Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij nog achter die ruit aangegaan? Want dezelfde adverteerder heeft nu ook een complete Moturist te koop staan.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...8d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pos=1
Nee. De ruit is een zelfbouw ding dat door een frame in vorm gehouden wordt. Ik wil de gewone vlakke voorruit. Ik heb het overwogen voor tijdelijk of erbij, maar eigenlijk is het zonde om geld aan uit te geven.

De Moturist is nieuw, die had hij een maand terug nog niet in de verkoop. Hij ziet er wel strak uit, maar alweer het spatbord aan splinters.
Ik denk trouwens dat dit de mijnheer is die mijn K100 Beringer achterwiel heeft opgehaald.
 
Inderdaad, het ziet er uit als. Maar ik teveel dingen die afwijken. Ik denk dat het een Nieuw Zeelandse inspiratie is op Watsonian.
Maar wel een heel fraai spulletje.
 
De Carmann Ghia links is ook wel wat

Waar zie jij dan een Karmann-Ghia? Volgens mij is de linker auto een Standard Super Ten uit 1959. En de andere is een Essex Super Six uit 1929.

Dat ziet iedereen toch.




Op rdw.nl. O-)
 
Laatst bewerkt:
Waar zie jij dan een Karmann-Ghia? Volgens mij is de linker auto een Standard Super Ten uit 1959. En de andere is een Essex Super Six uit 1929.

Dat ziet iedereen toch.




Op rdw.nl. O-)



_O- _O- _O- _O- _O-

En toch vind ik het kontje echt lijken op een garman gia :P
 
Als je nou Rometsch Beeskow had gezegd, was dat in mijn ogen iets logischer.

EMeyerRometshRoof25.jpg


Ook een variant op het Kever thema..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan