Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag vanochtend 7.45 uur een rode SV650 rijden op A50 bij kampen-Zuid. We groetten elkaar (ik zat op een zwarte R1100S) Iemand van hier? :W
 
Fietst er hier ook nog een andere gele SV rond uit omgeving Arnhem?
Zag er vanochtend eentje voor het stoplicht wachten.
 
Ik heb mijn sv'tje al eerder gepost, maar heb nog niet voorgesteld volgens mij. Dus bij deze. :p Ik heet niels, kom uit noord-brabant en rijd sinds kort op een 2006 suzuki sv650 (35kw) . Hopelijk kan ik er bij de v-twin rit bij zijn.

Iig ziet mijn sv er een stuk beter uit zo met kleine kentenkenplaathouder:
[~[url="http://tweakers.net/ext/f/uFB1jeyq0bx62DL4G0fwztKH/medium.jpg"]afbeelding~][/url]

Wel een mooie aanwinst zo'n quickshifter trouwens, maar ik heb er niet veel aan met 35kw volgens mij. :9~~

Welkom *D Waar in Brabant kom je vandaan? Anders kunnen we samen naar de meeting rijden;) Ik woon in Tilburg-city!

Veel plezier met de SV!
 
Hebben jullie trouwens kentekenverlichting op de verkorte kentekenhouder?
Kom er net achter dat ik het niet heb:p
 
Ik heb hem wel maar mijn kenteken heb ik ook verlengd zodat hij verder naar achter uit steekt zodat ik hem rechter kan hangen ipv heel schuin. Want dan is hij canad afstand niet leesbaar en ken je een prent krijgen.. het lichtje is overgens verplicht. Alsmede de reflector maar die laatste heb ik niet
 
Wauw respect :Y

Zelf voor school ook wel eens bezig geweest met een Arduino maar die krengen halen bij mij het bloed onder m'n nagels vandaan.
Ik kan er maar slecht tegen dat computers eigenlijk heel dom zijn en je ze de simpelste stapjes in een stuk programmeertaal van 3 A4tjes moet uitleggen :+

Haha, inderdaad. Het is ook een aardig lang stukje code geworden. Ervaren mensen kunnen het waarschijnlijk veel efficiënter programmeren, maarja ik ben al blij als het werkt.

Welkom *D Waar in Brabant kom je vandaan? Anders kunnen we samen naar de meeting rijden;) Ik woon in Tilburg-city!

Veel plezier met de SV!

Thanks. *O* Kom uit Uden. Dat is niet super ver weg dus. Als de meeting op een zondag is rijd ik wel mee. :]


Ohja en ik ga mijn verkorte kentekenhouder misschien ook nog iets verder ombuigen. Het is nu net wel/net niet legaal. Wel een klein beetje verlichting en geen reflector.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een aantal onderdelen voor de SV, wellicht dat iemand hier ze nog heeft liggen.
-Schakelpedaal
-Rem en koppelingshendel
-Linker clip on
 
Laatst bewerkt:
Even hier een vraagje. Heeft iemand hier interesse in een knap zwart zadel voor een 2004 1000 voor 4 tientjes. Moet als t goed is ook op de 650 passen :) zonder schade maar past helaas niet op mijn sv1000 van '06. Laat maar weten :W
 
Ik heb een 650s uit 2004, met volledige kappen. Vind alleen de voorste knipperlichten verschrikkelijk. Iemand goede opties daarvoor? Heb al een en ander bekeken maar kwam nergens op uit. Misschien dat jullie wat goede tips hebben
 
Ik heb een 650s uit 2004, met volledige kappen. Vind alleen de voorste knipperlichten verschrikkelijk. Iemand goede opties daarvoor? Heb al een en ander bekeken maar kwam nergens op uit. Misschien dat jullie wat goede tips hebben


Verschrikkelijk als in, het zijn nog de standaard knipperlichten en die vind ik verschrikkelijk.
Of uberhaupt dat ze daar zitten?

Google ' Led knipperlichten SV650' oid en je wordt ermee doodgegooid
Je kunt ook googlen op ' Flush mount SV650'. Dat soort knipperlichten vallen nog minder op, maar dat geldt dan ook voor de andere weggebruiker.
 
Ik krijg sinds vanmiddaf de FI melding als ik het contact aan zet, dit verdwijnt na enkele seconden. Hij start gewoon en tijdens rijden ook niks. Heb enkel de motor gewassen en de bovenzijde waarhet luchfilter in zit los gehad. Iemand idee?
 
Kan je koppelingshendel zijn zit een kleine aansluiting onder. Daar kan vocht in zijn gekomen. Is mijn eerste gedachte.. Anders je stekkers bij je luchtbox nakijken.. in het midden achter bij je zadel in de buurt op de luchtbox zit de luchtsensor. Die kan het ook zijn..
 
Verschrikkelijk als in, het zijn nog de standaard knipperlichten en die vind ik verschrikkelijk.
Of uberhaupt dat ze daar zitten?

Google ' Led knipperlichten SV650' oid en je wordt ermee doodgegooid
Je kunt ook googlen op ' Flush mount SV650'. Dat soort knipperlichten vallen nog minder op, maar dat geldt dan ook voor de andere weggebruiker.

het zijn de standaard knipperlichten die ik niet al te knap vind. Nee, ik wil wel gewoon goed gezien worden daarom heb ik ook niet mijn achterknippers geïntegreerd. Zal eens kijken naar ledknippers, bedankt!
 
Ik krijg sinds vanmiddaf de FI melding als ik het contact aan zet, dit verdwijnt na enkele seconden. Hij start gewoon en tijdens rijden ook niks. Heb enkel de motor gewassen en de bovenzijde waarhet luchfilter in zit los gehad. Iemand idee?

Als je de diagnose stekker door lust kun je de foutcode uitlezen op het scherm.
met deze code kan je dan bepalen welk circuit de FI-melding vandaan komt en oplossen!
 
eerste 9 pagina's gemist. vond het al wat rustig. moet wel melden dat de motor volgende winter een naked wordt. ze wil rechter op zitten, maar blijft s op kenteken (telt dat ook?). dit jaar nog steeds een s en deze shorties komen er op.
attachment.php
 
Ik krijg sinds vanmiddaf de FI melding als ik het contact aan zet, dit verdwijnt na enkele seconden. Hij start gewoon en tijdens rijden ook niks. Heb enkel de motor gewassen en de bovenzijde waarhet luchfilter in zit los gehad. Iemand idee?

Check ook even je oliepeil. Kan volgens mij ook daarmee te maken hebben.
 
Als je de diagnose stekker door lust kun je de foutcode uitlezen op het scherm.
met deze code kan je dan bepalen welk circuit de FI-melding vandaan komt en oplossen!
inderdaad even de dealer mode activeren.
SV650 Dealer Mode Error Codes - Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums

zolang de FI melding er is, krijg je op je dashboard een foutcode. Kun je wat gerichter gaan zoeken ;)

ohja, ipv een stukje kabel kun je ook een paperclipje pakken. Werkt wat handiger :P
 
Hoe ben je daar achter gekomen dan? Want c00 = no malfunction?

in principe raakt je TPS niet zomaar buiten spec, of het boutje moet losgetrild zijn en de TPS verschoven :?
 
Hopelijk kan ik aan het eind van de week weer rijden. Nu nog druk, maar ondertussen ben ik ook nog bezig geweest met mijn uit de hand gelopen gear indicator projectje. Toch iets meer werk geworden dan ik dacht.

[img=100,75]http://static.tweakers.net/ext/f/ljjbua2lxwDAzTCAZY6SsCvF/thumb.jpg[/img]

Behuizing ontworpen en laten 3d printen. Ziet er misschien een beetje groot uit, maar de uiterste afmetingen zijn 3x4x1cm van de versie met usb en de versie zonder usb is 3x4x0.5. Vrij klein dus en netjes weg te werken. De usb aansluiting zit erop om mijn mobiel mee op te laden wanneer deze op het stuur zit bevestigd. Zo hoefde ik geen extra kabel/12v punt te maken aangezien de gear indicator toch al op de accu zit aangesloten en een gestabiliseerde 5v dc dc converter erop heeft zitten.

Meer plaatjes:
[img=100,75]http://static.tweakers.net/ext/f/Ji1PbbXPgGlEijUwRTcnFhN0/thumb.jpg[/img]

[img=100,75]http://static.tweakers.net/ext/f/91pWksAfKDpkUNHic6JuEnmD/thumb.jpg[/img]

[img=100,75]http://static.tweakers.net/ext/f/jlxqzAkvMmVep2uzoc8GLZhe/thumb.jpg[/img]

Het is wel overdreven veel werk geworden voor iets heel simpels en heb aardig wat kosten moeten maken om het aan de praat te krijgen, maar het is nog steeds goedkoper dan de alternatieven en zo'n oled schermpje is natuurlijk veel vetter.

Onderdelen:
Plexiglas voor de bovenkant. (Moet ik nog kopen)
moertjes/boutjes (1 euro)
0.96" oled scherm. (5-10 euro)
Arduino (5 euro)
Behuizing (3 euro)
5v dc converter (2,50)
Wat weerstandjes + kabel.
(Temperatuur sensor: 2 euro)
(Voltage meter: zener diode + weerstandjes ??)

Valt mee dus, maar de prototype bordjes+programmeer chips, kabels en 2 gebroken schermpjes maakten de kosten voor mij iets hoger.

Welke kettingspray gebruiken jullie trouwens? En c00 is idd no malfunction. Dus het lijkt me dat er iets niet klopt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan