhoofdlager laten vervangen en nu stuurt mijn motor weer als nieuw. Die banden/lager hebben het comfort echt ontzettend verbeterd en geven ook een stuk meer vertrouwen. Ik kan er de komende tijd dus weer tegen aan.

Over het vervangen van die balhoofd lager. Ik heb het laten doen, maar ik ben er zelf bijgebleven en heb mee geholpen. Het is even wat werk en niet alles lukt in 1x en heeft wat geweld nodig, maar in principe is het prima te doen. Nu ik de dingen weet waar ik op moet letten en wat tips/trucs heb meegekregen moet het de volgende keer zelf ook wel lukken. Al met al zeer tevreden met mijn sv'tje dus.
 
Suzuki SV rit 2016

Jongens en meiden met de mooiste sv's van allemaal natuurlijk :p
Meld je snel aan/plaats suggesties zodat we snel nog een rit kunnen organiseren voordat de zomer ingaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan