Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even zijn frame nummer vragen en dan kijken in het lijstje.
K7 model is in ieder geval met een zwart frame en dubbele bougies per cilinder en mogelijk met ABS. Oudere modellen hadden slechts 1 bougie per cilinder en ABS was er niet als optie. Marktplaats link naar de fiets ?

Wekom hier btw :W


full
 
Ik heb een ABM Superbike kroonplaat maar gebruik altijd de clipons dus zit mijn garmin vast op de gaten van de kroonplaat.
Hij stuurt dus mee en zit onder de snelheidsmeter.
 
Even zijn frame nummer vragen en dan kijken in het lijstje.
K7 model is in ieder geval met een zwart frame en dubbele bougies per cilinder en mogelijk met ABS. Oudere modellen hadden slechts 1 bougie per cilinder en ABS was er niet als optie. Marktplaats link naar de fiets ?

Wekom hier btw :W


[afbeelding]

Dank je.
Hij wil geen frame nummer of kenteken geven bang dat bla bla je weet wel.
Hij heeft geen idee welk model hij heeft 2007 op kenteken gezet maar dat zegt niets.
Het is deze
http://link.marktplaats.nl/m1184929...ontent=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Zo lijstje is voor us en uk is dat ook geldig voor hier?
Had ook een lijst dat er een jaarcode in moet staan maar de verkoper zegt dat er niet zo cijfer in staat.

full
 
Heb destijds vast kunnen stellen dat mijn K8 volgens de lijst ook een K8 is dus het klopt wel. Die lijst is een scan van mn Haynes service manual. Haynes is Brits dus vandaar. Wat betreft het zwarte frame; ik dacht dat alleen vanaf K7 dat het geval is maar dat blijkt sinds 2005 te zijn.. wel is het zo dat de K7 en K8 modellen 2 bougies hebben per cilinder en eigenlijk dacht ik dat ABS standaard was. Maar dat ie ook zonder geleverd kon worden.. zoiets.. iig is het geen ABS model.. dus kan ook zomaar een 2006 zijn.

Kun je hem niet gewoon die lijst geven? Dan kan hij zelf kijken in welle range zijn frame nummer valt om jpu zo te kunnen vertellen van welk jaar hij is.
 
Trouwens; op basis van de kleur zou ik zeggen dat het een K6 is..
 
Laatst bewerkt:
Wel mooi trouwens dattie zn frame nummer niet wil geven... maar dat staat gewoon op 1 van zn fotos haha!... alleen.... er zijn 2 cijfers niet goed leesbaar... :')


Er staat in iig: JS1BY132100 XX 3220

Misschien kun je hem vragen de originele foto's te mailen onder het mom van dat marktplaats ze zo klein heeft gemaakt.. assie dat doet; dan hebbie zn VIN en kunnen we verder kijken..
full
 
Wel mooi trouwens dattie zn frame nummer niet wil geven... maar dat staat gewoon op 1 van zn fotos haha!... alleen.... er zijn 2 cijfers niet goed leesbaar... :')


Er staat in iig: JS1BY132100 XX 3220

Misschien kun je hem vragen de originele foto's te mailen onder het mom van dat marktplaats ze zo klein heeft gemaakt.. assie dat doet; dan hebbie zn VIN en kunnen we verder kijken..
[afbeelding]

Zo bij jou zoemt die wel goed ik, ik kreeg het niet voor elkaar, lijkt op 11 die xx maar 1321 komt al niet voor in de lijst.
2007 is er volgens mij geen kleur wijziging geweest zo wel dan is het idd een k6 model, het is net wat te ver om even snel te gaan kijken, van die dubbele bougies en ABS optie had ik verteld maar hij wist het niet zat geen ABS op in ieder geval.
 
Wel mooi trouwens dattie zn frame nummer niet wil geven... maar dat staat gewoon op 1 van zn fotos haha!... alleen.... er zijn 2 cijfers niet goed leesbaar... :')


Er staat in iig: JS1BY132100 XX 3220

Misschien kun je hem vragen de originele foto's te mailen onder het mom van dat marktplaats ze zo klein heeft gemaakt.. assie dat doet; dan hebbie zn VIN en kunnen we verder kijken..
[afbeelding]

Nog gevraagd naar een duidelijke foto van rechts voor het blok, maar zo als ik nu zie is het een K6, ga zaterdag bij een andere SV650 kijken en natuurlijk een stukje rijden, als we er uitkomen neem ik die gelijk mee, ben benieuwd.
 
Iemand interesse in een ABM Superbike kroonplaat?
Mijn motor staat te koop en eventueel verkoop ik deze los van de motor.
Wel incl inruil oude kroonplaat.
 
Het is een gele sv650 2004 geworden :)

Rijd super moet nog wel wat aan gedaan worden maar voor nu kan je er prima mee rijden.

Zoek nog een originele achterkant met kenteken houder enz.

full
 
Mooi man.. maar vanwaar deze 2004 ?
Die ander was wel nieuwer namelijk.. ookal had het een K6 geweest :)
 
Mooie gele sv.
Sportuitlaat,mee gespoten hugger.
Wat voor opties zitten er nog meer op?

Waarom een originele kentekenplaat houder?
 
Laatst bewerkt:
Mooi man.. maar vanwaar deze 2004 ?
Die ander was wel nieuwer namelijk.. ookal had het een K6 geweest :)

Vanaf de k7 heeft pas dubbele bougies en een andere ecu, daarvoor maakt het niet uit deze was mooi geprijsd en leuke opties en op de terugweg van waar ik me motor heb verkocht dus was mooi meegenomen, die van die k6 deed ook een beetje moeilijk.
 
Mooie gele sv.
Sportuitlaat,mee gespoten hugger.
Wat voor opties zitten er nog meer op?

Waarom een originele kentekenplaat houder?

Zelfs originele Suzuki hugger, lsl kroonplaat en stuur, stalen remleidingen, valdopen en een lelijke valtermoto kentekenplaat houder en de zekeringskast zit met tyraps vast denk door die kentekenplaat vandaar dat een originele wel beter is.
 
Laatst bewerkt:
Zo afspraak gemaakt bij Hyperpro voor nieuwe vering, achterschokbreker en stuurdemperkit.

LSL clip-ons zijn ook besteld stuurtje gaat er even vanaf.

Vandaag met de SV naar me werk, het geluid is wel machtig *D met de open laser demper, helaas zal er een killer in moeten voor het vrouwtje de buren en het Circuit.

geen slechte aankoop zo'n SV :P
 
Laat gelijk je keerringen vervangen als de boel toch open gaat.. ze hebben van SKF een mooie set. Zijn van die groene maar zijn veel soepeler dan origineel. Wel ook 3x zo duur. Dacht rond de 70 euro voor een set..
 
Laat gelijk je keerringen vervangen als de boel toch open gaat.. ze hebben van SKF een mooie set. Zijn van die groene maar zijn veel soepeler dan origineel. Wel ook 3x zo duur. Dacht rond de 70 euro voor een set..

Ja Paul van hyperpro weet wel een beetje wat ik wil, heb nu al zo'n 10jaar hyperpro vering bij hun voor de racers dus dat komt wel goed, soms zijn skf keerringen niet aan te bevelen bespreken we even.
 
Wat voor (sport) banden adviseren jullie hier voor sportief rijden en circuit dagen en welke maat gebruiken jullie, de standaard 120/60/17 en 160/60/17 of zijn er mensen die met een hogere band rijden 160/70/17 b.v
 


Haha, tja je reet zal maar zeer doen he :+


Wordt er dit jaar nog een SV rit georganiseerd oid? Beetje einde van de zomer? Lijkt mij wel leuk, en het forum weer een beetje nieuwe energie geven. Misschien kunnen we weer oude en nieuwe SV's combineren. Aangezien ik heb gemerkt dat er ook best wat kruisbestuiving is nu ik er van beide modellen eentje heb. Geen idee of er animo voor is?

Verder blijf ik lekker doortuffen op de SV. 115k nu. Afgelopen weken op vakantie geweest, oa schieten in Praag, feesten op Sziget in Boedapest, maar ook de kust van Kroatie afgereden en via de alpen naar huis. Jeetje wat miste ik mijn motor die laatste week ;( ;(

Maar goed, SV dus even stil gestaan de afgelopen weken, nu mag ze weer :]
Morgen gaan we nog een lang weekendje Eifel doen en de Nordschleife over. Ik twijfel ontzettend met welke fiets te gaan.
Laatst ben ik met de R6 geweest, super op de ring, maar op de wegen rondom stuiterde ik haast van die fiets af -O-
Dus ik twijfel nu tussen de S4RS of de SV.. en ik neig naar de laatste.

Overigens wordt 2018 het laatste jaar voor de SV. En ik ga mijn uiterste best doen eind 2018 deze te kunnen vervangen voor een Ducati Supersport. We zullen zien, dromen mag altijd he :t
 
Laatst bewerkt:
Wat voor (sport) banden adviseren jullie hier voor sportief rijden en circuit dagen en welke maat gebruiken jullie, de standaard 120/60/17 en 160/60/17 of zijn er mensen die met een hogere band rijden 160/70/17 b.v

Ik rij op circuit met Bridgestone S20 banden in de standaard maten.
Voldoen prima ook met wat regenachtige dagen
Voor echt sportieve banden kan je gaan voor Pirelli super corsa.

Heeft de voorband niet de maat 120/70/17?
 
Ik rij op circuit met Bridgestone S20 banden in de standaard maten.
Voldoen prima ook met wat regenachtige dagen
Voor echt sportieve banden kan je gaan voor Pirelli super corsa.

Heeft de voorband niet de maat 120/70/17?

Zat zel ook aan Michelin Pilot Power 2CT te denken, zijn volgensmij ook niet verkeerd.

volgens de spec sites is het een 120/60/17

2004 Suzuki SV 650 S specifications and pictures

Suzuki SV650N

meestal is het 70hoog voor idd beetje standaard dacht ik bij de sv blijkbaar niet.

Zie dat ze met de 2016 modellen wel naar een 120/70/17 zijn gegaan
 
Laatst bewerkt:
Zat zel ook aan Michelin Pilot Power 2CT te denken, zijn volgensmij ook niet verkeerd.

volgens de spec sites is het een 120/60/17

2004 Suzuki SV 650 S specifications and pictures

Suzuki SV650N

meestal is het 70hoog voor idd beetje standaard dacht ik bij de sv blijkbaar niet.

Zie dat ze met de 2016 modellen wel naar een 120/70/17 zijn gegaan

2 CT zou ik laten liggen ivm het smeren dat ze gaan doen als ze te warm worden.
Maar slechte banden zijn er inprincipe niet meer.
Met elke normale straatband kan je gewoon het circuit mee op.
Wanneer je echt snelle ronden gaat rijden zou je naar banden moeten gaan zoeken die er meer geschikt voor zijn.

70 hoogte is een vrij gave voor. Band is dan wat ronder van vorm. (Volgens mopedreifen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan