Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha , nee hoor.
Nog steeds onder de 80kg in motorkleding.

3000km terug zijn de kleppen gesteld,nieuwe bougies,nieuw luchtfilter.

De snorkel is er nu af maar die gaat weer terug.
Eind juni toch de testbank maar even opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben toch wel de electrode afstand gecontroleerd heh met je bougies.
Of de kleppen moeten nu verkeerd staan maar dat kun je met een compressie test wel gemakkelijk controleren..
 
Als hij blijft(want ik vind de hornet of mt07 ook wel mooi) wil ik hem toch laten afstellen en een run op de bank kost niet zoveel.
Maar ik test hem nog wel met snorkel.
 
Heren (en dames?), even een vraagje..

De motor rijdt eigenlijk veel te weinig dus hebben een maatje en ik besloten om deze zomer de motoren naar Frankrijk mee te nemen op de aanhanger. Dit is allemaal al rond en zie ik geen problemen mee.
Waar ik wel mee zit is mijn uitlaat.. Hoe fantastisch hij ook klinkt ben ik bang dat oom agent een open, geen E-keur, Yoshimura zonder dB killer deze mening niet deelt.

Heeft iemand hier nog een gekeurd/orgineel exemplaar liggen? ik wil het liefst geen nieuwe demper kopen als ik de Yoshimura toch weer terug plaats in NL.
 
Ik rij ook met een open yoshimura maar nog nooit problemen gehad. Ik heb er toch al wat landen mee gezien,ook in Duitsland zeiden ze niks.
 
Mijn ervaringen met de motor in Frankrijk is dat ze daar absoluut niet moeilijk over doen. Frankrijk is een echt motorland. De meeste agenten vinden dat geluid alleen maar mooi, zolang je normaal doet in de bebouwde kom.

Maar er staan wel genoeg originele dempertjes voor een paar tientjes op marktplaats toch?
 
Heren (en dames?), even een vraagje..

De motor rijdt eigenlijk veel te weinig dus hebben een maatje en ik besloten om deze zomer de motoren naar Frankrijk mee te nemen op de aanhanger. Dit is allemaal al rond en zie ik geen problemen mee.
Waar ik wel mee zit is mijn uitlaat.. Hoe fantastisch hij ook klinkt ben ik bang dat oom agent een open, geen E-keur, Yoshimura zonder dB killer deze mening niet deelt.

Heeft iemand hier nog een gekeurd/orgineel exemplaar liggen? ik wil het liefst geen nieuwe demper kopen als ik de Yoshimura toch weer terug plaats in NL.

Origineel mag je wel van me lenen, die ligt hier op zolder stof te happen voor het geval ik hem zelf ooit terug wil plaatsen.

Ik rijdt ook met yoshi, zonder e-keur, maar met db-killer.
Is het geen optie om een db killer te plaatsen? zijn redelijk standaard dingen volgens mij?
 
Hey Dennis, ik vond die Monster van jou wel gaaf dus ik heb de SV ingeruild voor iets soortgelijks :+

TtLxrus.jpg


Oké het is maar voor een weekje maar wel cool :+
 
Oehhh Nice!! :9~ :9~
Welke inhoud is dit? En natuurlijk heel snel die kachelpijp eraf! ;)

Edit... overloper! Tijdelijk dan.. maar toch!
1200R is het. Gigantisch bullig ding zeg, koppel te over en dat voorwiel wil maar 1 kant op en da's niet vooruit ;) Kachelpijp zou er inderdaad wel af mogen maar hij moet in deze staat weer terug naar de importeur volgende week :+
 
Vandaag nog een mijlpaaltje. Stond net leeg.. Voor het eerst. Nouja iemand anders reed op mn SV en die stond leeg.

Even gewacht, schudden, pomp paar keer aan laten slaan.. Toen stotterend nog bij een tankstation gekomen.. Uitrollend zo binnen gereden.

Er ging precies 17 liter in. Nieuw record :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo dit topic stond weer veel te ver onderaan.
Even een herinnering hier voor de svrit op 19 juni.
omgeving Nijmegen
 
Iemand nog naar de TT geweest en deze gespot? ;)

13502686_1188036051248292_8094576679512731762_o.jpg



Vandaag de SV laten voorzien van nieuw balhoofdlager, bleek hard nodig. Hij stuurt echt veel lekkerder nu weer. De monteur heeft ook gelijk m'n blokbouten maar aangetrokken want die bleken allemaal los te zijn getrild _O-
Verklaarde het geknars wat ik hoorde waarvan ik dacht dat het van het balhoofd kwam _O-
 
hehe... heb je gewoon OEM lagers of nu van die conische ?
Ikzelf heb conische lagers maar om nou te zeggen dat dat veel beter stuurt dan de gewone kogellagers en of het het extra geld waard is.. :? Geen idee.. ikzelf denk stiekem een beetje van niet O-)
 
Versleten kogellagers en nieuwe conische lagers zit echt wel verschil in ;) . In de racerij rijden ze ook conisch dus zal wel iets uitmaken, maar of wij (leken) dat ook voelen durf ik niet te zeggen.
 
Laatst heb ik ook nieuwe conische lagers laten plaatsen en dat maakte wel degelijk een gigantisch verschil, maar dat had er meer mee te maken dat mijn oude lager behoorlijk naar de knoppen was. :p Ik was alleen gewend geraakt aan een kapotte lager dus dan is alles daarna een verbetering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan