Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kans is i.i.g. aanwezig dat het 2 verschillende kleuren zwart zijn. Ik kan namelijk niet vinden welke zwart het 2006 model gebruikt.
 
Kunnen jullie mij een tip geven welke remblokken wat meer bite geven. Ik heb een 2005 model. Afgelopen winter stalen remleidingen gemonteerd, maar nog wat te weinig bite/gevoel. Ik weet natuurlijk dat er andere remklauwen e.d. Op te zetten is, maar dat gaat mij net te ver. Zullen waarschijnlijk gesinterde blokjes moeten worden, maar welke. Alvast bedankt. :)
 
Het is helemaal niet stil rond de SV's in de andere SV topics (SV650N deel III en SV650S Summer edition).
 
Laatst bewerkt:
Er werd in het SV650N/SV1000N topic gesproken over een meeting. Dat wil ik voor dit jaar best in gang gaan zetten met de TL vrienden erbij. Meer info volgt dan in een apart topic :)
 
Laatst bewerkt:
Wordt het niet es tijd om met alle SV's 1 groot topic te hebben? Meer gezelligheid en van elkaar kunnen we weer leren :)

Helemaal mee eens!
Al helemaal omdat ik een oude N en een nieuwe S heb staan! :+ ;)
Daarbij is het verschil tussen de modellen echt niet enorm. Veel tips gelden voor beide en zo ook de spullen en techniek.

Ik zeg Doen!
 
"Het grote SV 650/1000 S/N topic - Deel I : The Story continues" lijkt mij een mooie opvolger van de huidige drie topics.
Zullen we nu maar eens daad bij het woord voegen dan?

Volgens mij is Disaster-Master de enige die als beheerder nog actief is in de SV topics, dus ook ik zeg : maak dit topic aan en zet een link ernaar in alle huidige topics (en verzoek een slotje).

Ik wil het ook doen, maar wil Disaster-Master niet passeren uiteraard, dus roep maar.
 
Laatst bewerkt:
Ha Coert,

Ja dat snap ik.
Velen delen deze mening, maar Distater-Master moet het even laten weten of hij het nieuwe verzameltopic wil beheren ik dat ik het zal doen. Het is mij om het even, maar ik ga uiteraard geen topic 'kapen' waarvan de beheerder nog actief is. :N

De andere twee topics hebben geen actieve beheerders meer. Die hebben ook nog nooit gereageerd op een PB dat ik ze heb gestuurd met de vraag de drie huidige topics voort te zetten in een nieuw verzameltopic, en wie zo lang zwijgt stemt toe wat mij betreft in dit geval. ;)

Ik denk dat het er nu wel van komen gaat ....
 
En zo hoort het ook Roger.
In de andere topics heb ik wel eens op de starters-profielen gekeken, volgens mij zijn ze inderdaad niet meer actief hier op MF.

Fijne avond!
 
"Het grote SV 650/1000 S/N topic - Deel I : The Story continues" lijkt mij een mooie opvolger van de huidige drie topics.
Zullen we nu maar eens daad bij het woord voegen dan?

Volgens mij is Disaster-Master de enige die als beheerder nog actief is in de SV topics, dus ook ik zeg : maak dit topic aan en zet een link ernaar in alle huidige topics (en verzoek een slotje).

Ik wil het ook doen, maar wil Disaster-Master niet passeren uiteraard, dus roep maar.

Ik vind het een uitstekend plan, laten we het even afwachten maar denk dat het een zeer goede optie is ;)
 
Dát ga ik uiteraard (ook) op mij nemen. Deze week heb ik even tijd voor de SV meet te bekijken en dan zal ik wat modjes aanschrijven en een verzamel OP brouwen.. pin me niet op een datum vast maar komt goed ;)
 
Dát ga ik uiteraard (ook) op mij nemen. Deze week heb ik even tijd voor de SV meet te bekijken en dan zal ik wat modjes aanschrijven en een verzamel OP brouwen.. pin me niet op een datum vast maar komt goed ;)
:t :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t
:} !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan